Η ομιλία του πρωθυπουργού έγινε στο πλαίσιο της εκδήλωσης του υπουργείου Εργασίας και Κοινωνικών Υποθέσεων «Αλλάζουν Όλα – Στην εξυπηρέτηση του εργαζόμενου, του άνεργου, του συνταξιούχου».
Θερμά συγχαρητήρια στις πολιτικές ηγεσίες των υπουργείων Εργασίας και Ψηφιακής Διακυβέρνησης και όλων όσων εργάστηκαν για να φέρουν εις πέρας το έργο που παρουσιάστηκε έδωσε ο πρωθυπουργός.Ο Κυριάκος Μητσοτάκης, είπε ότι ακούγοντας τους πολίτες να μιλούν για τις νέες ψηφιακές υπηρεσίες ότι τελικά ο ορισμός της προόδου είναι σχετικά απλός. Πρόοδος είναι να μην συμβιβάζεσαι με την κατεστημένη λογική ότι τίποτα δεν μπορεί να αλλάξει σε αυτή την χώρα.
Το υπουργείο Ψηφιακής Διακυβέρνησης, είπε, είναι ο καταλύτης αλλά χωρίς την συνεργασία και με τα άλλα υπουργεία, όπως το Εργασίας δεν θα είχαμε αυτό το αποτέλεσμα.
Ο πρωθυπουργός, είπε ακόμα ότι τίποτα δεν είναι αυτονόητο. Είναι αυτονόητο για τον πολίτη ότι το κράτος πρέπει να το σέβεται αλλά αφιερώθηκαν πολλές εργατοώρες για να έχουμε αυτό το αποτέλεσμα.
Το 1555 δεν είναι ένα απλό call center. Δεν αρκεί να τηλεφωνεί κάποιος σε έναν αριθμό και να του απαντά κάποιος, γιατί αυτός ο κάποιος πρέπει να είναι εκπαιδευμένος, τόνισε ο κ. Μητσοτάκης.
Κάλεσε τους πολίτες να κάνουν μεγαλύτερη χρήση του 1555.
Αυτό, αυξάνει τον πήχυ των απαιτήσεων για να μπορέσουμε να ανταποκριθούμε στους πολίτες, τόνισε. Είναι πρόσθεσε εντυπωσιακό για μια δημόσια υπηρεσία να βραβεύεται ως το καλύτερο call center της χρονιάς.
Όταν μας έλεγαν προεκλογικά οι πολίτες “αλλάξτε το κράτος”, αυτό κάνουμε και χρησιμοποιούμε την τεχνολογία ως εργαλείο και όχι ως αυτοσκοπό, πρόσθεσε.
«Αυτή η περιφρόνηση του πολίτη από το κράτος», είπε, αναφερόμενος στο παρελθόν, «θα τον οδηγήσει να ακούσει πιο εύκολα λαϊκίστικες φωνές».
Ο κ. Μητσοτάκης, τόνισε ακόμα ότι αυτό το αποτέλεσμα έδειξε ότι μπορεί ο δημόσιος και ιδιωτικός τομέας να συνεργαστούν με τρόπο αρμονικό.
Ένα ακομμάτιστο κράτος δεν ξεχωρίζει τους πολίτες αλλά οφείλει να δείχνει ειδική πρόνοια στους πιο αδύναμους συμπολίτες μας. Τους ανάπηρους που μπορούν από το σπίτι τους να επικοινωνήσουν φυσικά μέσω βιντεοκλήσης με κάποιον υπάλληλο. Οι αδύναμοι είναι συνήθως τα θύματα της γραφειοκρατίας και της αδιαφάνειας.
Έχουμε φιλόδοξα σχέδια τα οποία θα δρομολογήσουμε άμεσα. Μίλησε σχηματικά για ένα 1555 για όλο το κράτος και πρόσθεσε ότι η προσπάθεια δεν θα σταματήσει.
newsit
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου