Ο «Ανισόπεδος Κόμβος Μεγαλόπολης και η Συνδετήρια Αρτηρία με την είσοδο της πόλης» παραδόθηκε σήμερα σε κυκλοφορία από τον υπουργό Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη. Ο κ. Σπίρτζης υποστήριξε κατά την τελετή παράδοσης πως ο αυτοκινητόδρομος «Μορέας» είναι ο πρώτος από τους οδικούς άξονες της χώρας που υλοποιούνται με συμβάσεις παραχώρησης, στον οποίο, "μετά από σκληρές διαπραγματεύσεις και αναθεώρηση της αρχικής σύμβασης, η κυβέρνηση και το Υπουργείο Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων εξασφάλισε την ολοκλήρωση της κατασκευής του, με όφελος άνω των 200 εκατ. ευρώ, για το ελληνικό δημόσιο και τους πολίτες. Ταυτόχρονα,εξασφάλισε ευνοϊκές εκπτώσεις έως 70% για τους συχνούς χρήστες και σημαντικά οφέλη για τις τοπικές κοινωνίες".
Ο ίδιος πρόσθεσε πως ο «Μορέας» είναι ο πρώτος από τους αυτοκινητοδρόμους στον οποίο ολοκληρώνονται τα εκκρεμή από το παρελθόν κατασκευαστικά έργα και παραδίδεται στην κυκλοφορία και τους πολίτες, στο σύνολο του, νωρίτερα μάλιστα από τα προβλεπόμενα χρονοδιαγράμματα. Ο Κεντρικός Άξονας Πελοποννήσου θα είναι και ο πρώτος από τους αυτοκινητοδρόμους, στους οποίους θα εφαρμοστεί το αναλογικό σύστημα διοδίων για δίκαιες χρεώσεις όλων των χρηστών.
Ο Υπουργός ΥΠΟΜΕΔΙ, σύμφωνα με σχετική ανακοίνωση, «υπογράμμισε τις προσπάθειες της σημερινής κυβέρνησης να ξεκολλήσουν και να ολοκληρωθούν τα έργα, ενώ στηλίτευσε τις επιλογές και τα πεπραγμένα των προηγούμενων κυβερνήσεων, που επιβάρυναν τα έργα με εμπλοκές και καθυστερήσεις και χρέωσαν το ελληνικό δημόσιο και τους πολίτες, με υψηλές αποζημιώσεις και τιμές διοδίων».
Όπως υποστήριξε ο κ. Σπίρτζης:
«Τα έργα δεν ανήκουν σε καμία Κυβέρνηση, σε κανένα Υπουργό, σε κανένα Περιφερειάρχη ή Δήμαρχο. Ανήκουν στον ελληνικό λαό που τα πληρώνει. Εμείς κρινόμαστε για το πόσο αποτελεσματικοί είμαστε και σε τι κόστος τελειώνουμε και εκτελούμε τα δημόσια έργα. Θα ήθελα με τη σειρά μου να θυμίσω μερικά πράγματα γιατί άκουσα για το «Κίνημα Δεν Πληρώνω». Όλα αυτά τα χρόνια, δεκαετίες υπήρχε το «Κίνημα Πληρώνω Πολύ Περισσότερο» που ανέπτυξε το «Κίνημα Δεν Πληρώνω».
Πληρώνω πολύ περισσότερο γιατί δεν είχαν γίνει απαλλοτριώσεις, πληρώνω πολύ περισσότερο γιατί δεν είχαν ολοκληρωθεί οι αρχαιολογικές εργασίες, πληρώνω πολύ περισσότερο γιατί δεν είχαν λυθεί τα απαραίτητα προβλήματα, πληρώνω πολύ περισσότερο γιατί είχαν σταματήσει οι Τράπεζες να χρηματοδοτούν το έργο και είχαν σταματήσει τα έργα και πληρώνω περισσότερο γιατί διαπλέκεται η πολιτική εξουσία με την οικονομική εξουσία».
Ο Υπουργός ΥΠΟΜΕΔΙ αναφέρθηκε επίσης λεπτομερώς σε όλα τα έργα και τα χρονοδιαγράμματα τους, τα οποία θα πραγματοποιηθούν στην ευρύτερη περιοχή της Πελοποννήσου.
euro2day
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου