Εκτός της διδακτέας ύλης της ιστορίας της τρίτης τάξης του Λυκείου έθεσε το υπουργείο Παιδείας τα κεφάλαια που αφορούν τα γεγονότα του Μακεδονικού Αγώνα, της περιόδου 1904–1908, προκειμένου, όπως αναφέρουν κύκλοι του υπουργείου «να μην κουραστούν οι μαθητές από τις επαναλήψεις»!
Σύμφωνα με την απάντηση του υπουργείου Παιδείας στις έντονες αντιδράσεις που προκλήθηκαν, η απόφαση έγινε με σκοπό «να ελαφρυνθεί η τσάντα του μαθητή» καθώς τα συγκεκριμένα κεφάλαια έχουν διδαχθεί και στην τρίτη τάξη του Γυμνασίου και έτσι κρίθηκε πως δεν χρειάζεται να επαναληφθούν.
Όλα ξεκίνησαν από έγγραφο που Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων προς Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου Δ.Ε. (μέσω των Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης), Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Γενικά Λύκεια (μέσω των Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης).
Στο έγγραφο με θέμα «Οδηγίες για τη διδασκαλία μαθημάτων Κοινωνικών Επιστημών και Φυσικής Αγωγής ημερησίου και εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2018-2019» και ημερομηνία 18-10-2018 σημειώνεται: «σας αποστέλλουμε τις παρακάτω οδηγίες για τη διδασκαλία μαθημάτων Κοινωνικών Επιστημών ημερησίου και εσπερινού Γενικού Λυκείου (Ιστορία, Θρησκευτικά, Πολιτική Παιδεία, Σύγχρονος κόσμος: Πολίτης και Δημοκρατία, Βασικές Αρχές Κοινωνικών Επιστημών, Ιστορία Κοινωνικών Επιστημών, Κοινωνιολογία, Φυσική Αγωγή) για το σχολικό έτος 2018-2019».
Η απόφαση ήρθε σε μια έντονα φορτισμένη περίοδο γύρω από το Μακεδονικό και ενώ υπάρχει πλέον διάχυτη μια έντονη δυσαρέσκεια για τις ρυθμίσεις που φέρνει η προβληματική Συμφωνία των Πρεσπών. Παράλληλα, το κλίμα επιβαρύνεται και από την έντονη καχυποψία που συνοδεύει τις περιβόητες μικτές επιτροπές που θα εξετάσουν και θα αφαιρέσουν τυχόν «αλυτρωτικές αναφορές» στα βιβλία της Ιστορίας στις δύο χώρες.
mononews
Σύμφωνα με την απάντηση του υπουργείου Παιδείας στις έντονες αντιδράσεις που προκλήθηκαν, η απόφαση έγινε με σκοπό «να ελαφρυνθεί η τσάντα του μαθητή» καθώς τα συγκεκριμένα κεφάλαια έχουν διδαχθεί και στην τρίτη τάξη του Γυμνασίου και έτσι κρίθηκε πως δεν χρειάζεται να επαναληφθούν.
Όλα ξεκίνησαν από έγγραφο που Υπουργείο Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων προς Περιφερειακές Διευθύνσεις Εκπαίδευσης, Συντονιστές Εκπαιδευτικού Έργου Δ.Ε. (μέσω των Περιφερειακών Διευθύνσεων Εκπαίδευσης), Διευθύνσεις Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης και Γενικά Λύκεια (μέσω των Διευθύνσεων Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης).
Στο έγγραφο με θέμα «Οδηγίες για τη διδασκαλία μαθημάτων Κοινωνικών Επιστημών και Φυσικής Αγωγής ημερησίου και εσπερινού Γενικού Λυκείου για το σχολικό έτος 2018-2019» και ημερομηνία 18-10-2018 σημειώνεται: «σας αποστέλλουμε τις παρακάτω οδηγίες για τη διδασκαλία μαθημάτων Κοινωνικών Επιστημών ημερησίου και εσπερινού Γενικού Λυκείου (Ιστορία, Θρησκευτικά, Πολιτική Παιδεία, Σύγχρονος κόσμος: Πολίτης και Δημοκρατία, Βασικές Αρχές Κοινωνικών Επιστημών, Ιστορία Κοινωνικών Επιστημών, Κοινωνιολογία, Φυσική Αγωγή) για το σχολικό έτος 2018-2019».
Η απόφαση ήρθε σε μια έντονα φορτισμένη περίοδο γύρω από το Μακεδονικό και ενώ υπάρχει πλέον διάχυτη μια έντονη δυσαρέσκεια για τις ρυθμίσεις που φέρνει η προβληματική Συμφωνία των Πρεσπών. Παράλληλα, το κλίμα επιβαρύνεται και από την έντονη καχυποψία που συνοδεύει τις περιβόητες μικτές επιτροπές που θα εξετάσουν και θα αφαιρέσουν τυχόν «αλυτρωτικές αναφορές» στα βιβλία της Ιστορίας στις δύο χώρες.
mononews
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου