.jpg)
Το έργο της νέας μονής σιδηροδρομικής γραμμής, μήκους 17 χιλιομέτρων που είχε ανακοινωθεί από το 2000, θα χρησιμοποιείται μόνο για εμπορευματικές δραστηριότητες και θα ξεκινάει από τα δυτικά όρια του λιμανιού στο νότιο Ικόνιο, συνδέοντας τον Πειραιά με το υπόλοιπο σιδηροδρομικό δίκτυο στο συγκρότημα του Θριασίου Πεδίου.
Έως σήμερα, στη γραμμή διεξάγονταν δοκιμαστικά δρομολόγια ενώ γίνονταν έλεγχοι στη σηματοδότηση και τις υποδομές. Με το έργο της σιδηροδρομικής σύνδεσης θα μειωθεί ο χρόνος των εμπορευματικών μεταφορών καθώς θα αποφευχθεί ο περίπλους της Ευρώπης από τα πλοία για την Αμβέρσα ή το Αμστερνταμ.
Ο υπουργός Ανάπτυξης, ο οποίος έφθασε με το τρένο στις εγκαταστάσεις της COSCO, χαρακτήρισε το συγκεκριμένο έργο, μήκους 17 χιλιομέτρων με 10 σήραγγες και 10 γέφυρες, ιδιαίτερα σημαντικό για τη χώρα μας.
«Η σημερινή ημέρα είναι εξαιρετικά σημαντική, τόσο για τον ελληνικό σιδηρόδρομο, όσο και για τον Πειραιά, ένα λιμάνι πολύ μεγάλο για τα ευρωπαϊκά δεδομένα, που ήταν αποκομμένο από τον σιδηρόδρομο την ώρα που όλη η Ευρώπη μιλάει για συνδυασμένες μεταφορές» υπογράμμισε ο κ. Χατζηδάκης. Πρόσθεσε ότι τώρα πια, τόσο ο ελληνικός σιδηρόδρομος, όσο και το λιμάνι του Πειραιά, μπαίνουν σε μια καινούργια εποχή, την εποχή των συνδυασμένων μεταφορών και αυτή η εξέλιξη δίνει δύναμη, τόσο στο σιδηρόδρομο, όσο και στο λιμάνι.
Ο υπουργός Ανάπτυξης τόνισε ότι αυτό το έργο είναι, άλλωστε, η βάση της συμφωνίας ανάμεσα στην COSCO, τη Hewlett Packard και την ΤΡΑΙΝΟΣΕ και αναφέρθηκε στην αυριανή τελετή υπογραφής της τριμερούς συμφωνίας συνεργασίας, που θα πραγματοποιηθεί στις εγκαταστάσεις της COSCO, παρουσία του πρωθυπουργού, Αντώνη Σαμαρά. «Όλες αυτές οι συμφωνίες υπογραμμίζουν ότι η Ελλάδα δεν το βάζει κάτω στην κρίση, προχωρεί μπροστά και θα περάσει στον δρόμο της ανάκαμψης και της ανάπτυξης» επεσήμανε ο κ. Χατζηδάκης.
express
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου