facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Τετάρτη 26 Οκτωβρίου 2016

Η αύξηση του ειδικού φόρου στα πετρελαιοειδή διώχνει τις μεταφορικές

Αδυναμία να ανταποκριθούν στα τεράστια κόστη από την αύξηση του Ειδικού Φόρου Κατανάλωσης (ΕΦΚ) στο πετρέλαιο κίνησης από 1ης Ιανουαρίου 2017, σε συνδυασμό με τον αυξημένο ΦΠΑ και το μεγάλο κόστος των διοδίων, δηλώνουν οι αυτοκινητιστές σε επιστολή τους προς τον Πρωθυπουργό και τους αρμόδιους υπουργούς.

Παράλληλα, εκφράζουν την ανησυχία τους ότι «οι συνέπειες στον ελληνικό μεταφορικό κλάδο θα είναι καταστροφικές ενώ θα δοθεί ένα επιπλέον κίνητρο για μετεγκατάσταση και των υπόλοιπων μεταφορικών εταιριών σε γειτονικές χώρες με πολύ ευνοϊκότερες συνθήκες για την αύξηση της επαγγελματικής τους δραστηριότητας».

Συγκεκριμένα, στο φορολογικό πολυνομοσχέδιο προβλέπεται αύξηση του ΕΦΚ στο πετρέλαιο κίνησης από 330 ευρώ σε 410 ευρώ ανά 1.000 λίτρα (άρθ. 60 παρ. 3α) με ισχύ από 1.1.2017. Στην επιστολή της η Ομοσπονδία Φορτηγών Αυτοκινητιστών Ελλάδος (ΟΦΑΕ) εκφράζει την έντονη αντίθεσή της στις νέες αυξήσεις.

«Με την υιοθέτηση αυτού του μέτρου δεν μπορούμε να μιλάμε για υγιή ανταγωνισμό στον τομέα των μεταφορών δεδομένου ότι οι νέες αυξημένες τιμές του πετρελαίου κίνησης δεν θα κυμαίνονται σε ανταγωνιστικά επίπεδα με τις τιμές που ισχύουν σε άλλες ευρωπαϊκές ή μη χώρες με όλες τις καταστροφικές συνέπειες στον ελληνικό μεταφορικό κλάδο».

«Θα ήταν προτιμότερο να στρέφετε την προσοχή σας και να επικεντρώνετε τις προσπάθειές σας στην υιοθέτηση μέτρων τα οποία όχι μόνο θα επιφέρουν επιπλέον έσοδα στα ταμεία της χώρας, αλλά παράλληλα θα ενισχύσουν τις ελληνικές επιχειρήσεις που καταβάλλουν υπεράνθρωπες προσπάθειες για να παραμείνουν ενεργές» αναφέρουν οι επαγγελματίες αυτοκινητιστές. Αναφέρονται συγκεκριμένα στην ανάγκη αποτελεσματικότερης οργάνωσης των ελεγκτικών μηχανισμών για την πάταξη της παράνομης μεταφοράς που μαστίζει εδώ και χρόνια τον κλάδο.

Όπως γράφουν στην επιστολή τους, «με επαρκείς και οργανωμένους ελέγχους και την αποτελεσματική επιβολή και είσπραξη προστίμων επιτόπου, όπως εξάλλου συμβαίνει σε όλες τις άλλες χώρες, από αλλοδαπά φορτηγά που μέχρι σήμερα παρανομούν ανενόχλητα στη χώρα μας, θα είχαμε και την άμεση εισροή εσόδων στη χώρα μας αλλά και την ενίσχυση της ανταγωνιστικότητας των ελληνικών φορτηγών έναντι των αλλοδαπών».

Ως προς αυτό, στηλιτεύουν το γεγονός ότι η αύξηση του Ειδικού Φόρου συνοδεύεται από την εξουσιοδότηση των Κέντρων Αφορολόγητων Ειδών (ΚΑΕ) στα σύνορα της χώρας «να προμηθεύουν αφορολόγητο πετρέλαιο στα αλλοδαπά φορτηγά οχήματα συμβάλλοντας έτσι κι εσείς στον αθέμιτο ανταγωνισμό. Ενώ η χώρα μας συνεχίζει να αγνοεί επιδεικτικά τον φάκελο παράβασης (ΑΠ 2013/2038) που έχει ανοίξει η Ευρωπαϊκή Επιτροπή, για την μη συμμόρφωση με την ενωσιακή νομοθεσία άρθρο 7 της Οδηγίας 2008/118/ΕΚ για τους ΕΦΚ, συνεχίζοντας αδιάκοπα την διάθεση αφορολόγητων πετρελαιοειδών από την ιδιωτική εταιρεία ΚΑΕ στα σύνορα της χώρας μας με τρίτες χώρες».

tovima

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news