Απορρίπτει η Περιφέρεια Αττικής τις καταγγελίες περί φωτογραφικών όρων σε διαγωνισμό για έργο οδοποιίας αξίας 15 εκατ. ευρώ.
Σε ανακοίνωσή του ο αντιπεριφερειάρχης Οικονομικών, Χρήστος Καραμένος επεσημαίνει ότι στους διαγωνισμούς για τον τομέα της Οδικής Ασφάλειας «περιλαμβάνονται οι αναγκαίοι όροι ώστε οι εργασίες να εκτελούνται ποιοτικά και να σταματήσουν επιτέλους τα φαινόμενα των κακοτεχνιών, που πολλές φορές συμβαίνουν μόλις μικρό χρονικό διάστημα μετά την εκτέλεση των έργων».
Στους όρους, λοιπόν, του διαγωνισμού περιλαμβάνεται:
α) η απαίτηση να είναι διαθέσιμα τα μηχανήματα για την εκτέλεση των έργων
β) το ασφαλτικό συγκρότημα να διαθέτει όλα τα σύγχρονα πιστοποιητικά ποιότητας και επίσης να βρίσκεται σε απόσταση τέτοια που ο χρόνος μεταφοράς να μην επηρεάζει την ποιότητα του ασφαλτικού υλικού. Σημειώνεται ότι ο συγκεκριμένος όρος, που αφορά απόσταση 40 χιλιομέτρων σε ευθεία γραμμή (και όχι σε διαδρομή δρόμου) καλύπτει όλη την Αττική και τμήματα των γειτονικών Νομών.
«Είναι κατανοητό ότι μεγαλύτερος χρόνος μεταφοράς βλάπτει την ποιότητα του ασφαλτικού υλικού. Μάλιστα στην περιοχή της Αττικής υπάρχουν πάνω από έξι τέτοια συγκροτήματα, με τα οποία μπορούν να συνεργασθούν όλοι ανεξαιρέτως οι ενδιαφερόμενοι να συμμετέχουν στον διαγωνισμό, είτε 10 είναι αυτοί είτε 20 είτε 30» υποστηρίζει ο κ. Καραμένος.
«Προφανώς, λοιπόν, δεν υφίσταται κανένας περιορισμός του ανταγωνισμού, αντίθετα τίθενται κανόνες και εχέγγυα ποιότητας, δηλαδή διασφαλίζονται συνθήκες υγιούς ανταγωνισμού – κι αυτό προφανώς στεναχωρεί όσους θήτευσαν στις παρελθούσες δεκαετίες της προχειρότητας και της αδιαφορίας για τις κοινωνικές ανάγκες» τονίζει.
«Συμπερασματικά, στους διαγωνισμούς της Περιφέρειας Αττικής δεν υπάρχουν προβληματικοί όροι. Όσοι λοιπόν αδιαφόρησαν για τα θέματα της οδικής ασφάλειας, όσοι έβγαλαν κατά κόρον διαγωνισμούς με σύστημα ‘Μελέτη-Κατασκευή’ και απέκλειαν πλειάδα διαγωνιζομένων, ας μην προσπαθούν να διαγράψουν το παρελθόν τους με fake news» καταλήγει η ανακοίνωση.
Υπενθυμίζεται ότι ο Γιάννης Σγουρός είχε υποστηρίξει σε συνέντευξή του ότι ο όρος δεν έχει τεθεί ποτέ ξανά σε κανέναν διαγωνισμό και σε συνδυασμό με τους υπόλοιπους επί ποινή αποκλεισμού όρους περιορίζει τον ανταγωνισμό, κατά ευθεία καταστρατήγηση της εθνικής νομοθεσίας και των κοινοτικών Οδηγιών.
naftemporiki
Σε ανακοίνωσή του ο αντιπεριφερειάρχης Οικονομικών, Χρήστος Καραμένος επεσημαίνει ότι στους διαγωνισμούς για τον τομέα της Οδικής Ασφάλειας «περιλαμβάνονται οι αναγκαίοι όροι ώστε οι εργασίες να εκτελούνται ποιοτικά και να σταματήσουν επιτέλους τα φαινόμενα των κακοτεχνιών, που πολλές φορές συμβαίνουν μόλις μικρό χρονικό διάστημα μετά την εκτέλεση των έργων».
Στους όρους, λοιπόν, του διαγωνισμού περιλαμβάνεται:
α) η απαίτηση να είναι διαθέσιμα τα μηχανήματα για την εκτέλεση των έργων
β) το ασφαλτικό συγκρότημα να διαθέτει όλα τα σύγχρονα πιστοποιητικά ποιότητας και επίσης να βρίσκεται σε απόσταση τέτοια που ο χρόνος μεταφοράς να μην επηρεάζει την ποιότητα του ασφαλτικού υλικού. Σημειώνεται ότι ο συγκεκριμένος όρος, που αφορά απόσταση 40 χιλιομέτρων σε ευθεία γραμμή (και όχι σε διαδρομή δρόμου) καλύπτει όλη την Αττική και τμήματα των γειτονικών Νομών.
«Είναι κατανοητό ότι μεγαλύτερος χρόνος μεταφοράς βλάπτει την ποιότητα του ασφαλτικού υλικού. Μάλιστα στην περιοχή της Αττικής υπάρχουν πάνω από έξι τέτοια συγκροτήματα, με τα οποία μπορούν να συνεργασθούν όλοι ανεξαιρέτως οι ενδιαφερόμενοι να συμμετέχουν στον διαγωνισμό, είτε 10 είναι αυτοί είτε 20 είτε 30» υποστηρίζει ο κ. Καραμένος.
«Προφανώς, λοιπόν, δεν υφίσταται κανένας περιορισμός του ανταγωνισμού, αντίθετα τίθενται κανόνες και εχέγγυα ποιότητας, δηλαδή διασφαλίζονται συνθήκες υγιούς ανταγωνισμού – κι αυτό προφανώς στεναχωρεί όσους θήτευσαν στις παρελθούσες δεκαετίες της προχειρότητας και της αδιαφορίας για τις κοινωνικές ανάγκες» τονίζει.
«Συμπερασματικά, στους διαγωνισμούς της Περιφέρειας Αττικής δεν υπάρχουν προβληματικοί όροι. Όσοι λοιπόν αδιαφόρησαν για τα θέματα της οδικής ασφάλειας, όσοι έβγαλαν κατά κόρον διαγωνισμούς με σύστημα ‘Μελέτη-Κατασκευή’ και απέκλειαν πλειάδα διαγωνιζομένων, ας μην προσπαθούν να διαγράψουν το παρελθόν τους με fake news» καταλήγει η ανακοίνωση.
Υπενθυμίζεται ότι ο Γιάννης Σγουρός είχε υποστηρίξει σε συνέντευξή του ότι ο όρος δεν έχει τεθεί ποτέ ξανά σε κανέναν διαγωνισμό και σε συνδυασμό με τους υπόλοιπους επί ποινή αποκλεισμού όρους περιορίζει τον ανταγωνισμό, κατά ευθεία καταστρατήγηση της εθνικής νομοθεσίας και των κοινοτικών Οδηγιών.
naftemporiki
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου