facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Χριστός Ανέστη!!!

Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά! 
Η Ανάσταση του Κυρίου να φέρει και Ανάσταση στις ψυχές μας!!! 
Σας εύχομαι υγεία σε εσάς και στις οικογένειές σας.!

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Παρασκευή 29 Απριλίου 2022

Χρήστος Τσιρογιάννης: «Είμαι και θα πεθάνω Έλληνας, δεν θέλω, όμως, να έχω καμία σχέση με το Ελληνικό Κράτος»

Tην πικρία του για τον τρόπο με τον οποίο τον αντιμετώπισε το Ελληνικό κράτος εξέφρασε, μιλώντας στη “Φωνή της Ελλάδας” και στον Προκόπη Αγγελόπουλο, ο Έλληνας αρχαιολόγος και καθηγητής στο πανεπιστήμιο του Άαρχους της Δανίας, Χρήστος Τσιρογιάννης.

Ο άνθρωπος που, λανθασμένα όπως επισημαίνει και ο ίδιος, χαρακτήρισαν Έλληνα Ιντιάνα Τζόουνς, εξηγεί τον τρόπο με τον οποίο πραγματοποιεί τις έρευνές τους για χαμένες αρχαιότητες, στην προσπάθεια να τις επιστρέψει στους νόμιμους κατόχους τους, τις απειλές που έχει, κατά καιρούς, δεχτεί, ακόμη και κατά της ζωής του, σε υποθέσεις στις οποίες πέτυχε τον στόχο του.

Ο Χρήστος Τσιρογιάννης, ωστόσο, έχοντας ήδη υποστεί δεινά εργαζόμενος για λογαριασμό του Ελληνικού Κράτους, στο παρελθόν, ξεκαθαρίζει: «Δεν επιθυμώ καθόλου να επιστρέψω στην Ελλάδα. Και πριν φύγω είχα πολλά προβλήματα στη δουλειά μου και αφού έφυγα υπάρχουν και άλλα που προκαλούνται από το Ελληνικό Κράτος. Αγαπώ πάρα πολύ την πατρίδα μου, θα πεθάνω Έλληνας, όταν έρθει η ώρα μου, αλλά δεν θέλω να έχω καμία σχέση με το Ελληνικό Κράτος». Ακούστε τους λόγους για τους οποίους ο άνθρωπος που θα είχε περισσότερο από οποιονδήποτε ανάγκη το υπουργείο Πολιτισμού, δεν θέλει με τίποτα  να εργαστεί γι’ αυτό, στη συνέντευξη με την οποία κλείνει η εκπομπή.

Ακούστε όλη τη συνέντευξη

ertnews

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news