Υπεγράφη η σύμβαση επέκτασης της Γραμμής 3 του Μετρό, από το Χαϊδάρι έως το Δημοτικό Θέατρο του Πειραιά, μεταξύ της Αττικό Μετρό και της κατασκευάστριας κοινοπραξίας. Το έργο προύπολογισμού 660 εκατ. ευρώ θα υλοποιηθεί σε 5,5 χρόνια και θα παραδοθεί το 2017. Η γραμμή θα διέρχεται από τους δήμους Αγίας Βαρβάρας, Κορυδαλλού και Νίκαιας και θα καταλήγει στον Πειραιά, ενώ αναμένεται να εξυπηρετεί καθημερινά 115.000 κατοίκους και συνολικά 132.000 επιβάτες.
Οι νέοι έξι σταθμοί είναι: Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια, τα Μανιάτικα, το λιμάνι του Πειραιά και το Δημοτικό Θέατρο της περιοχής.
Κατά τη διάρκεια κατασκευής του έργου θα απασχοληθούν 2.000 εργαζόμενοι.
«Προσπαθούμε να επιταχύνουμε όλα τα μεγάλα έργα που θα συμβάλουν αποφασιστικά στην ανάπτυξη που έχει ανάγκη η χώρα», τόνισε στην ομιλία του ο υπουργός Υποδομών Μάκης Βορίδης και ανακοίνωσε ότι μέσα στις επόμενες 15 ημέρες θα υπογραφεί η σύμβαση με τη Siemens για την κατασκευή της σηματοδότησης στους επτά σταθμούς των επεκτάσεων του δικτύου που είχαν «κολλήσει» τα τελευταία χρόνια ώστε να παραδοθούν σε περίπου 12 μήνες. Πρόκειται για τις επεκτάσεις προς Ελληνικό, Χαϊδάρι και Ανθούπολη.
Ο κ. Βορίδης δήλωσε επίσης ότι σύντομα αναμένει πως θα υπάρξουν θετικές εξελίξεις και στο «ξεπάγωμα» των πέντε μεγάλων αυτοκινητοδρόμων. Από την πλευρά του, ο υφυπουργός Γιάννης Μαγκριώτης υπογράμμισε ότι το σημαντικό αυτό έργο πριν από μερικούς μήνες «θεωρείτο νεκρό», αλλά όταν «δουλεύουμε όλοι μαζί και διαχρονικά όλα επιτυγχάνονται».
Ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Χρ. Τσίτουρας, ανακοίνωσε ότι προχωρούν οι μελέτες για την κατασκευή της Γραμμής 4 του μετρό από Γαλάτσι μέχρι Καισαριανή που θα καταλήγει στη Λυκόβρυση και σχεδιάζεται να δοθεί προτεραιότητα στο τμήμα της από Άλσος Βεΐκου μέχρι Ευαγγελισμό.
Επίσης εντός του 2012 θα προχωρήσει η επέκταση του Τραμ από το Νέο Φάληρο μέχρι το κέντρο του Πειραιά, ενώ σύντομα ολοκληρώνονται οι μελέτες για την υπογειοποίηση της Γραμμής 1 του ΗΣΑΠ στο Νέο Φάληρο, με την προσθήκη ενός νέου σταθμού στην περιοχή του Κεράνη. Επίσης σχεδιάζονται επεκτάσεις του Τραμ προς το Κερατσίνι.
Στη Θεσσαλονίκη, προχωρούν οι διαδικασίες για τη δημοπράτηση της επέκτασης του μετρό προς την Καλαμαριά.
newpost.gr
Οι νέοι έξι σταθμοί είναι: Αγία Βαρβάρα, Κορυδαλλός, Νίκαια, τα Μανιάτικα, το λιμάνι του Πειραιά και το Δημοτικό Θέατρο της περιοχής.
Κατά τη διάρκεια κατασκευής του έργου θα απασχοληθούν 2.000 εργαζόμενοι.
«Προσπαθούμε να επιταχύνουμε όλα τα μεγάλα έργα που θα συμβάλουν αποφασιστικά στην ανάπτυξη που έχει ανάγκη η χώρα», τόνισε στην ομιλία του ο υπουργός Υποδομών Μάκης Βορίδης και ανακοίνωσε ότι μέσα στις επόμενες 15 ημέρες θα υπογραφεί η σύμβαση με τη Siemens για την κατασκευή της σηματοδότησης στους επτά σταθμούς των επεκτάσεων του δικτύου που είχαν «κολλήσει» τα τελευταία χρόνια ώστε να παραδοθούν σε περίπου 12 μήνες. Πρόκειται για τις επεκτάσεις προς Ελληνικό, Χαϊδάρι και Ανθούπολη.
Ο κ. Βορίδης δήλωσε επίσης ότι σύντομα αναμένει πως θα υπάρξουν θετικές εξελίξεις και στο «ξεπάγωμα» των πέντε μεγάλων αυτοκινητοδρόμων. Από την πλευρά του, ο υφυπουργός Γιάννης Μαγκριώτης υπογράμμισε ότι το σημαντικό αυτό έργο πριν από μερικούς μήνες «θεωρείτο νεκρό», αλλά όταν «δουλεύουμε όλοι μαζί και διαχρονικά όλα επιτυγχάνονται».
Ο πρόεδρος της Αττικό Μετρό Χρ. Τσίτουρας, ανακοίνωσε ότι προχωρούν οι μελέτες για την κατασκευή της Γραμμής 4 του μετρό από Γαλάτσι μέχρι Καισαριανή που θα καταλήγει στη Λυκόβρυση και σχεδιάζεται να δοθεί προτεραιότητα στο τμήμα της από Άλσος Βεΐκου μέχρι Ευαγγελισμό.
Επίσης εντός του 2012 θα προχωρήσει η επέκταση του Τραμ από το Νέο Φάληρο μέχρι το κέντρο του Πειραιά, ενώ σύντομα ολοκληρώνονται οι μελέτες για την υπογειοποίηση της Γραμμής 1 του ΗΣΑΠ στο Νέο Φάληρο, με την προσθήκη ενός νέου σταθμού στην περιοχή του Κεράνη. Επίσης σχεδιάζονται επεκτάσεις του Τραμ προς το Κερατσίνι.
Στη Θεσσαλονίκη, προχωρούν οι διαδικασίες για τη δημοπράτηση της επέκτασης του μετρό προς την Καλαμαριά.
newpost.gr
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου