Ραντεβού με το λουκέτο δίνει το αμέσως επόμενο διάστημα η πορθμειακή γραμμή Ρίου – Αντιρρίου, μετά την απόφαση του Κεντρικού Λιμεναρχείου της Πάτρας, σύμφωνα με την οποία όλα τα βαρέα οχήματα πριν επιβιβαστούν στα πορθμεία θα πρέπει να ζυγίζονται.
Αυτή η φαινομενικά τόσο απλή και λογική εξέλιξη, αποτελεί σύμφωνα με τους εργαζόμενους στην πορθμειακή γραμμή Ρίου – Αντιρρίου την ταφόπλακα σε μια ήδη - λόγω γέφυρας – προβληματική κατάσταση .
Αιτία το γεγονός, πως σε καμία από τις προβλήτες του Ρίου δεν υπάρχει ζυγιστήριο, με αποτέλεσμα όλα τα φορτηγά που αποτελούν και το οξυγόνο για την γραμμή , να είναι υποχρεωμένα να κάνουν διαδρομή 18 χιλιομέτρων κάθε φορά – ζυγαριά υπάρχει στο λιμάνι της Πάτρας - προκειμένου να ζυγιστούν.
Κάτι τέτοιο οδηγεί αυτομάτως τους ιδιοκτήτες των βαρέων οχημάτων, να επιλέγουν την χρήση της γέφυρας, καθώς η δαπάνη και η ταλαιπωρία για κάθε δρομολόγιο, εάν επιλέξουν να κάνουν διαδρομή 18 χιλιομέτρων προκειμένου να ζυγιστούν, ισοσταθμίζει το υψηλό κόστος της οδικής διέλευσης σε σχέση με αυτό το πορθμείου .
Οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν τους εμπνευστές της απόφασης , πως ουσιαστικά στρέφονται όχι μόνο κατά των δικών τους συμφερόντων - διαμορφώνοντας μονοπωλιακές καταστάσεις - αλλά και των πολιτών, καθώς εάν το Λιμεναρχείο της Πάτρας εμμείνει σε αυτή τη απόφαση , το κλείσιμο της πορθμειακής γραμμής Ρίου – Αντιρρίου θεωρείται βέβαιο, με αποτέλεσμα οι χρήστες να καταβάλουν διπλάσιο ποσό για τις μετακινήσεις τους μέσω Γέφυρας.
patrastimes
Αυτή η φαινομενικά τόσο απλή και λογική εξέλιξη, αποτελεί σύμφωνα με τους εργαζόμενους στην πορθμειακή γραμμή Ρίου – Αντιρρίου την ταφόπλακα σε μια ήδη - λόγω γέφυρας – προβληματική κατάσταση .
Αιτία το γεγονός, πως σε καμία από τις προβλήτες του Ρίου δεν υπάρχει ζυγιστήριο, με αποτέλεσμα όλα τα φορτηγά που αποτελούν και το οξυγόνο για την γραμμή , να είναι υποχρεωμένα να κάνουν διαδρομή 18 χιλιομέτρων κάθε φορά – ζυγαριά υπάρχει στο λιμάνι της Πάτρας - προκειμένου να ζυγιστούν.
Κάτι τέτοιο οδηγεί αυτομάτως τους ιδιοκτήτες των βαρέων οχημάτων, να επιλέγουν την χρήση της γέφυρας, καθώς η δαπάνη και η ταλαιπωρία για κάθε δρομολόγιο, εάν επιλέξουν να κάνουν διαδρομή 18 χιλιομέτρων προκειμένου να ζυγιστούν, ισοσταθμίζει το υψηλό κόστος της οδικής διέλευσης σε σχέση με αυτό το πορθμείου .
Οι εργαζόμενοι καταγγέλλουν τους εμπνευστές της απόφασης , πως ουσιαστικά στρέφονται όχι μόνο κατά των δικών τους συμφερόντων - διαμορφώνοντας μονοπωλιακές καταστάσεις - αλλά και των πολιτών, καθώς εάν το Λιμεναρχείο της Πάτρας εμμείνει σε αυτή τη απόφαση , το κλείσιμο της πορθμειακής γραμμής Ρίου – Αντιρρίου θεωρείται βέβαιο, με αποτέλεσμα οι χρήστες να καταβάλουν διπλάσιο ποσό για τις μετακινήσεις τους μέσω Γέφυρας.
patrastimes
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου