Σύμφωνα με ρεπορτάζ του OPEN, οι πολίτες καλούσαν επανειλημμένα και απεγνωσμένα στον πενταψήφιο αριθμό του ΔΕΔΔΗΕ για να μάθουν τι συμβαίνει και περίμεναν σε αναμονή που μπορεί να ξεπερνούσε ακόμα και τη μισή ώρα. Όλη αυτή την ώρα χρεώνονταν!
Χιλιάδες καταναλωτές που πήραν στα χέρια τους λογαριασμούς σταθερής και κινητής τηλεφωνίας και καλούνται τώρα να πληρώσουν υπέρογκα ποσά για τις κλήσεις τους στο τηλεφωνικό κέντρο του ΔΕΔΔΗΕ. «Μας είχαν σε αναμονή και δεν απαντούσαν στα τηλέφωνα. Παρόλα αυτά οι χρεώσεις προχωρούσαν κανονικά και δεν θεωρώ ότι ανταποκρίνονταν και στην κανονική τιμολόγηση» σημείωσε ένας από τους καταγγέλλοντες, μιλώντας στο OPEN TV.Μάλιστα υπήρξε πολίτης που έμεινε χωρίς ρεύμα για 30 ώρες. Από τον λογαριασμό της κινητής του τηλεφωνίας φαίνεται ότι πραγματοποίησε πολλές κλήσεις στο 11500, δηλαδή τη γραμμή πληροφοριών του ΔΕΔΔΗΕ και χρεώθηκε 25 ευρώ που με τον ΦΠΑ έγιναν σχεδόν 32 ευρώ. Σύμφωνα με πάντως με
ασφαλείς πληροφορίες που επικαλείται το OPEN, το ζήτημα των
«φουσκωμένων» λογαριασμών που καλούνται να πληρώσουν οι πολίτες εξαιτίας
της κακοκαιρίας έγινε γνωστό
στο υπουργείο Περιβάλλοντος και Ενέργειας που έδωσε εντολή στον
ΔΕΔΔΗΕ να μην χρεωθούν οι πολίτες το κόστος των τηλεφωνημάτων στο 11500.
«Βρισκόμαστε σε συνεννοήσεις με τους παρόχους σταθερής και κινητής τηλεφωνίας ώστε να αναλάβει πλήρως ο ΔΕΔΔΗΕ το κόστος των τηλεφωνημάτων των πολιτών στο 11500 τις ημέρες της κακοκαιρίας», αναφέρουν πηγές του ΔΕΔΔΗΕ. Το πώς θα αποφύγουν τη χρέωση οι πολίτες θα ανακοινωθεί από τον ΔΕΔΔΗΕ μέσα στις επόμενες ημέρες και κατά πάσα πιθανότητα τη Δευτέρα 1 Μαρτίου.
aftodioikisi
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου