facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Χριστός Ανέστη!!!

Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά! 
Η Ανάσταση του Κυρίου να φέρει και Ανάσταση στις ψυχές μας!!! 
Σας εύχομαι υγεία σε εσάς και στις οικογένειές σας.!

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Τετάρτη 15 Φεβρουαρίου 2023

Περικλής Μαντάς για καταγγελίες Πολάκη: Ουδέποτε είχα σχέση με offshore εταιρεία

Στην ανάρτηση – καταγγελία που έκανε ο Παύλος Πολάκης για τον Περικλή Μαντά, απάντησε ο ίδιος ο βουλευτής Μεσσηνίας της Νέας Δημοκρατίας, κάνοντας λόγο για “συκοφαντία” και ” λάσπη”.

Ο Περικλής Μαντάς ξεκαθαρίζει ότι δεν έχει καμία σχέση ούτε ο ίδιος, ούτε μέλος της οικογένειας του με offshore εταιρεία. “Κάθε επιχειρηματική μου δραστηριότητα μέχρι σήμερα ήταν απόλυτα διαφανής και κάθε εταιρία στην οποία συμμετείχα είχε έδρα στην Ελλάδα”, αναφέρει χαρακτηριστικά. 

Αναλυτικά ο κ. Μαντάς αναφέρει στην ανάρτηση του:

“Ο κύριος Πολάκης για ακόμη μια φορά ακολουθεί την αγαπημένη του τακτική, προσπαθώντας να πολιτευτεί με όπλα του τη συκοφαντία και τη λάσπη.
Καθαρές κουβέντες. Ουδέποτε εγώ ή μέλος της οικογένειάς μου είχα οποιαδήποτε σχέση με offshore εταιρεία, όπως ψευδώς αναφέρει ο κ. Πολάκης. Ουδέποτε εγώ και η σύζυγός μου είχαμε τέτοιου τύπου δραστηριότητες ή σχέσεις με εταιρίες που εδρεύουν σε φορολογικούς παραδείσους. Ουδέποτε ήμουν «μέτοχος» της AEGIR SERVICES CO.
Κάθε επιχειρηματική μου δραστηριότητα μέχρι σήμερα ήταν απόλυτα διαφανής και κάθε εταιρία στην οποία συμμετείχα είχε έδρα στην Ελλάδα.
​Οι πολίτες της Μεσσηνίας με γνωρίζουν πολύ καλά. Ξέρουν ότι πολιτεύομαι με γνώμονα την ειλικρίνεια και τιμώ με όλες μου τις δυνάμεις την εντολή που μου έδωσαν. Αυτό θα συνεχίσω να κάνω.
​Απέναντι στη δολοφονία χαρακτήρων και στο κυνήγι μαγισσών που έχει εξαπολύσει για μια ακόμη φορά ο ΣΥΡΙΖΑ, εμείς συνεχίζουμε να απαντούμε με θετικό λόγο μακριά από τακτικές πόλωσης, που στόχο έχουν να δημιουργήσουν τοξικό κλίμα λίγους μήνες πριν τις εκλογές”.

 

Η ανάρτηση του Παύλου Πολάκη

Στην καταγγελία ότι ο βουλευτής Μεσσηνίας της Νέας Δημοκρατίας, Περικλής Μαντάς, κατέχει εταιρεία offshore με έδρα στα Νησιά Μάρσαλ προχώρησε ο τομέας Διαφάνειας του ΣΥΡΙΖΑ-ΠΣ.

Όπως αναφέρει σε ανάρτησή του ο βουλευτής Χανίων του ΣΥΡΙΖΑ, Παύλος Πολάκης, ο οποίος παραθέτει και φωτογραφικό υλικό, «ο συγκεκριμένος “άριστος” βουλευτής της ΝΔ κατέχει OFFSHORE εταιρεία με έδρα στα Νησιά Μάρσαλ (!!!), προφανώς για να είναι “αόρατες” οι δραστηριότητες του. Για να κρύψει μάλιστα εντελώς τα ίχνη του, ο Μαντάς τοποθέτησε ως φορολογικό και νόμιμο εκπρόσωπο στην offshore “ΑEGIR SERVICES CO” έναν δικό του, απολύτως έμπιστο, αχυράνθρωπο».

Ακόμη, ο ίδιος κάνει λόγο για απόπειρα συγκάλυψης από το Μαξίμου, αφού πριν τη μεταβίβαση του 100% των μεριδίων της offhsore του Μαντά προς τον συνέταιρό του Ν. Τσακάκο, στις 12 Ιανουαρίου, όπως αναφέρει, προηγήθηκε δημοσίευμα που αποκάλυπτε ότι ο βουλευτής κλήθηκε από τη Μεσσηνία για εξηγήσεις στο Μαξίμου λίγες ημέρες πριν.

newsit

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news