Με βεβαίωση του διευθυντή του σχολείου θα μπορούν οι μαθητές των σχολείων να κάνουν δωρεάν rapid τεστ σε δημόσιες δομές. Την προαναγγελία αυτή έκανε η υπουργός Παιδείας Νίκη Κεραμέως σε τηλεοπτική συνέντευξη στον ΣΚΑΪ. Κανονικά θα γίνει για τα πανεπιστήμια και η Εξεταστική είπε η υπουργός Παιδείας.
Η κα Κεραμέως τοποθετήθηκε για το άνοιγμα των σχολείων και την κριτική που ασκείται για αυτή την απόφαση αυτή και εξήγησε ότι η Επιτροπή των Ειδικών δεν ζήτησε παράταση για το άνοιγμα των σχολείων.
Πρόσθεσε μάλιστα ότι τα σχολεία είναι τα πρώτα που ανοίγουν και τα τελευταία που κλείνουν, διευκρινίζοντας ότι οι λόγοι που οδήγησαν σε αυτή την απόφαση είναι παιδαγωγικοί, ψυχοσυναισθηματικοί, υγειονομικοί. Το άνοιγμα, πρόσθεσε, ότι επέβαλλε και η διεθνής τάση.
Σχολίασε επίσης ότι, τα σχολεία έμεινα ανοιχτά με τη “Δέλτα” και χωρίς εμβολιάστική κάλυψη και συζητάμε αν θα ανοίξουμε τον Ιανουάριο; Όπως ανέφερε το 84% των εργαστηριακά επιβεβαιωμένων κρουσμάτων το περασμένο διάστημα (Σεπτεμβρίου- Δεκεμβρίου) είχε ανιχνευτεί από τα σελφ τεστ, ποσοστό το οποίο μειώθηκε στο 40% όταν έκλεισαν.
Η κα Κεραμέως, επισήμανε ότι τα παιδιά είναι πιο ασφαλή εντός πλαισίου επισημαίνοντας ότι όσο είναι ανοιχτά τα σχολεία γίνονται περισσότερα τεστ. Τόνισε ακόμη ότι σε περίπτωση κρούσματος τα παιδιά θα κάνουν τεστ κάθε μέρα. «Προτιμούμε να βάζουμε πολλά τεστ για να θωρακίσουμε την εκπαιδευτική κοινότητα». Σημείωσε δε ότι σε ένα τρίμηνο δόθηκαν περισσότερα από 32 εκατομμύρια self τεστ στα σχολεία.
Αναφερόμενη στη αυστηρότερα πρωτόκολλα είπε : «Βάζουμε επιπλέον φίλτρα που εισηγήθηκε η Επιτροπή. Πάμε βήμα-βήμα γιατί η πανδημία είναι μια δυναμική διαδικασία»
Η κα Κεραμέως έθεσε με τη σειρά της ένα δίλλημα στους γονείς που έχουν αποφασίσει να μην στείλουν τα παιδιά τους τη Δευτέρα στο σχολείο, διερωτώμενη : «Εάν υπάρξει εάν κρούσμα στον περίγυρο, θα κάνουν πέντε τεστ;»
Τελος επιβεβαίωσε ότι η πλατφόρμα της τηλεκπαίδευσης βρίσκεται σε πλήρη λειτουργία καθώς ακόμα εξυπηρετούνται περιοχές που αντιμετώπισαν καταστροφές όπως ήταν ο σεισμός στην Κρήτη.
skai
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου