Γερμανοί εισαγγελείς ξεκίνησαν έρευνα κατά του πρώην διευθύνοντος συμβούλου της Volkswagen Μάρτιν Βίντερκορν, ανακοίνωσε σήμερα η εισαγγελία του Μπράουνσβαϊκ.
Η έρευνα θα επικεντρωθεί στις "κατηγορίες για απάτη στην πώληση οχημάτων με παραποιημένα στοιχεία για τις εκπομπές" ρύπων, ανακοίνωσε σήμερα η εισαγγελία της περιοχής αυτής.
Ο Βίντερκορν παραιτήθηκε την περασμένη Τετάρτη έπειτα από την παραμονή του για σχεδόν εννέα χρόνια στο τιμόνι της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας της Ευρώπης, λέγοντας ότι δεν γνώριζε για τη χρήση του λογισμικού, που φέρουν κάποια οχήματα της εταιρείας, το οποίο παραποιούσε τις μετρήσεις κατά τους ελέγχους που γίνονταν για τις εκπομπές ρύπων.
Η γερμανική κυβέρνηση δεν γνώριζε για τη χρήση του λογισμικού αυτού προτού ξεσπάσει το σκάνδαλο, δήλωσε εξάλλου σήμερα εκπρόσωπος του γερμανικού υπουργείου Μεταφορών.
Ο ίδιος επιβεβαίωσε επίσης ότι η KBA, η αρμόδια υπηρεσία ελέγχου στη Γερμανία, έδωσε διορία ως τις 7 Οκτωβρίου στην VW να παρουσιάσει ένα σχέδιο με το οποίο οι εκπομπές ρύπων από τα αυτοκίνητα που κατασκευάζει θα ευθυγραμμίζονται με την γερμανική νομοθεσία.
Την ίδια ώρα, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε στον κινεζικό ιστότοπό της ότι το σκάνδαλο αυτό που ξέσπασε σχετικά με τα πετρελαιοκίνητα οχήματά της που έφεραν το επίμαχο λογισμικό μπορεί να αφορά σχεδόν 2.000 οχήματά της που έχουν εισαχθεί στην Κίνα.
Συνολικά 1.946 αυτοκίνητα Tiguan (4Χ4) που έχουν εισαχθεί στην Κίνα φέρουν τον κινητήρα Diesel EA 189 που βρίσκεται στο επίκεντρο του σκανδάλου αυτού που ξέσπασε πρόσφατα και "μπορεί να τα αφορά", ανακοινώνει η Volkswagen στον κινέζικο ιστότοπό της.
Τέλος η αρμόδια υπηρεσία ελέγχου της Νότιας Αφρικής διερευνά αν τα οχήματα της Volkswagen που πωλούνται στη χώρα τηρούν τις νοτιοαφρικανικές προδιαγραφές για την εκπομπή ρύπων.
Η υπηρεσία NRCS προσθέτει στην ιστοσελίδα της ότι ενδέχεται να ανακαλέσει από την αγορά οχήματα VW αν βρεθεί ότι δεν τηρούν τα νοτιοαφρικανικά μέτρα για τις εκπομπές ρύπων.
ΑΠΕ-ΜΠΕ/real
Η έρευνα θα επικεντρωθεί στις "κατηγορίες για απάτη στην πώληση οχημάτων με παραποιημένα στοιχεία για τις εκπομπές" ρύπων, ανακοίνωσε σήμερα η εισαγγελία της περιοχής αυτής.
Ο Βίντερκορν παραιτήθηκε την περασμένη Τετάρτη έπειτα από την παραμονή του για σχεδόν εννέα χρόνια στο τιμόνι της μεγαλύτερης αυτοκινητοβιομηχανίας της Ευρώπης, λέγοντας ότι δεν γνώριζε για τη χρήση του λογισμικού, που φέρουν κάποια οχήματα της εταιρείας, το οποίο παραποιούσε τις μετρήσεις κατά τους ελέγχους που γίνονταν για τις εκπομπές ρύπων.
Η γερμανική κυβέρνηση δεν γνώριζε για τη χρήση του λογισμικού αυτού προτού ξεσπάσει το σκάνδαλο, δήλωσε εξάλλου σήμερα εκπρόσωπος του γερμανικού υπουργείου Μεταφορών.
Ο ίδιος επιβεβαίωσε επίσης ότι η KBA, η αρμόδια υπηρεσία ελέγχου στη Γερμανία, έδωσε διορία ως τις 7 Οκτωβρίου στην VW να παρουσιάσει ένα σχέδιο με το οποίο οι εκπομπές ρύπων από τα αυτοκίνητα που κατασκευάζει θα ευθυγραμμίζονται με την γερμανική νομοθεσία.
Την ίδια ώρα, η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία ανακοίνωσε στον κινεζικό ιστότοπό της ότι το σκάνδαλο αυτό που ξέσπασε σχετικά με τα πετρελαιοκίνητα οχήματά της που έφεραν το επίμαχο λογισμικό μπορεί να αφορά σχεδόν 2.000 οχήματά της που έχουν εισαχθεί στην Κίνα.
Συνολικά 1.946 αυτοκίνητα Tiguan (4Χ4) που έχουν εισαχθεί στην Κίνα φέρουν τον κινητήρα Diesel EA 189 που βρίσκεται στο επίκεντρο του σκανδάλου αυτού που ξέσπασε πρόσφατα και "μπορεί να τα αφορά", ανακοινώνει η Volkswagen στον κινέζικο ιστότοπό της.
Τέλος η αρμόδια υπηρεσία ελέγχου της Νότιας Αφρικής διερευνά αν τα οχήματα της Volkswagen που πωλούνται στη χώρα τηρούν τις νοτιοαφρικανικές προδιαγραφές για την εκπομπή ρύπων.
Η υπηρεσία NRCS προσθέτει στην ιστοσελίδα της ότι ενδέχεται να ανακαλέσει από την αγορά οχήματα VW αν βρεθεί ότι δεν τηρούν τα νοτιοαφρικανικά μέτρα για τις εκπομπές ρύπων.
ΑΠΕ-ΜΠΕ/real
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου