Στα τέσσερα λεπτά αναμένεται ότι θα διαμορφωθεί η συχνότητα των δρομολογίων του μετρό έως το τέλος του έτους, στο πλαίσιο του στόχου που έχει τεθεί από το υπουργείο Υποδομών και τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ για την καλύτερη εξυπηρέτηση των επιβατών.
Τον περασμένο μήνα, το υπουργείο αποφάσισε να ενισχύσει τα δρομολόγια για να μειωθεί ο μέσος όρος του χρόνου διέλευσης, που τους καλοκαιρινούς μήνες κυμαινόταν μεταξύ επτά και 10 λεπτών.
Ωστόσο, η ενίσχυση των δρομολογίων με περισσότερα τρένα αποτελεί δύσκολη υπόθεση, δεδομένου πως δεκάδες συρμοί του μετρό παραμένουν ακινητοποιημένοι λόγω βλαβών.
Ακινητοποιημένοι οι 24 από τους 66 συρμούς
Είναι ενδεικτικό ότι από το σύνολο των 66 συρμών που εξυπηρετούν τις γραμμές 2 και 3 του μετρό, 24 είναι εκτός λειτουργίας με βλάβες. Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες, ορισμένοι από τους ακινητοποιημένους συρμούς παραμένουν εκτός λειτουργίας για χρονικό διάστημα που υπερβαίνει το ένα έτος.
Πηγές από τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ αναφέρουν στις γραμμές 2 και 3 του μετρό, δρομολογούνται σε καθημερινή βάση 16 και 18 συρμοί αντίστοιχα, με τρία τρένα να βρίσκονται σε κατάσταση εφεδρείας σε περίπτωση που προκύψουν βλάβες.
Οι ίδιες πηγές τονίζουν ότι η διέλευση των συρμών γίνεται από τις αρχές Σεπτεμβρίου σε συντομότερο χρονικό διάστημα, το οποίο ανέρχεται σε τέσσερα λεπτά και 15 δευτερόλεπτα στη γραμμή 2 και σε τέσσερα λεπτά και 30 δευτερόλεπτα στη γραμμή 3.
Πιο συχνά δρομολόγια και στον ΗΣΑΠ
Η συχνότητα των δρομολογίων αναμένεται να βελτιωθεί τους επόμενους μήνες, καθώς σε εξέλιξη βρίσκεται πρόγραμμα ανάταξης του τροχαίου υλικού με στόχο να ενισχυθεί έως το τέλος του έτους ο στόλος με τέσσερις συρμούς ακόμα.
Κατά περίπου ένα λεπτό έχει βελτιωθεί ο χρόνος διέλευσης των συρμών στους ΗΣΑΠ τις τελευταίες δύο εβδομάδες, με τη συχνότητα των δρομολογίων να ανέρχεται πλέον στα πέντε λεπτά.
Η κατάσταση είναι λίγο καλύτερη σε ό,τι αφορά τα τρένα που εξυπηρετούν τη γραμμή 1 των ΗΣΑΠ συγκριτικά με το μετρό, καθώς από το σύνολο των 45 συρμών η ενεργή δύναμη ανέρχεται σε 33, με 24 από αυτούς να είναι διαθέσιμοι καθημερινά για την εκτέλεση δρομολογίων.
Η συχνότητα των δρομολογίων στη γραμμή 1 θα βελτιωθεί αισθητά, όταν ολοκληρωθεί το πρόγραμμα αναβάθμισης δεκάδων τρένων που είναι σε εξέλιξη. Το πρόγραμμα, το οποίο θα κοστίσει περίπου 60 εκατομμύρια ευρώ, έχει αναλάβει να υλοποιήσει η Αττικό Μετρό.
protothema
Τον περασμένο μήνα, το υπουργείο αποφάσισε να ενισχύσει τα δρομολόγια για να μειωθεί ο μέσος όρος του χρόνου διέλευσης, που τους καλοκαιρινούς μήνες κυμαινόταν μεταξύ επτά και 10 λεπτών.
Ωστόσο, η ενίσχυση των δρομολογίων με περισσότερα τρένα αποτελεί δύσκολη υπόθεση, δεδομένου πως δεκάδες συρμοί του μετρό παραμένουν ακινητοποιημένοι λόγω βλαβών.
Ακινητοποιημένοι οι 24 από τους 66 συρμούς
Είναι ενδεικτικό ότι από το σύνολο των 66 συρμών που εξυπηρετούν τις γραμμές 2 και 3 του μετρό, 24 είναι εκτός λειτουργίας με βλάβες. Σύμφωνα μάλιστα με πληροφορίες, ορισμένοι από τους ακινητοποιημένους συρμούς παραμένουν εκτός λειτουργίας για χρονικό διάστημα που υπερβαίνει το ένα έτος.
Πηγές από τη διοίκηση της ΣΤΑΣΥ αναφέρουν στις γραμμές 2 και 3 του μετρό, δρομολογούνται σε καθημερινή βάση 16 και 18 συρμοί αντίστοιχα, με τρία τρένα να βρίσκονται σε κατάσταση εφεδρείας σε περίπτωση που προκύψουν βλάβες.
Οι ίδιες πηγές τονίζουν ότι η διέλευση των συρμών γίνεται από τις αρχές Σεπτεμβρίου σε συντομότερο χρονικό διάστημα, το οποίο ανέρχεται σε τέσσερα λεπτά και 15 δευτερόλεπτα στη γραμμή 2 και σε τέσσερα λεπτά και 30 δευτερόλεπτα στη γραμμή 3.
Πιο συχνά δρομολόγια και στον ΗΣΑΠ
Η συχνότητα των δρομολογίων αναμένεται να βελτιωθεί τους επόμενους μήνες, καθώς σε εξέλιξη βρίσκεται πρόγραμμα ανάταξης του τροχαίου υλικού με στόχο να ενισχυθεί έως το τέλος του έτους ο στόλος με τέσσερις συρμούς ακόμα.
Κατά περίπου ένα λεπτό έχει βελτιωθεί ο χρόνος διέλευσης των συρμών στους ΗΣΑΠ τις τελευταίες δύο εβδομάδες, με τη συχνότητα των δρομολογίων να ανέρχεται πλέον στα πέντε λεπτά.
Η κατάσταση είναι λίγο καλύτερη σε ό,τι αφορά τα τρένα που εξυπηρετούν τη γραμμή 1 των ΗΣΑΠ συγκριτικά με το μετρό, καθώς από το σύνολο των 45 συρμών η ενεργή δύναμη ανέρχεται σε 33, με 24 από αυτούς να είναι διαθέσιμοι καθημερινά για την εκτέλεση δρομολογίων.
Η συχνότητα των δρομολογίων στη γραμμή 1 θα βελτιωθεί αισθητά, όταν ολοκληρωθεί το πρόγραμμα αναβάθμισης δεκάδων τρένων που είναι σε εξέλιξη. Το πρόγραμμα, το οποίο θα κοστίσει περίπου 60 εκατομμύρια ευρώ, έχει αναλάβει να υλοποιήσει η Αττικό Μετρό.
protothema
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου