Ανοιχτός σε μικρές αλλαγές στον τρόπο υπολογισμού και πληρωμής των τελών κυκλοφορίας εμφανίστηκε ο Τρύφων Αλεξιάδης.
Ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών μιλώντας στον Realfm 97,8 και στον Νίκο Στραβελάκη υποστήριξε ότι πρέπει να ληφθεί υπόψη το θέμα των ρύπων γιατί είναι θέμα εναρμόνισης και με τις ευρωπαϊκές οδηγίες, ενώ είναι υπό εξέταση το θέμα της κοστολόγησης των τελών και για φέτος προγραμματίζεται να εισπραχθεί περίπου το ίδιο ποσό για τα τέλη κυκλοφορίας αφήνοντας όμως ανοιχτό το ενδεχόμενο μικρών διορθωτικών αλλαγών.
Όπως είπε ο Τρύφων Αλεξιάδης «είναι σαφές ότι θα πληρώσουμε όσα και το 2014 για το 2015, θα έχουμε σε κάποιες περιπτώσεις αλλαγές που θα αποφασιστούν στο επόμενο χρονικό διάστημα σε συνεργασία με άλλα συναρμόδια υπουργεία» Εκτίμησε ότι δεν θα υπάρξουν μεγάλες αλλαγές για το 2015 λόγω και μηχανογραφικών περιορισμών.
Σημείωσε όμως ότι θα πρέπει να μεταφερθεί το φορολογικό βάρος στα τέλη κυκλοφορίας στα πιο ακριβά αυτοκίνητα. Το αν θα επιβαρυνθούν τα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού είναι κάτι που εξετάζεται από την κυβέρνηση. «Θέλουμε να μεταφέρουμε και στα τέλη κυκλοφορίας και γενικά στη φορολογία το βάρος από τα χαμηλά και μεσαία εισοδήματα στα υψηλά και πολύ υψηλά εισοδήματα. Για φέτος δεν προλαβαίνουμε να το κάνουμε σε πολλούς τομείς αλλά για το 2016 θα το κάνουμε» ανέφερε φέροντας ως παράδειγμα ένα αυτοκίνητο εργοστασιακής αξίας 40.000 ευρώ. «Είναι δυνατό να πληρώνει λιγότερα τέλη κυκλοφορίας από ένα αυτοκίνητο που κάνει 10.000 ή 15.000 ευρώ» διερωτήθηκε. «Έχουμε υπερφορολόγηση πολλών εισοδημάτων. Πρέπει να λειτουργήσουμε με λογική και ευαισθησία είναι και θέμα ευρωπαϊκών οδηγιών, αλλά δεν μπορεί να είναι μόνο αυτό κριτήριο για τα τέλη κυκλοφορίας» κατέληξε για το ζήτημα των τελών κυκλοφορίας.
Ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών άφησε όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά για την κατάργηση του αφορολόγητου. Μέσα στον Οκτώβριο θα ανοίξει η συζήτηση και θα γίνουν οι ρυθμίσεις ωστόσο μέχρι τώρα δεν έχουμε καταλήξει σε συγκεκριμένες αποφάσεις και εξετάζουμε διάφορα σενάρια . Ένα από τα σενάρια που εξετάζουμε είναι η διάδοση του πλαστικού χρήματος , προκειμένου μέσα στο 2016 να φέρουμε τέτοιες ρυθμίσεις για να αναγνωρίζουμε αφορολόγητο μόνο όταν έχουν γίνει μέσω τραπεζικού συστήματος. Πρέπει να στραφούμε προς σε αυτή την κατεύθυνση για την πάταξη της φοροδιαφυγής . Μελετούμε την επέκταση σε όλα τα επαγγέλματα μέσω πλαστικού χρήματος, αλλά θα δοθούν κίνητρα τόσο στους πολίτες όσο και στις επιχειρήσεις».
Για τη ρύθμιση των 100 δόσεων ανέφερε ότι οι αλλαγές θα αφορούν συγκεκριμένες περιπτώσεις κυρίως όσων έχουν ικανοποιητικά ή μεγάλα εισοδήματα αλλά παρόλα αυτά εντάχθηκαν στη ρύθμιση.
Σε ότι αφορά τον ΦΠΑ στην εκπαίδευση ο Τρύφων Αλεξιάδης είπε ότι θα επανεξεταστεί το μέτρο λόγω προβλημάτων στην εισπραξιμότητα.
Για τον ΕΝΦΙΑ ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών χαρακτήρισε ως προσωπικό στοίχημα τις αλλαγές στο φόρο. Ωστόσο φέτος ο φόρος θα εισπραχθεί χωρίς αλλαγές, αλλά για το 2016 μελετάται το σενάριο να υπάρξει αλλαγή στην ονομασία του και στον τρόπο υπολογισμού του με ταυτόχρονη εναρμόνιση εμπορικών και αντικειμενικών αξιών με στόχο είσπραξης 2,6 δισ. ευρώ.
Ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών μιλώντας στον Realfm 97,8 και στον Νίκο Στραβελάκη υποστήριξε ότι πρέπει να ληφθεί υπόψη το θέμα των ρύπων γιατί είναι θέμα εναρμόνισης και με τις ευρωπαϊκές οδηγίες, ενώ είναι υπό εξέταση το θέμα της κοστολόγησης των τελών και για φέτος προγραμματίζεται να εισπραχθεί περίπου το ίδιο ποσό για τα τέλη κυκλοφορίας αφήνοντας όμως ανοιχτό το ενδεχόμενο μικρών διορθωτικών αλλαγών.
Όπως είπε ο Τρύφων Αλεξιάδης «είναι σαφές ότι θα πληρώσουμε όσα και το 2014 για το 2015, θα έχουμε σε κάποιες περιπτώσεις αλλαγές που θα αποφασιστούν στο επόμενο χρονικό διάστημα σε συνεργασία με άλλα συναρμόδια υπουργεία» Εκτίμησε ότι δεν θα υπάρξουν μεγάλες αλλαγές για το 2015 λόγω και μηχανογραφικών περιορισμών.
Σημείωσε όμως ότι θα πρέπει να μεταφερθεί το φορολογικό βάρος στα τέλη κυκλοφορίας στα πιο ακριβά αυτοκίνητα. Το αν θα επιβαρυνθούν τα αυτοκίνητα μεγάλου κυβισμού είναι κάτι που εξετάζεται από την κυβέρνηση. «Θέλουμε να μεταφέρουμε και στα τέλη κυκλοφορίας και γενικά στη φορολογία το βάρος από τα χαμηλά και μεσαία εισοδήματα στα υψηλά και πολύ υψηλά εισοδήματα. Για φέτος δεν προλαβαίνουμε να το κάνουμε σε πολλούς τομείς αλλά για το 2016 θα το κάνουμε» ανέφερε φέροντας ως παράδειγμα ένα αυτοκίνητο εργοστασιακής αξίας 40.000 ευρώ. «Είναι δυνατό να πληρώνει λιγότερα τέλη κυκλοφορίας από ένα αυτοκίνητο που κάνει 10.000 ή 15.000 ευρώ» διερωτήθηκε. «Έχουμε υπερφορολόγηση πολλών εισοδημάτων. Πρέπει να λειτουργήσουμε με λογική και ευαισθησία είναι και θέμα ευρωπαϊκών οδηγιών, αλλά δεν μπορεί να είναι μόνο αυτό κριτήριο για τα τέλη κυκλοφορίας» κατέληξε για το ζήτημα των τελών κυκλοφορίας.
Ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών άφησε όλα τα ενδεχόμενα ανοιχτά για την κατάργηση του αφορολόγητου. Μέσα στον Οκτώβριο θα ανοίξει η συζήτηση και θα γίνουν οι ρυθμίσεις ωστόσο μέχρι τώρα δεν έχουμε καταλήξει σε συγκεκριμένες αποφάσεις και εξετάζουμε διάφορα σενάρια . Ένα από τα σενάρια που εξετάζουμε είναι η διάδοση του πλαστικού χρήματος , προκειμένου μέσα στο 2016 να φέρουμε τέτοιες ρυθμίσεις για να αναγνωρίζουμε αφορολόγητο μόνο όταν έχουν γίνει μέσω τραπεζικού συστήματος. Πρέπει να στραφούμε προς σε αυτή την κατεύθυνση για την πάταξη της φοροδιαφυγής . Μελετούμε την επέκταση σε όλα τα επαγγέλματα μέσω πλαστικού χρήματος, αλλά θα δοθούν κίνητρα τόσο στους πολίτες όσο και στις επιχειρήσεις».
Για τη ρύθμιση των 100 δόσεων ανέφερε ότι οι αλλαγές θα αφορούν συγκεκριμένες περιπτώσεις κυρίως όσων έχουν ικανοποιητικά ή μεγάλα εισοδήματα αλλά παρόλα αυτά εντάχθηκαν στη ρύθμιση.
Σε ότι αφορά τον ΦΠΑ στην εκπαίδευση ο Τρύφων Αλεξιάδης είπε ότι θα επανεξεταστεί το μέτρο λόγω προβλημάτων στην εισπραξιμότητα.
Για τον ΕΝΦΙΑ ο αναπληρωτής υπουργός Οικονομικών χαρακτήρισε ως προσωπικό στοίχημα τις αλλαγές στο φόρο. Ωστόσο φέτος ο φόρος θα εισπραχθεί χωρίς αλλαγές, αλλά για το 2016 μελετάται το σενάριο να υπάρξει αλλαγή στην ονομασία του και στον τρόπο υπολογισμού του με ταυτόχρονη εναρμόνιση εμπορικών και αντικειμενικών αξιών με στόχο είσπραξης 2,6 δισ. ευρώ.
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου