Την διαφωνία του με την εφαρμογή του μέτρου της εργασιακής εφεδρείας στις αστικές συγκοινωνίες των Αθηνών και την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας (ΥΠΑ) επανέλαβε ο υπουργός Μεταφορών Μάκης Βορίδης, κατά τη συνάντηση που είχε με τον υπουργό Οικονομικών Ευάγγελο Βενιζέλο. Σύμφωνα με τον κ. Βορίδη, ο κ. Βενιζέλος άφησε ανοιχτό το ενδεχόμενο να υπάρξει κάποια ρύθμιση που δεν θα θίγει τον χαρακτήρα της εφεδρείας.
Νωρίτερα, ο Μάκης Βορίδης άφηνε ανοιχτό το ενδεχόμενο παράτασης στην προθεσμία για την κατάθεση των καταλόγων με τα ονόματα των εργαζομένων που θα τεθούν σε εφεδρεία, σημειώνοντας ότι η μορφή που θα πάρει η διορθωτική αυτή παρέμβαση θα συζητηθεί σε κυβερνητικό επίπεδο. Σχετικά με τους εργαζόμενους στα Μέσα Μεταφοράς, ο κ. Βορίδης είπε ότι θα πρέπει να γίνουν παρεμβάσεις.
«Πρέπει να αντιμετωπιστούν με κάποιες παρεμβάσεις οι επιπτώσεις από την εφαρμογή του θεσμού της εφεδρείας στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, γιατί από την οριζόντια αυτή εφαρμογή, υπάρχει κίνδυνος να χαθεί συγκοινωνιακό έργο και έσοδα, πέραν από την αυτονόητη επίπτωση που έχει στους εργαζόμενους», τόνισε ο κ. Βορίδης, για να προσθέσει: «Δεν μπορεί να αναδιοργανώνουμε μια εταιρεία βγάζοντας στην εφεδρεία, 450 οδηγούς αλλά να μην έχουμε δει τι επίπτωση έχει αυτό στις συγκοινωνίες».
Σε ερώτηση αν γίνει εξαίρεση των εργαζομένων στα ΜΜΜ από το μέτρο της εφεδρείας θα υπάρξουν αντιδράσεις από άλλους φορείς, ο κ. Βορίδης τόνισε ότι δεν γενικεύει το ζήτημα και υπενθύμισε ότι στον κλάδο αυτό υπήρξε και ένας πολύ μεγάλος αριθμός μετατάξεων, γεγονός που σημαίνει ότι υπό μία έννοια, η διόρθωση, η προσαρμογή, έχει ήδη συντελεστεί.
Ο υπουργός ανέφερε ακόμη ότι τα οριζόντια μέτρα δε σημαίνει ότι είναι και ορθολογικά και έφερε ως παράδειγμα ότι με το μέτρο της εφεδρείας μπορεί να φύγουν 450 οδηγοί και 5 διοικητικοί, γεγονός που θα έχει επιπτώσεις οι οποίες δεν είναι ευχερώς αναπληρώσιμες.
Κατά τον κ. Βορίδη το θέμα πρέπει να εξεταστεί σφαιρικά γιατί όπως είπε χαρακτηριστικά «τον οδηγό του λεωφορείου ή τον ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας, δεν μπορώ να τον μετατάξω από κάπου». Πρόκειται, είπε για ένα ειδικό χώρο με ένα ειδικό ζήτημα, καθώς εκτός των άλλων οι εταιρείες αυτές είναι παραγωγικές που φέρνουν έσοδα στο ελληνικό δημόσιο.
Σε ερώτηση για το θέμα των ταξί και αν θα ισχύσουν τα πληθυσμιακά κριτήρια ο κ. Βορίδης είπε ότι «θα τα δούμε, θα τα αντιμετωπίσουμε όλα με πολύ προσοχή».
Οι δηλώσεις Βορίδη έγιναν μετά τη συνάντηση με το αρμόδιο τομεάρχη της ΝΔ Μιχάλη Παπαδόπουλο.
ΝΔ: Δεν υπάρχει περιθώριο για εφεδρεία στα ΜΜΜ
Ο κ. Παπαδόπουλος είπε ότι η ΝΔ εκτιμά ότι μετά τις μετατάξεις που έγιναν στον κλάδο των εργαζομένων των ΜΜΜ, δεν υπάρχει πλεόν περιθώριο για εφεδρεία.
Για τα ταξί επανέλαβε ότι τάσσεται υπέρ της απελευθέρωσης του επαγγέλματος, αλλά με πληθυσμιακά κριτήρια.
tanea.gr
Γνωρίζατε ότι υπάρχουν περισσότερα από 2.5 εκατομμύρια Έλληνες που ροχαλίζουν? Το Snore Defense είναι μία από τις λίγες αγωγές κατά του ροχαλητού, οι οποίες πραγματικά δουλεύουν! Πατήστε εδώ
Νωρίτερα, ο Μάκης Βορίδης άφηνε ανοιχτό το ενδεχόμενο παράτασης στην προθεσμία για την κατάθεση των καταλόγων με τα ονόματα των εργαζομένων που θα τεθούν σε εφεδρεία, σημειώνοντας ότι η μορφή που θα πάρει η διορθωτική αυτή παρέμβαση θα συζητηθεί σε κυβερνητικό επίπεδο. Σχετικά με τους εργαζόμενους στα Μέσα Μεταφοράς, ο κ. Βορίδης είπε ότι θα πρέπει να γίνουν παρεμβάσεις.
«Πρέπει να αντιμετωπιστούν με κάποιες παρεμβάσεις οι επιπτώσεις από την εφαρμογή του θεσμού της εφεδρείας στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς, γιατί από την οριζόντια αυτή εφαρμογή, υπάρχει κίνδυνος να χαθεί συγκοινωνιακό έργο και έσοδα, πέραν από την αυτονόητη επίπτωση που έχει στους εργαζόμενους», τόνισε ο κ. Βορίδης, για να προσθέσει: «Δεν μπορεί να αναδιοργανώνουμε μια εταιρεία βγάζοντας στην εφεδρεία, 450 οδηγούς αλλά να μην έχουμε δει τι επίπτωση έχει αυτό στις συγκοινωνίες».
Σε ερώτηση αν γίνει εξαίρεση των εργαζομένων στα ΜΜΜ από το μέτρο της εφεδρείας θα υπάρξουν αντιδράσεις από άλλους φορείς, ο κ. Βορίδης τόνισε ότι δεν γενικεύει το ζήτημα και υπενθύμισε ότι στον κλάδο αυτό υπήρξε και ένας πολύ μεγάλος αριθμός μετατάξεων, γεγονός που σημαίνει ότι υπό μία έννοια, η διόρθωση, η προσαρμογή, έχει ήδη συντελεστεί.
Ο υπουργός ανέφερε ακόμη ότι τα οριζόντια μέτρα δε σημαίνει ότι είναι και ορθολογικά και έφερε ως παράδειγμα ότι με το μέτρο της εφεδρείας μπορεί να φύγουν 450 οδηγοί και 5 διοικητικοί, γεγονός που θα έχει επιπτώσεις οι οποίες δεν είναι ευχερώς αναπληρώσιμες.
Κατά τον κ. Βορίδη το θέμα πρέπει να εξεταστεί σφαιρικά γιατί όπως είπε χαρακτηριστικά «τον οδηγό του λεωφορείου ή τον ελεγκτή εναέριας κυκλοφορίας, δεν μπορώ να τον μετατάξω από κάπου». Πρόκειται, είπε για ένα ειδικό χώρο με ένα ειδικό ζήτημα, καθώς εκτός των άλλων οι εταιρείες αυτές είναι παραγωγικές που φέρνουν έσοδα στο ελληνικό δημόσιο.
Σε ερώτηση για το θέμα των ταξί και αν θα ισχύσουν τα πληθυσμιακά κριτήρια ο κ. Βορίδης είπε ότι «θα τα δούμε, θα τα αντιμετωπίσουμε όλα με πολύ προσοχή».
Οι δηλώσεις Βορίδη έγιναν μετά τη συνάντηση με το αρμόδιο τομεάρχη της ΝΔ Μιχάλη Παπαδόπουλο.
ΝΔ: Δεν υπάρχει περιθώριο για εφεδρεία στα ΜΜΜ
Ο κ. Παπαδόπουλος είπε ότι η ΝΔ εκτιμά ότι μετά τις μετατάξεις που έγιναν στον κλάδο των εργαζομένων των ΜΜΜ, δεν υπάρχει πλεόν περιθώριο για εφεδρεία.
Για τα ταξί επανέλαβε ότι τάσσεται υπέρ της απελευθέρωσης του επαγγέλματος, αλλά με πληθυσμιακά κριτήρια.
tanea.gr
Γνωρίζατε ότι υπάρχουν περισσότερα από 2.5 εκατομμύρια Έλληνες που ροχαλίζουν? Το Snore Defense είναι μία από τις λίγες αγωγές κατά του ροχαλητού, οι οποίες πραγματικά δουλεύουν! Πατήστε εδώ
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου