«Οι συνάδελφοί μας εκείνο το βράδυ έκαναν έλεγχο πάνω στα βαγόνια και δεν υπήρχε τίποτα παράνομο, δηλαδή τίποτα πέρα από τη φορτωτική, τα πιστοποιητικά που είχε για τη μεταφορά. Και η φορτωτική έλεγε: Λαμαρίνες, ελάσματα και κοντέινερ», είπε για τη μοιραία νύχτα που έγινε το δυστύχημα στα Τέμπη, ο γενικός γραμματέας των εργαζομένων στον ΟΣΕ.
Για τις αναφορές ότι υπήρχαν 2,5 τόνοι ξυλολίου στο κόκπιτ του μηχανοδηγού, της εμπορικής αμαξοστοιχίας, ο κύριος Τσικαλάκης είπε: «Είναι τέτοιος ο χώρος που μου φαίνεται αδιανόητο, απίθανο… Επειδή ο χώρος του κόκπιτ είναι πάρα πολύ μικρός, είναι αδύνατον να χωρέσουν εκεί μέσα 2,5 τόνοι, ούτε 1 τόνος δεν χωράει εκεί μέσα».
Ο γ.γ. των εργαζομένων στον ΟΣΕ είπε επίσης πως δεν υπήρχε ποτέ πρωτόκολλο διαχείρισης ενός σιδηροδρομικού δυστυχήματος μέχρι που η σχετική αρμοδιότητα πέρασε στον ΕΟΔΑΣΑΑΜ. «Σήμερα έχουν προσδιοριστεί οι αρμοδιότητες και την αρμοδιότητα την έχει πλέον ΕΟΔΑΣΑΑΜ. Πριν τον ΕΟΔΑΣΑΑΜ δεν υπήρχε κανένα πρωτόκολλο».
Σε άλλο σημείο, ο κύριος Τσικαλάκης είπε ότι στο παρελθόν δεν είχε γίνει ιεροποίηση του χώρου κάποιου σιδηροδρομικού δυστυχήματος, αναφέροντας ως πιο πρόσφατο πριν τα Τέμπη, το δυστύχημα του 2017 στο Άδενδρο όπου σκοτώθηκαν 4 άνθρωποι.
newsit
0 σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου