Στη σχετική απόφαση που δημοσιεύθηκε στη «Διαύγεια» αναφέρεται πως το αίτημα για το show της Adidas πίσω από την Ακρόπολη, κατατέθηκε στις 30 Απριλίου και το διοικητικό συμβούλιο της αρμόδιας Επιτροπής Ολυμπίων Κληροδοτημάτων (που εποπτεύεται από το υπουργείο Οικονομικών) αποφάσισε ομόφωνα να εγκρίνει την παραχώρηση των 200 τ.μ. εξωτερικού χώρου δίπλα στο Ζάππειο Μέγαρο για το βράδυ της Πέμπτης.
Η εταιρεία που φαίνεται πως ευθύνεται για την διαφήμιση είναι η Essence media.com η οποία θέλησε να προωθήσει το προϊόν της Adidas, για μόλις 380 ευρώ.
Δείτε τη σχετική απόφαση:

Με φόντο την άρνηση παραχώρησης της Ακρόπολης για γυρίσματα στον Οσκαρικό Γιώργο Λάνθιμο, άτομα από την πολιτική σκηνή της χώρας κατηγόρησαν ευθέως το υπουργείο Πολιτισμού για τις ευθύνες που φέρει στη εν λόγω διαφήμιση.
Το υπουργείο Πολιτισμού ανακοίνωσε πως λόγω του show με τα drones με φόντο την Ακρόπολη, κατατέθηκε μήνυση για παραβίαση της αρχαιολογικής νομοθεσίας κατά παντός υπευθύνου.
«Οι αρμόδιες υπηρεσίες του Υπουργείου Πολιτισμού καταθέτουν εντός της ημέρας μήνυση κατά παντός υπευθύνου για παραβίαση της αρχαιολογικής νομοθεσίας.
Επιπλέον το Υπουργείο είναι σε επικοινωνία με την Υπηρεσία Πολιτικής Αεροπορίας, προκειμένου να διερευνηθεί η τήρηση ή μη της διαδικασίας αδειοδότησης της υπερπτήσης drone, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία», αναφέρεται συγκεκριμένα στην ανάρτηση.
newsit

0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου