ΔΕΛΤΙΟ ΤΥΠΟΥ
- Ερώτηση που κατέθεσε στην Βουλή, ο Βουλευτής Β΄ Πειραιώς του ΛΑ.Ο΄.Σ και Γραμματέας της Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας Γιώργος Ανατολάκης:
ΠΡΟΣ: Τον Αξιότιμο Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
Τον Αξιότιμο Υπουργό Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής
Αλλαγής.
ΘΕΜΑ: ΄΄Με πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο αθηναϊκών πινακίδων κινούνται παράνομα οι εκπρόσωποι του Δ.Ν.Τ. ΄΄
Αποτελεί τουλάχιστον πρόκληση προς τον Ελληνικό λαό που ταλαιπωρείται από τα μέτρα της Κυβέρνησης και της Τρόικας, η καταστρατήγηση του νόμου περί πετρελαιοκίνησης όσον αφορά τους εκπρόσωπους του Δ.Ν.Τ. στην Ελλάδα . Συγκεκριμένα, τα στελέχη του Δ.Ν.Τ. αγόρασαν τον Ιούλιο ένα θωρακισμένο πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο μάρκας ΤΟΥΟΤΑ – Land Cruiser. Πριν από μερικές εβδομάδες εκδόθηκαν από τις αρμόδιες υπηρεσίες, αθηναϊκές πινακίδες κυκλοφορίας για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Ως ιδιοκτήτης φέρεται το Δ.Ν.Τ., με έδρα το γραφείο τους στην Τράπεζα της Ελλάδος, στην οδό Αμερικής 3. Όπως είναι γνωστό αυτό είναι παράνομο, καθώς ακόμα απαγορεύεται η πετρελαιοκίνηση αυτοκινήτων με αθηναϊκές πινακίδες στην Αθήνα και αντίστοιχα στην Θεσσαλονίκη. Παράλληλα συνιστά μεγάλη πρόκληση, γιατί η ευχέρεια αυτή δεν επιτρέπεται στους Ελληνες οδηγούς, ούτε καν στα αυτοκίνητα των Διπλωματικών αποστολών και τους πρέσβεις ξένων χωρών.
Συνεπώς ερωτώνται οι αρμόδιοι Υπουργοί:
1. Αληθεύουν οι συγκεκριμένες πληροφορίες; Εάν ναι, με ποια λογική έχει επιτραπεί στο Δ.Ν.Τ. η παράκαμψη των Νόμων του Ελληνικού Κράτους;
Ποιος ευθύνεται για την παράνομη έκδοση αθηναϊκών πινακίδων κυκλοφορίας για το πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο του Δ.Ν.Τ, την στιγμή που αυτό καλώς ή κακώς απαγορεύεται στους Ελληνες και τους λοιπούς ξένους οδηγούς;
Αντιλαμβάνεστε ότι προκύπτει υψηλή πολιτική ευθύνη και όχι απλά παράβαση του Νόμου από κάποιες Κρατικές Υπηρεσίες; Τι προτίθεστε να πράξετε για αυτό;
Μήπως έχετε αποδεχθεί ότι οι εκπρόσωποι των δανειστών μας μπορούν να κινούνται υπεράνω της Ελληνικής Νομοθεσίας; Εάν ναι, πότε θα το δηλώσετε ξεκάθαρα στον Ελληνικό λαό;
Τέλος, πότε προβλέπεται να επιτρέψετε ισότιμα και για τους Ελληνες οδηγούς, αυτό που κατ’ εξαίρεσιν επιτρέπετε στους ελεγκτές του Δ.Ν.Τ.; Πότε αναμένεται να απελευθερωθεί η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη;
- Ερώτηση που κατέθεσε στην Βουλή, ο Βουλευτής Β΄ Πειραιώς του ΛΑ.Ο΄.Σ και Γραμματέας της Επιτροπής Οδικής Ασφάλειας Γιώργος Ανατολάκης:
ΠΡΟΣ: Τον Αξιότιμο Υπουργό Υποδομών, Μεταφορών και Δικτύων.
Τον Αξιότιμο Υπουργό Περιβάλλοντος, Ενέργειας και Κλιματικής
Αλλαγής.
ΘΕΜΑ: ΄΄Με πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο αθηναϊκών πινακίδων κινούνται παράνομα οι εκπρόσωποι του Δ.Ν.Τ. ΄΄
Αποτελεί τουλάχιστον πρόκληση προς τον Ελληνικό λαό που ταλαιπωρείται από τα μέτρα της Κυβέρνησης και της Τρόικας, η καταστρατήγηση του νόμου περί πετρελαιοκίνησης όσον αφορά τους εκπρόσωπους του Δ.Ν.Τ. στην Ελλάδα . Συγκεκριμένα, τα στελέχη του Δ.Ν.Τ. αγόρασαν τον Ιούλιο ένα θωρακισμένο πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο μάρκας ΤΟΥΟΤΑ – Land Cruiser. Πριν από μερικές εβδομάδες εκδόθηκαν από τις αρμόδιες υπηρεσίες, αθηναϊκές πινακίδες κυκλοφορίας για το συγκεκριμένο αυτοκίνητο. Ως ιδιοκτήτης φέρεται το Δ.Ν.Τ., με έδρα το γραφείο τους στην Τράπεζα της Ελλάδος, στην οδό Αμερικής 3. Όπως είναι γνωστό αυτό είναι παράνομο, καθώς ακόμα απαγορεύεται η πετρελαιοκίνηση αυτοκινήτων με αθηναϊκές πινακίδες στην Αθήνα και αντίστοιχα στην Θεσσαλονίκη. Παράλληλα συνιστά μεγάλη πρόκληση, γιατί η ευχέρεια αυτή δεν επιτρέπεται στους Ελληνες οδηγούς, ούτε καν στα αυτοκίνητα των Διπλωματικών αποστολών και τους πρέσβεις ξένων χωρών.
Συνεπώς ερωτώνται οι αρμόδιοι Υπουργοί:
1. Αληθεύουν οι συγκεκριμένες πληροφορίες; Εάν ναι, με ποια λογική έχει επιτραπεί στο Δ.Ν.Τ. η παράκαμψη των Νόμων του Ελληνικού Κράτους;
Ποιος ευθύνεται για την παράνομη έκδοση αθηναϊκών πινακίδων κυκλοφορίας για το πετρελαιοκίνητο αυτοκίνητο του Δ.Ν.Τ, την στιγμή που αυτό καλώς ή κακώς απαγορεύεται στους Ελληνες και τους λοιπούς ξένους οδηγούς;
Αντιλαμβάνεστε ότι προκύπτει υψηλή πολιτική ευθύνη και όχι απλά παράβαση του Νόμου από κάποιες Κρατικές Υπηρεσίες; Τι προτίθεστε να πράξετε για αυτό;
Μήπως έχετε αποδεχθεί ότι οι εκπρόσωποι των δανειστών μας μπορούν να κινούνται υπεράνω της Ελληνικής Νομοθεσίας; Εάν ναι, πότε θα το δηλώσετε ξεκάθαρα στον Ελληνικό λαό;
Τέλος, πότε προβλέπεται να επιτρέψετε ισότιμα και για τους Ελληνες οδηγούς, αυτό που κατ’ εξαίρεσιν επιτρέπετε στους ελεγκτές του Δ.Ν.Τ.; Πότε αναμένεται να απελευθερωθεί η πετρελαιοκίνηση σε Αθήνα και Θεσσαλονίκη;
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου