Ένταση επικράτησε λίγο πριν τις 2 το μεσημέρι όταν μαθητές και εκπαιδευτικοί που πραγματοποιούσαν συγκέντρωση διαμαρτυρίας έξω από το υπουργείο Παιδείας, αρχικά μπήκαν στο προαύλιο και στη συνέχεια μέσα στο κτήριο αφού σήκωσαν τα ρολά. Οι αστυνομικοί προσπάθησαν να τους αποτρέψουν, με αποτέλεσμα να δημιουργηθεί ένταση.
Μετά την εισβολή, ομάδα μαθητών, φοιτητών και εκπαιδευτικών βρέθηκαν στον πέμπτο όροφο, έξω από το γραφείο του υπουργού. Στη συνέχεια ύψωσαν πανό στο γραφείο του υπουργού Παιδείας και αποχώρησαν.
Μια ομάδα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πραγματοποιούν κατάληψη σε γραφείο διπλανό από αυτό του υπουργού Παιδείας, δηλώνοντας ότι θα παραμείνουν εκεί μέχρι να επιστρέψει ο κ. Γαβρόγλου. Οι υπόλοιποι βρίσκονται στο αμφιθέατρο για να αποφασίσουν για τις επόμενες κινήσεις τους.
Ορισμένοι από τους εισβολείς φωνάζουν ότι «το υπουργείο τελεί υπό κατάληψη μέχρι να έρθει ο Γαβρόγλου».
Στο κτήριο, πάντως, δεν βρίσκεται ο υπουργός Παιδείας Κωνσταντίνος Γαβρόγλου ενώ νωρίτερα είχε δοθεί η δυνατότητα στους υπαλλήλους να αναχωρήσουν πριν τη λήξη του ωραρίου τους.
Έγραψαν με σπρέι συνθήματα
Οι διαδηλωτές έγραψαν συνθήματα με μαύρο και κόκκινο σπρέι στους τοίχους αλλά και στο πάτωμα, ζητώντας την παραίτηση του Κώστα Γαβρόγλου.
Διαμαρτύρονται για το νομοσχέδιο για την Παιδεία
Οι συγκεντρωμένοι αντιδρούν στον σχεδιασμό του νέου συστήματος εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Όπως υποστηρίζουν, το νέο σύστημα καθιερώνει περισσότερες εξετάσεις και ως εκ τούτου θα χρειαστούν περισσότερα φροντιστήρια με τα ανάλογα έξοδα που θα επιβαρύνουν τις οικογένειες.
Ανάλογη εισβολή είχε γίνει στις 22 Οκτωβρίου
Αντίστοιχη «εισβολή» είχε γίνει και στις 22 Οκτωβρίου με τον Κωνσταντίνο Γαβρόγλου να τα «ακούει» από τους μαθητές που έφτασαν, τότε, μέχρι το γραφείο του.
Τη συγκέντρωση πραγματοποιούσαν ΔΟΕ, ΟΛΜΕ και η Συντονιστική Επιτροπή Μαθητών Αθήνας.
Δάσκαλοι και καθηγητές διεκδικούν μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους, μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων - αναπληρωτών εκπαιδευτικών αλλά και 25.000 μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών για να καλυφθούν οι άμεσες ανάγκες των σχολείων.
Απαιτούν, επίσης, άμεση χρηματοδότηση για τις απαραίτητες δομές και προσωπικό, ώστε η Δίχρονη Προσχολική Αγωγή να γίνει και για την κάλυψη των αναγκών των σχολείων.
protothema
Μετά την εισβολή, ομάδα μαθητών, φοιτητών και εκπαιδευτικών βρέθηκαν στον πέμπτο όροφο, έξω από το γραφείο του υπουργού. Στη συνέχεια ύψωσαν πανό στο γραφείο του υπουργού Παιδείας και αποχώρησαν.
Μια ομάδα αναπληρωτών εκπαιδευτικών πραγματοποιούν κατάληψη σε γραφείο διπλανό από αυτό του υπουργού Παιδείας, δηλώνοντας ότι θα παραμείνουν εκεί μέχρι να επιστρέψει ο κ. Γαβρόγλου. Οι υπόλοιποι βρίσκονται στο αμφιθέατρο για να αποφασίσουν για τις επόμενες κινήσεις τους.
Ορισμένοι από τους εισβολείς φωνάζουν ότι «το υπουργείο τελεί υπό κατάληψη μέχρι να έρθει ο Γαβρόγλου».
Στο κτήριο, πάντως, δεν βρίσκεται ο υπουργός Παιδείας Κωνσταντίνος Γαβρόγλου ενώ νωρίτερα είχε δοθεί η δυνατότητα στους υπαλλήλους να αναχωρήσουν πριν τη λήξη του ωραρίου τους.
Οι διαδηλωτές έγραψαν συνθήματα με μαύρο και κόκκινο σπρέι στους τοίχους αλλά και στο πάτωμα, ζητώντας την παραίτηση του Κώστα Γαβρόγλου.
Οι συγκεντρωμένοι αντιδρούν στον σχεδιασμό του νέου συστήματος εισαγωγής στην τριτοβάθμια εκπαίδευση. Όπως υποστηρίζουν, το νέο σύστημα καθιερώνει περισσότερες εξετάσεις και ως εκ τούτου θα χρειαστούν περισσότερα φροντιστήρια με τα ανάλογα έξοδα που θα επιβαρύνουν τις οικογένειες.
Ανάλογη εισβολή είχε γίνει στις 22 Οκτωβρίου
Αντίστοιχη «εισβολή» είχε γίνει και στις 22 Οκτωβρίου με τον Κωνσταντίνο Γαβρόγλου να τα «ακούει» από τους μαθητές που έφτασαν, τότε, μέχρι το γραφείο του.
Τη συγκέντρωση πραγματοποιούσαν ΔΟΕ, ΟΛΜΕ και η Συντονιστική Επιτροπή Μαθητών Αθήνας.
Δάσκαλοι και καθηγητές διεκδικούν μόνιμη και σταθερή δουλειά για όλους, μονιμοποίηση όλων των συμβασιούχων - αναπληρωτών εκπαιδευτικών αλλά και 25.000 μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών για να καλυφθούν οι άμεσες ανάγκες των σχολείων.
Απαιτούν, επίσης, άμεση χρηματοδότηση για τις απαραίτητες δομές και προσωπικό, ώστε η Δίχρονη Προσχολική Αγωγή να γίνει και για την κάλυψη των αναγκών των σχολείων.
protothema
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου