facebook-twiter

Ηλεκτρονικος συμβουλος ψηφου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ειδήσεις <--> Προκηρύχθηκαν νέες μόνιμες θέσεις γιατρών για το Νοσοκομείο της Σάμου αλλά και της Ικαρίας  <--> Πόρος: Συνελήφθη ένας 15χρονος που πέταγε κροτίδες στα πόδια 85χρονης  <--> Καιρός αύριο: Βροχές, καταιγίδες και χαλάζι ακόμα και στην Αττική – Αναλυτική πρόγνωση  <--> Φιντάν για ελληνικό Θαλάσσιο Σχεδιασμό: Δεν θα επιτρέψουμε τετελεσμένα σε Κύπρο, Αιγαίο και Ανατολική Μεσόγειο  <--> Ελεύθεροι οι δύο Ρομά στη Φθιώτιδα που πυροβόλησαν και τραυμάτισαν με καραμπίνα δύο νεαρά άτομα  <--> Ασανσέρ: Tι πρέπει να κάνουν οι ιδιοκτήτες πολυκατοικιών μέχρι τις 30 Ιουνίου – Έρχονται βαριά πρόστιμα  <--> Συμβόλαιο θανάτου εκτελέστηκε στο Χαλάνδρι, ποιο είναι το θύμα  <--> Συνελήφθη 55χρονος οδηγός που έτρεχε με 212 χλμ/ώρα στην Περιφερειακή Υμηττού – Στο όχημα βρισκόντουσαν και δύο ανήλικοι  <--> Η Βόρεια Μακεδονία προκαλεί ξανά: «Το μακεδονικό ζήτημα δεν έχει κλείσει» δήλωσε ο Χρίστιαν Μίτσκοσκι  <--> Απίστευτο: Ετοιμάζουν beach bar σε περιοχή Natura στα Χανιά    ΔΗΜΟΣΙΟ ΓΡΑΝΑΖΙ

Χριστός Ανέστη!!!

Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά! 
Η Ανάσταση του Κυρίου να φέρει και Ανάσταση στις ψυχές μας!!! 
Σας εύχομαι υγεία σε εσάς και στις οικογένειές σας.!

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Τρίτη 4 Σεπτεμβρίου 2018

Υπουργείο Παιδείας: Γιατί «κόψαμε» τα Λατινικά από τις Πανελλήνιες

Τη δική του εξήγηση για το «κόψιμο» των Λατινικών από εξεταζόμενο μάθημα στις Πανελλήνιες έδωσε το υπουργείο Παιδείας.

«Είναι ευρέως αποδεκτό ότι τα Λατινικά όπως διδάσκονται, δεν παίζουν κανέναν εκπαιδευτικό ρόλο πέρα από το να είναι ένα μάθημα που βασίζεται εξολοκλήρου στην αποστήθιση και συμβάλλει σε μία τεχνητή αύξηση των βάσεων του 1ου Επιστημονικού Πεδίου», αναφέρει το υπουργείο Παιδείας, απαντώντας στην ερώτηση γιατί αντικαθίστανται τα Λατινικά από την Κοινωνιολογία.

Και συνεχίζει: «Επιπλέον, η διδασκαλία των Λατινικών στη διάρκεια μιας σχολικής χρονιάς και μάλιστα με προοπτική εισαγωγικών εξετάσεων είναι αναπόφευκτο να περιορίζεται στην εξέταση σωρείας μορφοσυντακτικών φαινομένων και στην αποστήθιση μικρών κατασκευασμένων κειμένων, με πολύ μικρή σχέση με την πραγματική λατινική γραμματεία. Πέραν όμως του επιστημονικού/παιδαγωγικού προβλήματος, έπρεπε να αντιμετωπιστεί και το εξής πρόβλημα: Η μειωμένη ύλη και η τυποποίηση οδηγούν σήμερα στον μεγάλο αριθμό αριστούχων στο συγκεκριμένο μάθημα και, κατά συνέπεια, στη στρέβλωση των αποτελεσμάτων».

Και καταλήγει το υπουργείο: «Η Κοινωνιολογία, αντίθετα, είναι ένα γνωστικό αντικείμενο που ενδιαφέρει τους νέους, θέτει θέματα με τα οποία έρχονται αντιμέτωποι οι έφηβοι, επεξεργάζεται ζητήματα κοινωνικών δομών και της ιστορικής τους εξέλιξης και συμβάλλει, με ορισμένες από τις θεωρητικές επεξεργασίες στη γνώση καταστατικών στοιχείων του Δυτικού (και όχι μόνον) πολιτισμού».

iefimerida

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news