Την έναρξη λειτουργίας τηλεφωνικού Κέντρου Ενημέρωσης Πελατών από αύριο στην τηλεφωνική γραμμή 11500 ανακοίνωσε ο Διαχειριστής του Δικτύου Διανομής Ηλεκτρικής Ενέργειας.
Το Κέντρο Ενημέρωσης Πελατών θα λειτουργεί κατά τις εργάσιμες ημέρες, από τις επτά το πρωί έως τις επτά το απόγευμα και θα παρέχει πληροφόρηση για όλα τα ζητήματα που εμπίπτουν στις αρμοδιότητες του Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής (συνδέσεις στο Δίκτυο, μεταβολές σε υφιστάμενες παροχές, καταμέτρηση, Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο κλπ).
Καλώντας στον πενταψήφιο πανελλαδικό αριθμό 11500 (με αστική χρέωση), οι πελάτες θα μπορούν να ενημερώνονται για τη διαδικασία και τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την εξυπηρέτηση των διαφόρων αιτημάτων τους καθώς και να υποβοηθούνται στην υποβολή των αιτημάτων τους στις κατά τόπους υπηρεσίες του ΔΕΔΔΗΕ.
ΑΠΕ-ΜΠΕ/zougla
Το Κέντρο Ενημέρωσης Πελατών θα λειτουργεί κατά τις εργάσιμες ημέρες, από τις επτά το πρωί έως τις επτά το απόγευμα και θα παρέχει πληροφόρηση για όλα τα ζητήματα που εμπίπτουν στις αρμοδιότητες του Διαχειριστή του Δικτύου Διανομής (συνδέσεις στο Δίκτυο, μεταβολές σε υφιστάμενες παροχές, καταμέτρηση, Κοινωνικό Οικιακό Τιμολόγιο κλπ).
Καλώντας στον πενταψήφιο πανελλαδικό αριθμό 11500 (με αστική χρέωση), οι πελάτες θα μπορούν να ενημερώνονται για τη διαδικασία και τα δικαιολογητικά που απαιτούνται για την εξυπηρέτηση των διαφόρων αιτημάτων τους καθώς και να υποβοηθούνται στην υποβολή των αιτημάτων τους στις κατά τόπους υπηρεσίες του ΔΕΔΔΗΕ.
ΑΠΕ-ΜΠΕ/zougla
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου