facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ειδήσεις <--> Προσοχή: Απάτη με τη χρήση επωνυμίας της ACS Courier – Τι να κάνετε για να μην πέσετε θύμα  <--> Τραγωδία στην Εύβοια: Σκότωσε τον 50χρονο που του πήρε το σπίτι σε πλειστηριασμό και αυτοκτόνησε  <--> Καιρός αύριο: Βροχές με λίγα χιόνια και χαμηλές θερμοκρασίες – Αναλυτική πρόγνωση  <--> Sky Express: Ποιες πτήσεις ακυρώνονται ή τροποποιούνται λόγω της απεργίας της 9ης Απριλίου  <--> Αυτοκίνητο παρέσυρε και σκότωσε 3χρονο αγοράκι στα Σπάτα  <--> Άγριος ξυλοδαρμός 18χρονου στον Άγιο Νικόλαο: Τον παρακολούθησαν και του έστησαν ενέδρα δύο φορές – Χτύπησαν και τον 22χρονο φίλο του  <--> Τρόμος για οδηγό λεωφορείου στο Κορωπί – Ρομά επιτέθηκαν με πέτρες και διέλυσαν το όχημα (βίντεο)  <--> Παπαδιά έπιασε τον παπά επ’ αυτοφώρο με ερωμένη σε ξενοδοχείο ημιδιαμονής στην Αθήνα  <--> Με προσωπικό ασφαλείας την Τετάρτη τα νοσοκομεία - Απεργούν οι υγειονομικοί  <--> Φόβος και τρόμος 49χρονος στον Βόλο- «Μας απειλεί, έχει σφάξει με μαχαίρι ένα σκυλί»    ΔΗΜΟΣΙΟ ΓΡΑΝΑΖΙ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Πέμπτη 6 Φεβρουαρίου 2025

Τέμπη: «Ο ρυθμιστής κυκλοφορίας δεν μπορεί να παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο την κίνηση των συρμών», κατέθεσε υπάλληλος του ΟΣΕ

Ο ρυθμιστής κυκλοφορίας του ΟΣΕ δεν έχει δυνατότητα να παρακολουθεί σε πραγματικό χρόνο την κίνηση των συρμών, ούτε να επικοινωνεί με τους μηχανοδηγούς των τρένων, κατέθεσε υπάλληλος που εργάζεται στον Οργανισμό τονίζοντας τα κενά ασφαλείας του σιδηρόδρομου. Ο συγκεκριμένος υπάλληλος του ΟΣΕ εκτελούσε υπηρεσία τη νύχτα της τραγωδίας στα Τέμπη.

Μάλιστα, ακούγεται στα ηχητικά που έχουν συμπεριληφθεί στη δικογραφία να ρωτάει τον σταθμάρχη Λάρισας σχετικά με το από πού «έδιωξε» την επιβατική αμαξοστοιχία, όπως αναφέρει δημοσίευμα της Καθημερινής.

Τα συγκεκριμένα στοιχεία προκύπτουν από την κατάθεση του εν ενεργεία ρυθμιστή κυκλοφορίας νότιου Ελλάδος του οργανισμού που έδωσε τον Οκτώβριο του 2024 στον ανακριτή με την ιδιότητα του μάρτυρα.

«Δεν υπάρχει η δυνατότητα θέασης της κίνησης σε πραγματικό χρόνο, ούτε της κίνησης σε συγκεκριμένη γραμμή», απάντησε σε σχετική ερώτηση του ανακριτή. Παράλληλα, ο μάρτυρας αποκάλυψε στην κατάθεσή του πως «ο ρυθμιστής ακόμα και σήμερα δεν έχει τη δυνατότητα να μιλήσει κατευθείαν με μηχανοδηγούς».

Η πρώτη του κατάθεση στον εφέτη ειδικό ανακριτή Λάρισας, Σωτήρη Μπακαΐμη, έγινε τον Μάιο του 2023, 2,5 μήνες μετά το δυστύχημα, σύμφωνα με την «Καθημερινή».

Τον Οκτώβριο του 2024 ο ίδιος μάρτυρας κλήθηκε να δώσει συμπληρωματική κατάθεση στον ανακριτή.

«Δεν υπάρχει η δυνατότητα ακρόασης από το γραφείο ρυθμιστή κυκλοφορίας στην Αθήνα»

«Δεν υπάρχει η δυνατότητα ακρόασης από το γραφείο ρυθμιστή κυκλοφορίας στην Αθήνα σε πραγματικό χρόνο των συνομιλιών ο ρυθμιστής ακόμη και σήμερα δεν έχει επικοινωνία με τον μηχανοδηγό», κατέθεσε.

Ερωτηθείς αν υπάρχει στα κεντρικά γραφεία του ΟΣΕ στην Αθήνα επί 24ώρου βάσεως άτομο να ακούει αυτές τις συνομιλίες και τι ειδικότητας είναι, ο ρυθμιστής κυκλοφορίας απάντησε:

«Όχι, δεν ακούμε συνομιλίες, οποιαδήποτε ειδικότητα εμείς παρακολουθούμε επί τις 24ώρου βάσεως τα τρένα με βάση τις πληροφορίες που μας δίνουν οι σταθμάρχες, για τις οποίες δεν έχουμε εικόνα. Μας λένε τον πραγματικό χρόνο αναχώρησης και άφιξης των αμαξοστοιχιών από και στον σταθμό τους και τυχόν προβλήματα που ανακύπτουν στο σιδηροδρομικό δίκτυο».

Συγκεκριμένα, για το μοιραίο βράδυ κατέθεσε ότι δεν άκουσε καμία από τις συνομιλίες μεταξύ των σταθμαρχών Λάρισας και Νέων Πόρων με τους μηχανοδηγούς των δύο αμαξοστοιχιών που ενεπλάκησαν στο δυστύχημα.

lawandorder

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news