Πρεμιέρα με μια μετακόμιση εξπρές για το νέο φαραωνικό αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης.
Η πτήση της Turkish Airlines προς Σιγκαπούρη ήταν η τελευταία πτήση που πραγματοποιήθηκε από το μέχρι σήμερα διεθνές αεροδρόμιο της Τουρκίας, «Ατατούρκ». καθώς στις 3.00 τα ξημερώματα της Παρασκευής ξεκίνησε η τεράστια επιχείρηση μεταφοράς όλων των υπηρεσιών στο νέο αεροδρόμιο της πόλης, το «Αεοδρόμιο Ιστανμπούλ».
Ο υπουργός Μεταφορών Mehmet Turhan χαρακτήρισε την τελευταία απογείωση από το Ατατούρκ «ιστορική». «Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ξεπροβοδίσω ως τους τελευταίους εμπορικούς επιβάτες του αεροδρομίου Ατατούρκ», είπε λίγο πριν απογειωθεί το αεροπλάνο, στις 2.44 π.μ.
«Με την επιστροφή σας, θα προσγειωθείτε στο νέο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης, το μεγαλύτερο αεροδρόμιο στον κόσμο» είπε χαρακτηριστικά.
Λίγες ώρες αργότερα, οι τυχεροί πρώτοι επιβάτες του Istanbul Airport ζούσαν την μοναδική εμπειρία του καινούριου αεροδρομίου.
Κατά τη διάρκεια της μετακίνησης – μαμούθ και μέσα σε μόλις 45 ώρες, συνολικά θα μεταφερθεί εξοπλισμός που θα ζυγίζει περίπου 47.300 τόνους.
Η μεταφορά ολοκληρώθηκε τα μεσάνυχτα του Σαββάτου.
Οι πτήσεις στο νέο αεροδρόμιο ξεκίνησαν με πρώτη αυτή της Turkish Airlines προς την πρωτεύουσα Άγκυρα και θα αυξάνονται σταδιακά.
Οι Αρχές υπολογίζουν ότι το εντυπωσιακό νέο αεροδρόμιο θα εξυπηρετεί 90 εκατ. επιβάτες ετησίως με τρεις διαδρόμους στην παρούσα φάση ανάπτυξής του, όταν το πλέον πολυσύχναστο αεροδρόμιο του κόσμου, εκείνο της Ατλάντα των ΗΠΑ εξυπηρέτησε πέρυσι 104 εκατ. ταξιδιώτες.
Μέχρι το 2028, ωστόσο, στο «Istanbul Airport» θα λειτουργούν έξι διάδρομοι και τέσσερις τερματικοί σταθμοί και θα εξυπηρετεί 200 εκατ. επιβάτες ετησίως καλύπτοντας μια έκταση 76 τ.χλμ. -τριπλάσια εκείνης του Ατατούρκ.
Διεθνή ΜΜΕ σχολιάζουν ότι το κυβερνών κόμμα AKP του Ερντογάν ξόδεψε 10.2 δισ ευρώ για το φαραωνικό project -προίκα του Ερντογάν στην γενέτειρά του- προκειμένου να προσελκύσει ψήφους.
Το τεράστιο αυτό κόστος έχει προκαλέσει τις αντιδράσεις μεγάλης μερίδας των πολιτών που στενάζουν υπό το βάρος της οικονομικής κρίσης, του υψηλού πληθωρισμού και του κλυδωνιζόμενου εθνικού νομίσματος.
Τα έργα για την κατασκευή του τρίτου αεροδρομίου της Κωνσταντινούπολης ξεκίνησαν το 2015. Λιγότερο από τέσσερα χρόνια αργότερα το κολοσσιαίο έργο έχει σχεδόν αποπερατωθεί.
protothema
Η πτήση της Turkish Airlines προς Σιγκαπούρη ήταν η τελευταία πτήση που πραγματοποιήθηκε από το μέχρι σήμερα διεθνές αεροδρόμιο της Τουρκίας, «Ατατούρκ». καθώς στις 3.00 τα ξημερώματα της Παρασκευής ξεκίνησε η τεράστια επιχείρηση μεταφοράς όλων των υπηρεσιών στο νέο αεροδρόμιο της πόλης, το «Αεοδρόμιο Ιστανμπούλ».
Ο υπουργός Μεταφορών Mehmet Turhan χαρακτήρισε την τελευταία απογείωση από το Ατατούρκ «ιστορική». «Είμαι στην ευχάριστη θέση να σας ξεπροβοδίσω ως τους τελευταίους εμπορικούς επιβάτες του αεροδρομίου Ατατούρκ», είπε λίγο πριν απογειωθεί το αεροπλάνο, στις 2.44 π.μ.
«Με την επιστροφή σας, θα προσγειωθείτε στο νέο αεροδρόμιο της Κωνσταντινούπολης, το μεγαλύτερο αεροδρόμιο στον κόσμο» είπε χαρακτηριστικά.
Λίγες ώρες αργότερα, οι τυχεροί πρώτοι επιβάτες του Istanbul Airport ζούσαν την μοναδική εμπειρία του καινούριου αεροδρομίου.
Κατά τη διάρκεια της μετακίνησης – μαμούθ και μέσα σε μόλις 45 ώρες, συνολικά θα μεταφερθεί εξοπλισμός που θα ζυγίζει περίπου 47.300 τόνους.
Η μεταφορά ολοκληρώθηκε τα μεσάνυχτα του Σαββάτου.
Οι πτήσεις στο νέο αεροδρόμιο ξεκίνησαν με πρώτη αυτή της Turkish Airlines προς την πρωτεύουσα Άγκυρα και θα αυξάνονται σταδιακά.
Οι Αρχές υπολογίζουν ότι το εντυπωσιακό νέο αεροδρόμιο θα εξυπηρετεί 90 εκατ. επιβάτες ετησίως με τρεις διαδρόμους στην παρούσα φάση ανάπτυξής του, όταν το πλέον πολυσύχναστο αεροδρόμιο του κόσμου, εκείνο της Ατλάντα των ΗΠΑ εξυπηρέτησε πέρυσι 104 εκατ. ταξιδιώτες.
Μέχρι το 2028, ωστόσο, στο «Istanbul Airport» θα λειτουργούν έξι διάδρομοι και τέσσερις τερματικοί σταθμοί και θα εξυπηρετεί 200 εκατ. επιβάτες ετησίως καλύπτοντας μια έκταση 76 τ.χλμ. -τριπλάσια εκείνης του Ατατούρκ.
Διεθνή ΜΜΕ σχολιάζουν ότι το κυβερνών κόμμα AKP του Ερντογάν ξόδεψε 10.2 δισ ευρώ για το φαραωνικό project -προίκα του Ερντογάν στην γενέτειρά του- προκειμένου να προσελκύσει ψήφους.
Το τεράστιο αυτό κόστος έχει προκαλέσει τις αντιδράσεις μεγάλης μερίδας των πολιτών που στενάζουν υπό το βάρος της οικονομικής κρίσης, του υψηλού πληθωρισμού και του κλυδωνιζόμενου εθνικού νομίσματος.
Τα έργα για την κατασκευή του τρίτου αεροδρομίου της Κωνσταντινούπολης ξεκίνησαν το 2015. Λιγότερο από τέσσερα χρόνια αργότερα το κολοσσιαίο έργο έχει σχεδόν αποπερατωθεί.
protothema
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου