facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Δευτέρα 21 Νοεμβρίου 2011

Τη θέση του πρόεδρου του ΠΑΣΟΚ θα διεκδικήσει ο Μ. Χρυσοχοΐδης

«Δικαιούμαι να είμαι υποψήφιος για την αρχηγία του κόμματος».

Την πρόθεσή του να θέσει υποψηφιότητα για την αρχηγία του ΠΑΣΟΚ, εφόσον τηρηθεί το καταστατικό του κόμματος και η εκλογή διενεργηθεί από την βάση, εξέφρασε ο υπουργός Ανάπτυξης κ. Μιχ. Χρυσοχοΐδης.


«Είμαι ένας πολιτικός, ένα στέλεχος της παράταξής μας που έχω μια μακρά θητεία. Νομίζω είμαι χρήσιμος για την πολιτική και τον τόπο σήμερα. Δικαιούμαι κάποια στιγμή να θέσω και εγώ με την σειρά μου την υποψηφιότητά μου, αν τυχόν τεθούν διαδικασίες στο ΠΑΣΟΚ, αλλά υπό την προϋπόθεση ότι θα εφαρμόσουν όλοι με σεβασμό τις διαδικασίες», δήλωσε ο κ. Χρυσοχοίδης, μιλώντας στον Real FM.

Ο υπουργός Ανάπτυξης άσκησε κριτική στις επιδόσεις και τα αντανακλαστικά του ΠΑΣΟΚ θέτοντας ως απαραίτητη προϋπόθεση την ριζική ανανέωσή του.

Σε ό,τι αφορά τη νέα κυβέρνηση υπό τον Λουκά Παπαδήμο, ο κ. Χρυσοχοΐδης, υποστήριξε ότι «υπάρχει ένα και μοναδικό στοιχείο που είναι καθοριστικό: η αλλαγή της ατμόσφαιρας. Το πρόσωπο του κ. Παπαδήμου λειτουργεί ανακουφιστικά και θετικά στους πολίτες και τους εταίρους».

newsbeast.gr
Γνωρίζατε ότι υπάρχουν περισσότερα από 2.5 εκατομμύρια Έλληνες που ροχαλίζουν? Το Snore Defense είναι μία από τις λίγες αγωγές κατά του ροχαλητού, οι οποίες πραγματικά δουλεύουν! Πατήστε εδώ

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news