facebook-twiter

Ηλεκτρονικος συμβουλος ψηφου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ειδήσεις <--> Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις: Εκτροπή κυκλοφορίας οχημάτων στην παλαιά εθνική οδό Τρίπολης – Καλαμάτας  <--> Εξαρθρώθηκε συμμορία που διέπραττε κλοπές από σταθμευμένα οχήματα στον Ασπρόπυργο – Τρεις συλλήψεις  <--> Θεσσαλονίκη: 44χρονος πλησίασε ανήλικη και την άγγιξε σε κεντρική πλατεία – Συνελήφθη από αστυνομικό εκτός υπηρεσίας  <--> Αττική Οδός: Κυκλοφοριακές ρυθμίσεις από το βράδυ του Σαββάτου έως το πρωί της Κυριακής – Ποιοι κομμάτι θα μείνει κλειστό  <--> ΠNO: Χωρίς ακτοπλοϊκά δρομολόγια σε όλες τις κατηγορίες πλοίων την Πρωτομαγιά  <--> «Πλάτη» από την Κομισιόν για το καλώδιο Ελλάδας – Αιγύπτου του ομίλου Κοπελούζου  <--> Πέθανε ο Νίκος Παλαιοκώστας, αδελφός του καταζητούμενου Βασίλη Παλαιοκώστα – Για χρόνια δρούσαν μαζί  <--> Επιχείρηση της ΕΛ.ΑΣ. στον λόφο του Στρέφη – Προήχθησαν έξι άτομα (εικόνες & βίντεο)  <--> Κατασχέθηκαν από την ΑΑΔΕ σχεδόν 1,2 εκατ. ευρώ στον Έβρο – «Μέθοδος του μυρμηγκιού» από επιβάτιδες ΙΧ  <--> Αθήνα: Οδηγούσε ταξί με πλαστά έγγραφα και χωρίς δίπλωμα – Χειροπέδες σε 55χρονο    ΔΗΜΟΣΙΟ ΓΡΑΝΑΖΙ

Χριστός Ανέστη!!!

Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά! 
Η Ανάσταση του Κυρίου να φέρει και Ανάσταση στις ψυχές μας!!! 
Σας εύχομαι υγεία σε εσάς και στις οικογένειές σας.!

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Τρίτη 13 Μαρτίου 2012

Δεν γνωρίζουν τα δικαιώματα τους οι Έλληνες καταναλωτές

Τι αποκαλύπτει σχετική έρευνα του Mediterranean College

Η πλειοψηφία των Ελλήνων καταναλωτών δεν γνωρίζει τα δικαιώματά του. Αυτό προκύπτει από μεγάλη έρευνα του Κέντρου Ερευνών, Τεχνολογικής Ανάπτυξης και Καινοτομίας του Mediterranean College, για την προστασία των καταναλωτών στην Ελλάδα, με τη συμμετοχή μεταπτυχιακών φοιτητών της Σχολής Διοίκησης Επιχειρήσεων.

Η έρευνα διεξήχθη τον Φεβρουάριο του 2012, σε δείγμα 1206 ατόμων, ηλικίας 19-55 ετών, γυναίκες και άνδρες, πανελλαδικά με τη μέθοδο του δομημένου ερωτηματολογίου και των τηλεφωνικών συνεντεύξεων.

Τα κύρια ευρήματα είναι τα εξής:

- Το 65% των Ελλήνων καταναλωτών ηλικίας 19 ως 55 ετών, δεν γνωρίζουν τα δικαιώματά τους ως καταναλωτές όταν αγοράζουν καταναλωτικά αγαθά, υπηρεσίες, τραπεζικά προϊόντα ή πραγματοποιούν αγορές μέσω διαδικτύου.

- Υψηλότερος βαθμός ενδιαφέροντος για τα δικαιώματα των καταναλωτών υπάρχει στη δημογραφική ομάδα 19 -29 σε ποσοστό 92% οι οποίοι δήλωσαν ότι θέλουν να γνωρίζουν περισσότερα για τα δικαιώματα των καταναλωτών. Στο σύνολο του δείγματος επίσης το ποσοστό παραμένει υψηλό και κυμαίνεται στο 81%.

- Το 58% των Ελλήνων καταναλωτών αντιλαμβάνεται ότι έχει λιγότερα δικαιώματα σε σχέση με τους υπόλοιπους ευρωπαίους πολίτες σε θέματα προστασίας των καταναλωτών.

- Το 78% των ερωτώμενων πιστεύει ότι το υφιστάμενο νομοθετικό και θεσμικό πλαίσιο δεν είναι επαρκές για την προστασία των δικαιωμάτων του καταναλωτή.

- Μόνο το 6% των ερωτώμενων έχουν απευθυνθεί σε εξειδικευμένους κρατικούς φορείς για υποστήριξη και βοήθεια σε σχέση με τα δικαιώματά τους ως καταναλωτές.

- Μόνο το 13% των ερωτώμενων έχει απευθυνθεί σε κάποιο σύνδεσμο, ή ένωση καταναλωτών, για την διευθέτηση ενός προβλήματος που αντιμετώπισε με την αγορά ενός αγαθού.

- Το 23% των ερωτώμενων γνωρίζει το Παρατηρητήριο Τιμών.

- Το 58% των ερωτώμενων γνωρίζει και ένα ακόμη 14% έχει ακούσει για σχετικούς φορείς, κέντρα προστασίας καταναλωτών, άλλες ενώσεις και μη κυβερνητικούς οργανισμούς.

- Το 44% του δείγματος γνωρίζει αντίστοιχους κρατικούς φορείς και αρχές.

- Το 35% των ερωτώμενων θα ήταν διατεθειμένο να απευθυνθεί σε εξειδικευμένους φορείς για θέματα που αφορούν τα δικαιώματα και την προστασία των καταναλωτών

- Το 36% των ερωτώμενων έχει αντιμετωπίσει προβλήματα το τελευταίο έτος με την αγορά προϊόντων και υπηρεσιών.

- Η πλειοψηφία των καταναλωτών σε ποσοστό 49% θα προσπαθούσε να διευθετήσει μόνη της το θέμα σε περίπτωση προβλήματος, το 37% θα απευθυνόταν σε μια ένωση ή σύνδεσμο καταναλωτών ή κάποιο αντίστοιχο μη κυβερνητικό φορέα, ένα ποσοστό 11% θα απευθύνονταν σε κάποιο φορέα του δημοσίου ή ανεξάρτητη αρχή και μόνο ένα 3% θα απευθύνονταν σε δικηγόρο.

- Το 0,5% των ερωτώμενων είναι ενεργό μέλος σε κάποιο σύνδεσμο ή ένωση καταναλωτών και μόνο ένα 6% συμμετέχει σε αντίστοιχες πρωτοβουλίες διάφορων ενώσεων στα social media.

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news