Για περίπου ένα μήνα μετατίθεται η διορία για κατάθεση δεσμευτικών προσφορών για την αποκρατικοποίηση του λιμανιού του Πειραιά, όπως δήλωσε σήμερα Παρασκευή ο επικεφαλής του Ταμείου Αποκρατικοποιήσεων, Στέργιος Πιτσιόρλας, μιλώντας στο πρακτορείο Reuters.
Με βάση τον προγραμματισμό, η καταληκτική ημερομηνία για την κατάθεση δεσμευτικών προσφορών ήταν η 30η Οκτωβρίου, όμως το ΤΑΙΠΕΔ αποφάσισε να μεταθέσει τη διορία για τις 3 Δεκεμβρίου.
Ο κ. Πιτσιόρλας εξήγησε πως η απόφαση οφείλεται σε ορισμένες καθυστερήσεις που έχουν σημειωθεί στις προπαρασκευαστικές διαδικασίες, με το Reuters να αναφέρει πως οι καθυστερήσεις οφείλονται στις πρόωρες εκλογές του Σεπτεμβρίου.
Διεκδικητές του μεγαλύτερου λιμανιού της Ελλάδας είναι η κινεζική COSCO, η δανική APM Terminals και International Container Terminal Services, με έδρα τις Φιλιππίνες.
Η ιδιωτικοποίηση του 51% του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ) αποτελεί μνημονιακή δέσμευση της Ελλάδας και θεωρείται ένας από τους σημαντικότερους διαγωνισμούς για την αναζωογόνηση του προγράμματος αποκρατικοποιήσεων.
Το πρόγραμμα αξιοποίησης δημόσιας περιουσίας έπρεπε θεωρητικά να αποφέρει έσοδα της τάξης των 50 δισεκατομμυρίων ευρώ έως το 2015, όμως τα αποτελέσματα έως σήμερα είναι απογοητευτικά, με τη χώρα μας να έχει αντλήσει λιγότερα από 4 δισεκ. ευρώ.
Ο κ. Πιτσιόρλας έχει δηλώσει επανειλημμένα τις τελευταίες ημέρες πως το ΤΑΙΠΕΔ στοχεύει ρεαλιστικά σε έσοδα 3,5 δισεκ. ευρώ το 2016, έτος κατά το οποίο αναμένεται να ολοκληρωθούν οι διαγωνισμοί για τον ΟΛΠ, τον ΟΛΘ και για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
skai
Με βάση τον προγραμματισμό, η καταληκτική ημερομηνία για την κατάθεση δεσμευτικών προσφορών ήταν η 30η Οκτωβρίου, όμως το ΤΑΙΠΕΔ αποφάσισε να μεταθέσει τη διορία για τις 3 Δεκεμβρίου.
Ο κ. Πιτσιόρλας εξήγησε πως η απόφαση οφείλεται σε ορισμένες καθυστερήσεις που έχουν σημειωθεί στις προπαρασκευαστικές διαδικασίες, με το Reuters να αναφέρει πως οι καθυστερήσεις οφείλονται στις πρόωρες εκλογές του Σεπτεμβρίου.
Διεκδικητές του μεγαλύτερου λιμανιού της Ελλάδας είναι η κινεζική COSCO, η δανική APM Terminals και International Container Terminal Services, με έδρα τις Φιλιππίνες.
Η ιδιωτικοποίηση του 51% του Οργανισμού Λιμένος Πειραιώς (ΟΛΠ) αποτελεί μνημονιακή δέσμευση της Ελλάδας και θεωρείται ένας από τους σημαντικότερους διαγωνισμούς για την αναζωογόνηση του προγράμματος αποκρατικοποιήσεων.
Το πρόγραμμα αξιοποίησης δημόσιας περιουσίας έπρεπε θεωρητικά να αποφέρει έσοδα της τάξης των 50 δισεκατομμυρίων ευρώ έως το 2015, όμως τα αποτελέσματα έως σήμερα είναι απογοητευτικά, με τη χώρα μας να έχει αντλήσει λιγότερα από 4 δισεκ. ευρώ.
Ο κ. Πιτσιόρλας έχει δηλώσει επανειλημμένα τις τελευταίες ημέρες πως το ΤΑΙΠΕΔ στοχεύει ρεαλιστικά σε έσοδα 3,5 δισεκ. ευρώ το 2016, έτος κατά το οποίο αναμένεται να ολοκληρωθούν οι διαγωνισμοί για τον ΟΛΠ, τον ΟΛΘ και για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
skai
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου