Σε ό,τι αφορά στο Νότιο Αιγαίο, θα κλείσουν επίσης το αεροδρόμιο Μυκόνου από τις 25 Ιανουαρίου ως τις 15 Φεβρουαρίου 2025 και το αεροδρόμιο Σαντορίνης από τις 8 Ιανουαρίου ως τις 23 Ιανουαρίου 2025.
Πάντως κατά τη διάρκεια των περιόδων αναστολής λειτουργίας θα πραγματοποιούνται από ελικόπτερα, πτήσεις επείγοντος χαρακτήρα (αεροδιακομιδές, πτήσεις έρευνας και διάσωσης, πυρόσβεσης, ανθρωπιστικές, κρατικές και λοιπές πτήσεις εθνικού χαρακτήρα), εφόσον απαιτηθεί, ενώ όλες οι υπηρεσίες των αεροδρομίων, θα λειτουργούν κανονικά, για το ενδιαφερόμενο κοινό.
Όσο πλησιάζει η ημερομηνία που θα κλείσει το Αεροδρόμιο της Σάμου για διάστημα 20 ημερών, τόσο εντείνονται οι αντιδράσεις και οι διαμαρτυρίες για τον αποκλεισμό του νησιού τον Νοέμβριο, έναν μήνα ο οποίος βάσει στατιστικών έχει τα περισσότερα ανεκτέλεστα ακτοπλοϊκά δρομολόγια.
Επιστολές για το θέμα προς τον Υπουργό Μεταφορών και Υποδομών είχαν στείλει τόσο ο αντιπεριφερειάρχης Σάμου, Ελισαίος Μαυρατζώτης, όσο και ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου Σάμου Γιώργος Κυριαζής, ζητώντας να κλείνει τμηματικά το αεροδρόμιο και όχι για τόσες ημέρες ωστόσο η απάντηση από την πλευρά του κ. Σταϊκούρα ήταν αρνητική, εξηγώντας ότι δεν μπορεί να αρθεί η απόφαση για την αναστολή λειτουργίας του αεροδρομίου από τις 5 έως τις 25 Νοεμβρίου.
Παραμένει ωστόσο το αίτημα για διαδρομολόγηση πλοίου σε καθημερινή βάση και αν είναι δυνατόν ταχύπλοου, το οποίο θα προσεγγίζει απευθείας, χωρίς ενδιάμεσους σταθμούς την Σάμο. Σε μία ύστατη προσπάθεια διαφοροποίησης του αρχικού πλάνου της Fraport για την εκτέλεση εργασιών στον αεροδιάδρομο της Σάμου, ο πρόεδρος του Επιμελητηρίου, Γιώργος Κυριαζής φιλοξενήθηκε σε κανάλια πανελλήνιας εμβέλειας προκειμένου να μεταφέρει την αγωνία όλων των κατοίκων του νησιού και του επιχειρηματικού κόσμου που προειδοποιεί για κινητοποιήσεις.
Από την πλευρά της η Fraport αναφέρει, ότι η αναστολή λειτουργίας των διαδρόμων αφορά επίσης και άλλα Αεροδρόμια της χώρας, όπως της Μυτιλήνης, Κέρκυρας, Κεφαλληνίας, Ρόδου Σαντορίνης Καβάλα, Μυκόνου και Ζακύνθου.
Τα έργα περιλαμβάνουν εκτενείς αναδιαμορφώσεις των πλευρικών ζωνών ασφαλείας και περιοχών ασφαλείας πέρατος διαδρόμου, με στόχο την ενίσχυση του επιπέδου ασφαλείας. Μάλιστα, εξηγούν ότι οι εργασίες αυτές αποτελούν μέρος της σύμβασης παραχώρησης των 14 Αεροδρομίων. “Πραγματοποιούνται δε με όρους βιωσιμότητας και σεβασμού στον κάθε τόπο μιας και η υποστήριξη της βιώσιμης ανάπτυξης και της κοινωνικής υπευθυνότητας είναι βασικές αρχές της frapport Greece” αναφέρει η σχετική ανακοίνωση. Και η εταιρεία συνεχίζει ότι “η διακοπή λειτουργίας των διαδρόμων κρίνεται απολύτως απαραίτητη λόγου του μεγέθους και της πολυπλοκότητας των έργων. Παρ’ όλα αυτά και βάσει σχεδιασμού τα συγκεκριμένα χρονικά διαστήματα αποτελούν τη μικρότερη δυνατή περίοδο που μπορεί να ανασταλεί η λειτουργία τους ενώ τα έργα είναι μεγάλης κλίμακας που εκτελεί η εταιρεία στο πλαίσιο χρηματοδότησης του Ταμείου Ανάκαμψης και Ανθεκτικότητας”.
ertnews
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου