Σάλος προκλήθηκε μετά την αποκάλυψη ότι η ΔΕΗ στέλνει κανονικά λογαριασμούς στους πυρόπληκτους στο Μάτι ενώ πολλοί από αυτούς δεν έχουν καν σπίτι να μείνουν αφού καταστράφηκε από την φωτιά.
Μετά από καταγγελίες που έγιναν από κάτοικο της περιοχής στο OpenTV η ΔΕΗ φρόντισε να στείλει από τον Σεπτέμβρη λογαριασμούς σε πυρόπληκτες οικογένειες. «Από τον Σεπτέβριο μας ήρθε λογαριασμός κανονικά και εκκαθαριστικός και έναντι», είπε και διευκρίνισε μάλιστα ότι παρά το γεγονός ότι είχε κάνει αίτηση για να διαγραφεί οι λογαριασμοί πήγαν κανονικά. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι λογαριασμοί της ΔΕΗ έχουν πάει σε περισσότερες από 400 οικογένειες.
Τι γίνεται όμως με τις άλλες ΔΕΚΟ; Σε ερώτημα που απευθύναμε στην ΕΥΔΑΠ η επιχείρηση αναφέρει ότι παρείχε δωρεάν νερό για το εξάμηνο από 23.07.2018 έως 23.01.2019 προς όλους τους κατοίκους του Δήμου Μαραθώνα (Μάτι και Άνω Βουτζά) και της Δημοτικής Ενότητας Ραφήνας (Κόκκινο Λιμανάκι). Επιπλέον, παρείχε υλικά και υπηρεσίες για την αποκατάσταση της υδροδότησης των περιοχών, παρότι τα δίκτυα ύδρευσης των συγκεκριμένων δήμων δεν υπάγονται στην αρμοδιότητά της.
Αντίστοιχη αντιμετώπιση είχε η Εταιρεία και για την περιοχή της Μάνδρας, συνδράμοντας σταθερά και με ευαισθησία στα εξαγγελθέντα μέτρα ανακούφισης των πληγέντων, αναδεικνύοντας τον κοινωνικό της ρόλο.
newsit
Μετά από καταγγελίες που έγιναν από κάτοικο της περιοχής στο OpenTV η ΔΕΗ φρόντισε να στείλει από τον Σεπτέμβρη λογαριασμούς σε πυρόπληκτες οικογένειες. «Από τον Σεπτέβριο μας ήρθε λογαριασμός κανονικά και εκκαθαριστικός και έναντι», είπε και διευκρίνισε μάλιστα ότι παρά το γεγονός ότι είχε κάνει αίτηση για να διαγραφεί οι λογαριασμοί πήγαν κανονικά. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι λογαριασμοί της ΔΕΗ έχουν πάει σε περισσότερες από 400 οικογένειες.
Τι γίνεται όμως με τις άλλες ΔΕΚΟ; Σε ερώτημα που απευθύναμε στην ΕΥΔΑΠ η επιχείρηση αναφέρει ότι παρείχε δωρεάν νερό για το εξάμηνο από 23.07.2018 έως 23.01.2019 προς όλους τους κατοίκους του Δήμου Μαραθώνα (Μάτι και Άνω Βουτζά) και της Δημοτικής Ενότητας Ραφήνας (Κόκκινο Λιμανάκι). Επιπλέον, παρείχε υλικά και υπηρεσίες για την αποκατάσταση της υδροδότησης των περιοχών, παρότι τα δίκτυα ύδρευσης των συγκεκριμένων δήμων δεν υπάγονται στην αρμοδιότητά της.
Αντίστοιχη αντιμετώπιση είχε η Εταιρεία και για την περιοχή της Μάνδρας, συνδράμοντας σταθερά και με ευαισθησία στα εξαγγελθέντα μέτρα ανακούφισης των πληγέντων, αναδεικνύοντας τον κοινωνικό της ρόλο.
newsit
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου