-Μείωση των ατυχημάτων με τραυματισμό κατά 10% και των θανατηφόρων κατά 20%.
-Μείωση πιθανότητας πρόκλησης ατυχήματος από 32% στην ταχύτητα των 80 km/h, σε 4,5% που αντιστοιχεί στα 70 km/h.
-Περιβαλλοντικά οφέλη όπως, μείωση των εκπομπών οξειδίων του αζώτου, μονοξείδιου του άνθρακα, σχηματισμού όζοντος υδρογονανθράκων και σωματιδίων και μείωση θορύβου.
– Αύξηση της διοχετευτικής ικανότητα του συγκεκριμένου οδικού τμήματος.
Παράλληλα, επισήμανε ο κ. Κατσιγιάννης, το πράσινο κύμα (ταχύτητα συντονισμού σηματοδοτών) έχει καθορισθεί για ταχύτητα 70 km/h, ενώ η απώλεια χρόνου των μετακινούμενων λόγω της μείωσης είναι μικρότερη του ενός λεπτού.
Ο περιφερειάρχης Γιώργος Πατούλης στην τοποθέτηση του επισήμανε ότι «η Περιφέρεια Αττικής -εναρμονιζόμενη με τις σύγχρονες επιστημονικές απαιτήσεις και διεθνείς πρακτικές- θα συνεχίσει συστηματικά να ελέγχει και να μελετά τα όρια ταχύτητας στους κυκλοφοριακούς άξονες, ειδικά αυτά που έχουν καθορισθεί αρκετά χρόνια πριν, προκειμένου να εκσυγχρονίσει και να βελτιώσει τις κυκλοφοριακές συνθήκες, στην κατεύθυνση καλύτερων συνθηκών οδικής ασφάλειας στην Αττική».
newsit
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου