facebook-twiter

Ηλεκτρονικος συμβουλος ψηφου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ειδήσεις <--> Συνελήφθη 55χρονος οδηγός που έτρεχε με 212 χλμ/ώρα στην Περιφερειακή Υμηττού – Στο όχημα βρισκόντουσαν και δύο ανήλικοι  <--> Η Βόρεια Μακεδονία προκαλεί ξανά: «Το μακεδονικό ζήτημα δεν έχει κλείσει» δήλωσε ο Χρίστιαν Μίτσκοσκι  <--> Απίστευτο: Ετοιμάζουν beach bar σε περιοχή Natura στα Χανιά  <--> Νέο χτύπημα στην αρχαιοκαπηλία – Βρέθηκαν ειδώλια ανυπολόγιστης αξίας, έγιναν συλλήψεις  <--> Εξαρθρώθηκε η εγκληματική οργάνωση στην Κίσσαμο: 15 συλλήψεις για εκβιασμούς, όπλα και κακοποίηση ζώων - Μέλη όλοι της ίδιας οικογένειας  <--> Παράταση έως τις 15 Ιουνίου για τον καθαρισμό οικοπέδων – Μητσοτάκης από το υπουργείο Πολιτικής Προστασίας: Σωστή η απόφαση  <--> Άγριο ξύλο μεταξύ ανηλίκων στον Αλμυρό – Χειροπέδες στον 14χρονο και τον πατέρα του  <--> Politico: Η Ελλάδα στο στόχαστρο της Frontex για παραβιάσεις κατά μεταναστών – Ζητείται παρέμβαση της Κομισιόν  <--> Βανδαλισμοί σχολείων σε Λιόσια και Μενίδι: Πέταξαν σε δημοτικό βόμβες μολότοφ και μπιτόνια με βενζίνη  <--> Μενίδι: «Βροχή» από αδέσποτες σφαίρες που ρίχνουν Ρομά – Οι κάτοικοι ζητούν την παρέμβαση της ΕΛ.ΑΣ.    ΔΗΜΟΣΙΟ ΓΡΑΝΑΖΙ

Χριστός Ανέστη!!!

Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά! 
Η Ανάσταση του Κυρίου να φέρει και Ανάσταση στις ψυχές μας!!! 
Σας εύχομαι υγεία σε εσάς και στις οικογένειές σας.!

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Πέμπτη 8 Μαρτίου 2018

Κρίσιμη καμπή για το μέλλον των κινητήρων ντίζελ

Η τεχνολογία κινητήρων εσωτερικής καύσης βρίσκεται στο στόχαστρο πολύ καιρό, λόγω του ότι επιβαρύνουν την ατμοσφαιρική ρύπανση με τα καυσαέρια που δημιουργούν. Ακόμα περισσότερο στο «εκτελεστικό απόσπασμα» έχουν στηθεί οι κινητήρες ντίζελ, μετά και τα απανωτά σκάνδαλα όπου αποκαλύφθηκε πως οι αυτοκινητοβιομηχανίες παραποίησαν τα στοιχεία σε σωρεία ελέγχων, για να ευθυγραμμιστούν με τα επίπεδα των ρύπων του διοξειδίου του άνθρακα που επιβάλλουν οι ρυθμιστικές αρχές ανά χώρα.
Οι κινητήρες ντίζελ δεν θα μπορούσαν παρά να αναδειχθούν πρωταγωνιστές στη συνάντηση ανωτάτων στελεχών στη Γενεύη, στο περιθώριο του Διεθνούς Σαλονιού Αυτοκινήτου.
Οι ιθύνοντες τις αυτοκινητοβιομηχανίες κατέληξαν σε δύο επιλογές: να ανακατασκευάσουν τους ήδη υπάρχοντες κινητήρες, κάτι που ισοδυναμεί με τεράστιο κόστος, ή να παραμείνουν στην ήδη υπάρχουσα τεχνολογία με τα μοντέλα που προσφέρουν περισσότερο κέρδος και να βρεθούν αντιμέτωπες με υπέρογκα πρόστιμα στο μέλλον.
«Ανησυχούμε», είπε ο CEO της VW Ματίας Μίλερ σε συνέντευξή του στο Reuters TV. «Είναι όμως δίκη μας δουλειά να δώσουμε λύση σε αυτά τα προβλήματα. Είμαι πεπεισμένος πως στο εγγύς μέλλον θα υπάρξει αναγέννηση για τα πετρελαιοκίνητα αυτοκίνητα». Οι αυτοκινητοβιομηχανίες βρίσκονται σε μία κρίσιμη καμπή, καθώς οι κυβερνήσεις ανά τον κόσμο πιέζουν όλο και περισσότερο για τη μείωση των εκπομπών ρύπων. 
Η ηλεκτροκίνηση είναι η τεχνολογία που θα επικρατήσει στο μέλλον, όμως ακόμα βρίσκεται στο στάδιο της έρευνας και της ανάπτυξης, καθώς οι κατασκευαστές επιδίδονται σε αγώνα δρόμου με σκοπό να μειώσουν το κόστος, έτσι ώστε τα αυτοκίνητα να γίνουν πιο προσιτά προς τους καταναλωτές.
Στο πρώιμο αυτό ακόμα στάδιο ανάπτυξης, η ηλεκτροκίνηση προσφέρει λίγα χιλιόμετρα αυτονομίας, ενώ χρειάζεται μεγάλο χρονικό διάστημα για να επαναφορτιστούν οι μπαταρίες (συν το γεγονός πως οι σταθμοί φόρτισης είναι ελάχιστοι στα οδικά δίκτυα παγκοσμίως).
Οι ρύποι των οχημάτων συμβάλλουν στο 14% της παγκόσμιας ρύπανσης της ατμόσφαιρας, με το μεγαλύτερο μέρος να αφορά τα αυτοκίνητα και τα φορτηγά (τα μέσα μαζικής μεταφοράς επιβαρύνουν ελάχιστα την ατμόσφαιρα). 
Προ των πυλών βρίσκεται η εφαρμογή της κλάσης Euro 6 για τους κινητήρες ντίζελ, που θέτει ακόμα πιο αυστηρά πρότυπα για τους ρύπους. Οι κυβερνήσεις ανά τον κόσμο θέτουν συνέχεια χρονικά όρια για περιορισμό των κινητήρων εσωτερικής καύσης, με αποτέλεσμα τα περιθώρια να στενεύουν.
Οι αυτοκινητοβιομηχανίες ανακοινώνουν η μία μετά την άλλη σχέδια για την ολοκληρωτική απόσυρση των κινητήρων ντίζελ. Στη μέση όλων αυτών των διαβουλεύσεων βρίσκονται οι ιδιοκτήτες, οι οποίοι αγόραζαν τα προηγούμενα χρόνια αυτοκίνητα με κινητήρες ντίζελ, λόγω του ότι προσέφεραν λιγότερη κατανάλωση με λιγότερες φθορές στα μηχανικά μέρη. 
Το 2017 ήταν η πρώτη χρονιά που οι πωλήσεις των βενζινοκίνητων αυτοκινήτων έφτασαν στο 56%, έναντι 44% των πετρελαιοκίνητων.
Η Κίνα εφαρμόζει ήδη ποσοστώσεις στα καινούργια αυτοκίνητα, η Ιαπωνία στρέφεται στην ενδιάμεση λύση των υβριδικών οχημάτων, κάτι που φαίνεται να ασπάζονται και οι γαλλικοί όμιλοι Renault και Peugeot. 
Σίγουρα τις επόμενες ημέρες από τη Γενεύη θα βγουν πολλά και ενδιαφέροντα, πάντως οι κινητήρες ντίζελ… δεν βλέπουν με αισιοδοξία το μέλλον. 
naftemporiki

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news