facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2024

Η λίστα παραπόνων των πολιτών στον Δήμο Θεσσαλονίκης – Πάνω από 5.000 τηλεφωνήματα στη νέα γραμμή εξυπηρέτησης

Τα ογκώδη αντικείμενα, τα εγκαταλελειμμένα οχήματα, η κατάσταση στο οδόστρωμα και τα πεζοδρόμια βρίσκονται ψηλά στη λίστα των παραπόνων των Θεσσαλονικέων, όπως αυτά καταγράφηκαν στη νέα τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών του δήμου Θεσσαλονίκης,

«Με την εγκαινίαση του πενταψήφιου 15192, με τον οποίο μπορούν να επικοινωνούν πλέον οι πολίτες της Θεσσαλονίκης καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή, συγκεντρώνουμε αιτήματα, παράπονα, προτάσεις, συμβουλές για την καλύτερη, την εύρυθμη λειτουργία της καθημερινότητας των πολιτών», τόνισε μεταξύ άλλων ο Αντιδήμαρχος Ψηφιακής Πολιτικής και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Θεσσαλονίκης, Κώστας Βασιλόπουλος.

Περισσότερα από 5.000 τηλεφωνήματα δέχτηκε η νέα γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών, με συχνότερα προβλήματα να είναι: Πρώτον, τα ογκώδη αντικείμενα και η ανάγκη για άμεση περισυλλογή, δεύτερον, τα εγκαταλελειμμένα οχήματα, που υπολογίζονται σε  700 και η απομάκρυνση τους θα δώσει περισσότερες θέσεις σταθμεύσεις, τρίτον, οι δενδροφυτεύσεις και οι κλαδεύσεις και τα αιτήματα για επιπλέον πράσινο, τέταρτον, η κατάσταση, στην οποία βρίσκονται δρόμοι και πεζοδρόμια της Θεσσαλονίκης και πέμπτον, η οριοθέτηση κάδων καθαριότητας.

«Θεωρώ σε βαθμό, που ξεπερνά το 80% πως οι υπηρεσίες έχουν ανταποκριθεί στα αιτήματα των πολιτών», πρόσθεσε ο Κ. Βασιλόπουλος.

Οι πολίτες μπορούν να γνωστοποιήσουν τα προβλήματα τους στο δήμο Θεσσαλονίκης μέσω της τηλεφωνικής γραμμής που λειτουργεί με αστική χρέωση.

ertnews

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news