Μάλιστα, μέσα στην εβδομάδα έχουν εντοπιστεί 13 κρούσματα σε εργαζόμενους στον τερματικό σταθμό του ΙΚΕΑ, εντείνοντας τον προβληματισμό, αφού πλέον έχουν κάνει την εμφάνισή τους και μεταλλάξεις του ιού. Αξίζει να σημειωθεί ότι οι οδηγοί του ΟΑΣΘ που βρέθηκαν θετικοί στην Covid-19 μοιάζει απίθανο να κόλλησαν κατά τη διάρκεια της εργασίας τους μέσα στο λεωφορείο.
«Τηρούνται αυστηρά όλά τα μέτρα και από την αρχή της πανδημίας έχει υπάρξει μέριμνα ώστε ο οδηγός να είναι απομακρυσμένος απο τους επιβάτες. Η διασπορά, αν και είναι δύσκολο να γίνει ιχνηλάτηση, έγινε πιθανότατα στους τερματικούς σταθμούς», υποστηρίζει ο κ. Δήμκας.
Το Συνδικάτο έχει έρθει ήδη σε επαφή με τη διοίκηση του Οργανισμού ώστε να υπάρξουν εκτεταμένα τεστ μεταξύ των εργαζομένων, ενώ όπως λέει ο κ.Δήμκας έχει κατατεθεί αίτημα να ξεκινήσουν και πάλι οι απολυμάνσεις εντός των τερματικών σταθμών, αφού σταμάτησαν λόγω λήξης της σύμβασης με την εταιρεία απολυμάνσεων.
Πυρά από ΔΑΣ Η παράταξη της ΔΑΣ του Συνδικάτου εργαζομένων, σε ανακοίνωσή της για τη συρροή κρουσμάτων επισημαίνει ότι «η διοίκηση του ΟΑΣΘ δεν πήρε κανένα ουσιαστικό μέτρο αφήνοντας εκτεθειμένους χιλιάδες επιβάτες και εργαζόμενους».
Όπως επισημαίνεται, τα λεωφορεία με leasing όπου η επιβίβαση/αποβίβαση γίνεται από μία πόρτα και η χρήση μονών λεωφορείων αντί διπλών σε πολυσύχναστες γραμμές επιβαρύνει την κατάσταση. Ακόμα καταγγέλλεται ότι δεν γίνεται υποχρεωτική θερμομέτρηση των εργαζομένων στην ανάληψη της βάρδιας, ενώ οι συνεχείς μετακινήσεις οδηγών από γραμμή σε γραμμή δυσκολεύει τη διαδικασία της ιχνηλάτησης. Τέλος αναφέρεται ελλιπής απολύμανση των λεωφορείων στο τέλος της βάρδιας.newsit
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου