Οι τρεις πρώτοι σταθμοί, από το σύνολο των έξι που προβλέπει η επέκταση του Μετρό στον Πειραιά, είναι οι σταθμοί «Αγία Βαρβάρα», «Κορυδαλλός» και «Νίκαια», ενώ ξεκινούν άμεσα οι πρώτες δοκιμές, με στόχο να έχουν παραδοθεί στην κυκλοφορία έως το καλοκαίρι. Μάλιστα, όπως γνωστοποίησε η ΣΤΑΣΥ, τα πρώτα δοκιμαστικά δρομολόγια θα ξεκινήσουν άμεσα και συγκεκριμένα, το διήμερο 14 Μαρτίου και 15 Μαρτίου. Για να πραγματοποιηθούν οι δοκιμές, το ερχόμενο σαββατοκύριακο θα παραμείνει κλειστός ο σταθμός «Αγία Μαρίνα».
Κατά τη διάρκεια του διημέρου τα δρομολόγια της Γραμμής 3 του Μετρό θα έχουν τερματικό σταθμό το «Αιγάλεω».
Η ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ:
«Σας ενημερώνουμε ότι το Σάββατο 14 Μαρτίου και την Κυριακή 15 Μαρτίου 2020 θα κλείσει ο σταθμός «Αγ. Μαρίνα» της Γραμμής 3 του Μετρό λόγω προγραμματισμένων εργασιών και δοκιμών, οι οποίες αφορούν την επέκταση του δικτύου προς Αγ. Βαρβάρα, Κορυδαλλό και Νίκαια. Κατά τη διάρκεια του διημέρου τα δρομολόγια της Γραμμής 3 θα πραγματοποιούνται με τερματικό σταθμό το «Αιγάλεω» και στο τμήμα «Αιγάλεω» – «Δουκ. Πλακεντίας» – Αεροδρόμιο», αναφέρεται στην ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ.
Όσον αφορά την λειτουργία των υπόλοιπων τριών σταθμών (προς Πειραιά), αυτή εκτιμάται ότι θα συμβεί το 2022. Το μεγαλύτερο αγκάθι είναι ο σταθμός «ΠΕΙΡΑΙΑΣ». Πλέον προχωρά με ικανοποιητικούς ρυθμούς και μέχρι το τέλος του έτους θα αρχίσει να κλείνει όροφο-όροφο.
aftodioikisi
Κατά τη διάρκεια του διημέρου τα δρομολόγια της Γραμμής 3 του Μετρό θα έχουν τερματικό σταθμό το «Αιγάλεω».
Η ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ:
«Σας ενημερώνουμε ότι το Σάββατο 14 Μαρτίου και την Κυριακή 15 Μαρτίου 2020 θα κλείσει ο σταθμός «Αγ. Μαρίνα» της Γραμμής 3 του Μετρό λόγω προγραμματισμένων εργασιών και δοκιμών, οι οποίες αφορούν την επέκταση του δικτύου προς Αγ. Βαρβάρα, Κορυδαλλό και Νίκαια. Κατά τη διάρκεια του διημέρου τα δρομολόγια της Γραμμής 3 θα πραγματοποιούνται με τερματικό σταθμό το «Αιγάλεω» και στο τμήμα «Αιγάλεω» – «Δουκ. Πλακεντίας» – Αεροδρόμιο», αναφέρεται στην ανακοίνωση της ΣΤΑΣΥ.
Όσον αφορά την λειτουργία των υπόλοιπων τριών σταθμών (προς Πειραιά), αυτή εκτιμάται ότι θα συμβεί το 2022. Το μεγαλύτερο αγκάθι είναι ο σταθμός «ΠΕΙΡΑΙΑΣ». Πλέον προχωρά με ικανοποιητικούς ρυθμούς και μέχρι το τέλος του έτους θα αρχίσει να κλείνει όροφο-όροφο.
aftodioikisi
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου