facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Χρόνια Πολλά σε όλους από το ΔΗΜΟΣΙΟ ΓΡΑΝΑΖΙ

Ευχόμαστε σε όλους Καλά Χριστούγεννα με αγάπη, υγεία και αισιοδοξία! Σας ευχόμαστε Χρόνια Πολλά και κάθε δυνατή ευτυχία για το νέο έτος!

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Πέμπτη 26 Μαρτίου 2015

Ακυρώθηκε η δημοπράτηση του αυτοκινητόδρομου Πάτρα-Πύργος

Αυτό που όλοι περιμέναμε σήμερα δημοσιεύθηκε στο ΔΙΑΥΓΕΙΑ με κάθε επισημότητα. Το Υπουργείο ΟΙΚΥΝΑΤ και ειδικότερα το Υπουργείο Υποδομών με απόφαση του Υπουργού, Γιώργου Σταθάκη, ακύρωσε τον αναμενόμενο για την Τρίτη 31 Μαρτίου 2015 διαγωνισμο για ένα από τα μεγάλα έργα της επόχης, της μετατροπής του δρόμου Πάτρα-Πύργος σε κλειστό αυτοκινητόδρομο.

Όπως αναφέρει το σκεπτικό της απόφασης σύμφωνα με την ειδική διάταξη 46516/2014 το έργο εγκρίνεται υπό την προϋπόθεση ότι δεν θα ολοκληρωθεί η διαγωνιστική διαδικασία πριν την οριστική έγκριση του φακέλου μεγάλου έργου στην ΕΕ. Αναφέρει πως πρόκειται για παρέκκλιση με απόφαση του τότε Υπουργού ΠΟΜΕΔΙ ώστε το στάδιο της κατάθεσης των προσφορών να μην είναι ενιαίο αλλά να διαιρείται σε 2 διακριτά επί μέρους στάδια.

Ουσιαστικά το επόμενο διάστημα αναμένεται η ένταξη του έργου στο ΣΕΣ 2014-2020 καθώς έχει υποβληθεί σχετική πρόταση στην Κομισιόν.

Στη συνέχεια το σκεπτικό αναφέρεται πως κρίνει σκόπιμο να επανεξεταστει ο τρόπος δημοπράτησης του έργου σε συνδυασμό με την ένταξη του στο ΣΕΣ 2014-2020 για να είναι δυνατή η δημοπράτηση του σε ενιαίο στάδιο (χωρίς την εφαρμογή παρέκκλισης), το οπόίο θα συμβάλλει στο να συντμηθεί ο χρόνος δημοπράτησης και επιπλέον να συνεκτιμηθούν οι πιθανές τροποποιήσεις των τευχών δημοπράτηση ύστερα από την Προδικαστική Προσφυγή της εταιρείας ΜΕΤΚΑ.

ΕΠΙ ΤΗΣ ΟΥΣΙΑΣ
Επί της ουσίας το έργο όπως το ξέραμε "πέθανε". Είναι πολύ πιθανό να δούμε να κόβεται οχι σε 2 ή 3 αλλά ακόμα και σε 7 ή 8 εργολαβίες για να υπάρχει δικαιότερη κατανομή. Χρονικά το έργο θα πάει πολύ πίσω καθώς εφόσον επανέλθει σαλαμοποιημένο τότε οι πολλαπλές διεξαγωγές διαγωνισμών είναι πιθανόν να φέρουν μεγάλες καθυστερήσεις από ενστάσεις και προσφυγές των συμμετεχόντων, πράγμα που είναι το συνηθέστερο, ειδικά στα μεγάλα έργα. Να θυμίσουμε πως το έργο έχει κόστος 443εκ.ευρώ και επρόκειτο για το μεγαλύτερο οδικό έργο της χρονιάς.

ypodomes

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news