Την πρόταση του Βόλφγκανγκ Σόιμπλε για την επιβολή πανευρωπαϊκού φόρου στη βενζινή προκειμένου να καλυφθεί το κόστος για την αντιμετώπιση της προσφυγικής κρίσης επανέφερε ο αντιπρόεδρος της Κομισιόν Βάλντις Ντομπρόφσκις.
«Ένας φόρος καυσίμων, σε εθνικό ή πανευρωπαϊκό επίπεδο, θα μπορούσε να αποτελέσει μια πιθανή πηγή χρηματοδότησης, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ότι οι τιμές του πετρελαίου βρίσκονται σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα» δήλωσε ο Λετονός πολιτικός στο Der Spiegel.
Πρώτος την ιδέα αυτή είχε παρουσιάσει στα μέσα Ιανουαρίου σε συνέντευξή του στη Sueddeutsche Zeitung ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών. Τότε δήλωνε χαρακτηριστικά: «Αν οι εθνικοί προϋπολογισμοί ή ο ευρωπαϊκός προϋπολογισμός δεν επαρκούν, θα μπορούσαμε να συμφωνήσουμε σε μέτρα, όπως ένας φόρος ορισμένου ύψους σε κάθε λίτρο βενζίνης. Η λύση του προβλήματος δεν θα πρέπει να αποτύχει λόγω περιορισμένων πόρων».
Με την πρόταση Σόιμπλε είχε διαφωνήσει ανοιχτά η Γιούλια Κλόκνερ, μια από τις πέντε αντιπροέδρους του κόμματος της Άνγκελα Μέρκελ.
protothema
«Ένας φόρος καυσίμων, σε εθνικό ή πανευρωπαϊκό επίπεδο, θα μπορούσε να αποτελέσει μια πιθανή πηγή χρηματοδότησης, ειδικά αν αναλογιστεί κανείς ότι οι τιμές του πετρελαίου βρίσκονται σε ιστορικά χαμηλά επίπεδα» δήλωσε ο Λετονός πολιτικός στο Der Spiegel.
Πρώτος την ιδέα αυτή είχε παρουσιάσει στα μέσα Ιανουαρίου σε συνέντευξή του στη Sueddeutsche Zeitung ο Γερμανός υπουργός Οικονομικών. Τότε δήλωνε χαρακτηριστικά: «Αν οι εθνικοί προϋπολογισμοί ή ο ευρωπαϊκός προϋπολογισμός δεν επαρκούν, θα μπορούσαμε να συμφωνήσουμε σε μέτρα, όπως ένας φόρος ορισμένου ύψους σε κάθε λίτρο βενζίνης. Η λύση του προβλήματος δεν θα πρέπει να αποτύχει λόγω περιορισμένων πόρων».
Με την πρόταση Σόιμπλε είχε διαφωνήσει ανοιχτά η Γιούλια Κλόκνερ, μια από τις πέντε αντιπροέδρους του κόμματος της Άνγκελα Μέρκελ.
protothema
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου