Σύμφωνα με την αυτοψία του πραγματογνώμονα Παναγιώτη Μαδιά, η Porsche κινούνταν με ελαστικά Semi Slick, ειδικά κατασκευασμένα για αγώνες ταχύτητας, που όταν έρθουν σε επαφή με νερό κρυώνουν και για λίγα δευτερόλεπτα χάνουν την απόδοσή τους.
Τα λάστιχα αυτά είναι κατάλληλα μόνο για στεγνό δρόμο και παρόλο που δεν είχαν σημαντικές φθορές, ήταν ακατάλληλα για οδήγηση μέσα στην πόλη.
Σύμφωνα με την έρευνα και όπως είπαν αυτόπτες μάρτυρες τη νύχτα της τραγωδίας υπήρχαν νερά σε τρία σημεία, λίγα μέτρα από το σημείο του δυστυχήματος, με πιθανό σενάριο τα λάστιχα της Porsche για λίγα δευτερόλεπτα έχασαν την αποδοτικότητά τους.
Η πραγματογνωμοσύνη στο αυτοκίνητο έδειξε πως ο Mad Clip πρόλαβε να πατήσει το φρένο και να ρίξει την ταχύτητα στα 80 χλμ από τα 134, όμως και η ταχύτητα αυτή δεν ήταν αρκετή για να ελέγξει το αυτοκίνητο.
Mad Clip: Κατεστραμμένες οι καλωδιώσεις που συνδέονταν με τον εγκέφαλο της Porsche
Η αυτοψία έδειξε, ακόμα, ότι οι αναρτήσεις της Porsche ήταν σε εξαιρετική κατάσταση χωρίς να έχουν γίνει επεμβάσεις, που θα μπορούσαν να είχαν παίξει ρόλο στην τραγωδία. Παράλληλα διαπιστώθηκε ότι όλες οι καλωδιώσεις που συνδέονταν με τον εγκέφαλο της Porsche είχαν καταστραφεί και τουλάχιστον το μεσημέρι, κατά τη διάρκεια του πρώτου ελέγχου, ήταν αδύνατον να αντληθούν πληροφορίες.
Τις επόμενες μέρες θα ενημερωθούν επίσημα από τον κύριο Μαδιά οι γονείς του τράπερ, που από την πρώτη στιγμή ζητούσαν απαντήσεις για τη συμφορά που τους βρήκε. Σημειώνεται πως πριν την αυτοψία μέσα στις λαμαρίνες βρέθηκε και ο σταυρός του τράπερ, που η οικογένειά του αναζητούσε.
pronews
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου