Σύμφωνα με πληροφορίες, φέρεται να επέρριψε ευθύνες και στον σταθμάρχη Παλαιοφαρσάλου, ενώ υποστήριξε ότι ο μοιραίος σταθμάρχης Λάρισας, που είναι επίσης προφυλακισμένος, μπορούσε να μείνει μόνος του σε βάρδια.
Στο ογδοντασέλιδο υπόμνημά που κατέθεσε, ισχυρίστηκε ότι αυτός απλά προτείνει τις βάρδιες του προσωπικού και οι ανώτεροί του, τις εγκρίνουν.
Δήλωσε άγνοια σχετικά με το γεγονός ότι δύο σταθμάρχες έφυγαν νωρίτερα από το προγραμματισμένο τέλος της βάρδιάς τους, την ώρα που ο ίδιος είχε προβλέψει την επίμαχη ώρα μεταξυ 10 και 11 το βράδυ, να βρίσκονται στο πόστο τους, τρεις σταθμάρχες.
Ο 63χρονος Επιθεωρητής ισχυρίστηκε ότι μετά τις 11 το βράδυ δεν ήταν προγραμματισμένο κάποιο επιβατικό τρένο ενώ ο προφυλακισμένος σταθμάρχης της μοιραίας νύχτας, είχε ήδη εργαστεί σε τρεις σταθμούς δικαιολογώντας την απόφασή του να τον αφήσει μόνο στην βραδινή βάρδια.
Τόσο ο ίδιος όσο και οι υπόλοιποι κατηγορούμενοι διώκονται για τα αδικήματα της διατάραξης συγκοινωνιών σε βαθμό κακουργήματος και για ανθρωποκτονίες και σωματικές βλάβες από αμέλεια κατά συρροή.
Σημειώνεται ότι ο συνήγορος του κατηγορουμένου είχε ζητήσει να καταθέσουν δέκα συνάδελφοι του, με τον ανακριτή να δέχεται να εξετάσει τους τρεις εξ αυτών.
Με την απολογία του Επιθεωρητή κλείνει ο πρώτος κύκλος των ερευνών και των διώξεων για το σιδηροδρομικό δυστύχημα των Τεμπών.
Από την ερχόμενη εβδομάδα, νέα πρόσωπα μπαίνουν στο κάδρο των ερευνών και των ευθυνών σε ανώτερο επίπεδο.
ertnews
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου