Απανωτά είναι τα χτυπήματα που δέχεται η εγχώρια γαλακτοβιομηχανία μετά και την απόφαση της FrieslandCampina, γνωστή σε εμάς ως ΝΟΥΝΟΥ, να αποσυρθεί από την αγορά του φρέσκου γάλακτος.
Η εταιρεία, σύμφωνα με πληροφορίες σταμάτησε από τις αρχές Σεπτεμβίου την παραγωγή του φρέσκου γάλακτος «Εκλεκτό», το οποίο συλλεγόταν από μικρές φάρμες από όλη την Ελλάδα και βρισκόταν στα ράφια των σουπερμάρκετ και των καταστημάτων λιανικής μέσα σε 24ώρες.
Η εξέλιξη αυτή σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς αποτελεί ένα ακόμη πλήγμα για την αγορά του φρέσκου γάλακτος – μετά και την απόφαση της ΦΑΓΕ να αποσυρθεί από το κομμάτι αυτό, κρίνοντας την εν λόγω δραστηριότητα ασύμφορη και βγάζοντας στο σφυρί το εργοστάσιο της στο Αμύνταιο.
Να σημειωθεί όιτι η αγορά φρέσκου γάλακτος παρουσιάζει σημαντική κάμψη, καθώς σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία η συνολική κατανάλωση γάλακτος σε όγκο υποχώρησε στο πρώτο εξάμηνο του 2016 κατά 15% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2015.
Όσον αφορά την εταιρεία, σύμφωνα με πληροφορίες – πέρα από την υπάρχουσα δραστηριότητα της σε παστεριωμένο γάλα, βρεφικές κρέμες κλπ – θα επικεντρωθεί στο χώρο του γιαουρτιού και του τυριού.
Όπως άλλωστε επισήμαναν στο insider, η εταιρεία με εξαίρεση το φρέσκο γάλα, αυξάνει τα μερίδιά της, σε όλες τις κατηγορίες που δραστηριοποιείται, ενώ παραμένει ηγέτης στο γάλα υψηλής παστερίωσης (διάρκειας 30 ημερών) με το Nounou Family.
insider
Η εταιρεία, σύμφωνα με πληροφορίες σταμάτησε από τις αρχές Σεπτεμβίου την παραγωγή του φρέσκου γάλακτος «Εκλεκτό», το οποίο συλλεγόταν από μικρές φάρμες από όλη την Ελλάδα και βρισκόταν στα ράφια των σουπερμάρκετ και των καταστημάτων λιανικής μέσα σε 24ώρες.
Η εξέλιξη αυτή σύμφωνα με παράγοντες της αγοράς αποτελεί ένα ακόμη πλήγμα για την αγορά του φρέσκου γάλακτος – μετά και την απόφαση της ΦΑΓΕ να αποσυρθεί από το κομμάτι αυτό, κρίνοντας την εν λόγω δραστηριότητα ασύμφορη και βγάζοντας στο σφυρί το εργοστάσιο της στο Αμύνταιο.
Να σημειωθεί όιτι η αγορά φρέσκου γάλακτος παρουσιάζει σημαντική κάμψη, καθώς σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία η συνολική κατανάλωση γάλακτος σε όγκο υποχώρησε στο πρώτο εξάμηνο του 2016 κατά 15% σε σχέση με το αντίστοιχο διάστημα του 2015.
Όσον αφορά την εταιρεία, σύμφωνα με πληροφορίες – πέρα από την υπάρχουσα δραστηριότητα της σε παστεριωμένο γάλα, βρεφικές κρέμες κλπ – θα επικεντρωθεί στο χώρο του γιαουρτιού και του τυριού.
Όπως άλλωστε επισήμαναν στο insider, η εταιρεία με εξαίρεση το φρέσκο γάλα, αυξάνει τα μερίδιά της, σε όλες τις κατηγορίες που δραστηριοποιείται, ενώ παραμένει ηγέτης στο γάλα υψηλής παστερίωσης (διάρκειας 30 ημερών) με το Nounou Family.
insider
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου