Ο Κυριάκος Μητσοτάκης είπε μεταξύ άλλων ότι είμαστε σε μια εποχή δύσκολη και το υπουργείο σε συνεννόηση με το υπουργείο Οικονομικών στηρίζει τους συνταξιούχους και περιμένουμε μια ουσιαστική αύξηση συντάξεων από 01/01/2023 που θα ξεπεράσει το 7%.
Ο πρωθυπουργός, είπε ότι δικαιώθηκε η επιλογή του με τον Κωστή Χατζηδάκη στην θέση του υπουργού Εργασίας
«Η επιλογή μου αυτή δικαιώθηκε στο ακέραιο και λέω ένα μεγάλο ευχαριστώ στην ηγεσία του υπουργείου», τόνισε χαρακτηριστικά ο πρωθυπουργός.
Επισήμανε ότι το τεράστιο πρόβλημα των εκκρεμών συντάξεων δεν έχει ιδεολογικό πρόσημο και είναι υποχρέωση της πολιτείας να απονέμει συντάξεις το συντομότερο δυνατόν.
Σε άλλο σημείο της ομιλίας του τόνισε: «Το 2019 παραλάβαμε μια κατάσταση τραγική με εκκρεμότητες που ήρθαν από το παρελθόν».
Είπε ακόμα ότι τα συμπεράσματα που πρέπει να κρατήσουμε είναι τρία. «Το πρώτο ότι το δημόσιο μπορεί να συνεργαστεί με τον ιδιωτικό τομέα για να υλοποιεί ταχύτερα δημόσιες πολιτικές. Αυτό φάνηκε» όπως υπογράμμισε «με την συνεργασία του ΕΦΚΑ με πιστοποιημένους δικηγόρους».
«Το δεύτερο είναι ότι δεν μπορούμε να προχωρήσουμε χωρίς την χρήση της τεχνολογίας», και ευχαρίστησε τον υπουργό Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκο Πιερρακάκη. «Το τρίτο είναι ότι μπορούμε να προχωράμε σε αλλαγές στον πυρήνα του κράτους με κίνητρα και αντικίνητρα».
«Όλοι μας είχαμε υποτιμήσει την περιπλοκότητα του εγχειρήματος που κληθήκατε και κληθήκαμε να αντιμετωπίσουμε. Έπρεπε να αντιμετωπιστούν οι εκκρεμότητες του παρελθόντος και παράλληλα ο ΕΦΚΑ να συνεχίσει την λειτουργία του. Το γεγονός ότι καταφέρατε να εκδώσετε 470.000 συντάξεις σε 22 μήνες είναι ρεκόρ. Πλέον μπορούμε να εκδίδουμε κύριες συντάξεις σε δυο μήνες και έτσι να ανταγωνιζόμαστε πιο προηγμένες χώρες», είπε.
Δείτε την ομιλία του πρωθυπουργού
Περισσότερες από 3,5 εκατομμύρια κλήσεις έχει δεχθεί ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555 με το 99,4% των αιτημάτων να απατώνται άμεσα, ανέφερε νωρίτερα σε ανάρτηση του στο Twitter ο κυβερνητικός εκπρόσωπος Γιάννης Οικονόμου, επισημαίνοντας ότι παραμένει προτεραιότητα ο στόχος της συνεχούς βελτίωσης της καθημερινότητας των πολιτών.
«Με σχέδιο ο Ενιαίος Αριθμός Εξυπηρέτησης Πολιτών 1555 έχει δεχτεί πάνω από 3,5 εκατ. κλήσεις με το 99,4% των αιτημάτων να απαντώνται άμεσα. Το 0,6% αφορά σε προσωποποιημένα αιτήματα. Στόχος παραμένει η συνεχής βελτίωση ώστε να γίνει καθημερινός σύμμαχος των πολιτών», τόνισε.
newsit
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου