facebook-twiter

Ηλεκτρονικος συμβουλος ψηφου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ειδήσεις <--> Η Ελλάδα ανακήρυξε ΑΟΖ στο Ιόνιο μέχρι το Ακρωτήριο Ταίναρο – Δημοσιεύτηκε το Προεδρικό Διάταγμα  <--> Καθυστερήσεις στα διόδια- Ουρές 17 χλμ, πού σήκωσαν μπάρες  <--> Πύργος: Εντοπίστηκαν περισσότερες από 25.000 κροτίδες - Δύο συλλήψεις  <--> Απίστευτο περιστατικό στο Ρέθυμνο: Πατέρας και γιος μαστίγωσαν ανήλικους που έπαιζαν μπάλα  <--> Τραυματίστηκε ανήλικος στο Νέο Ψυχικό από κομμάτια τσιμεντοκολώνας που έπεσαν στο κεφάλι του  <--> Καλύβια: Κινδύνεψε η ζωή παιδιού 4,5 ετών από άγρια επίθεση σκύλου  <--> Χωρίς προβλήματα η έξοδος των εκδρομέων του Πάσχα – Πάνω από 92.000 οχήματα έφυγαν σήμερα από την Αττική  <--> Περιστέρι: Έσπασαν το τζάμι και του βούτηξαν την τσάντα σε δευτερόλεπτα – Το βίντεο της κλοπής μέρα μεσημέρι  <--> Χανιά: Νέα διάσωση 57 προσφύγων νότια της Γαύδου  <--> Ο Βασίλης Κικίλιας θέτει ζήτημα διαφάνειας των ΜΚΟ – 7 δικογραφίες για διευκόλυνση δουλεμπορικών κυκλωμάτων    ΔΗΜΟΣΙΟ ΓΡΑΝΑΖΙ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Δευτέρα 23 Σεπτεμβρίου 2024

Η λίστα παραπόνων των πολιτών στον Δήμο Θεσσαλονίκης – Πάνω από 5.000 τηλεφωνήματα στη νέα γραμμή εξυπηρέτησης

Τα ογκώδη αντικείμενα, τα εγκαταλελειμμένα οχήματα, η κατάσταση στο οδόστρωμα και τα πεζοδρόμια βρίσκονται ψηλά στη λίστα των παραπόνων των Θεσσαλονικέων, όπως αυτά καταγράφηκαν στη νέα τηλεφωνική γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών του δήμου Θεσσαλονίκης,

«Με την εγκαινίαση του πενταψήφιου 15192, με τον οποίο μπορούν να επικοινωνούν πλέον οι πολίτες της Θεσσαλονίκης καθημερινά από Δευτέρα έως Παρασκευή, συγκεντρώνουμε αιτήματα, παράπονα, προτάσεις, συμβουλές για την καλύτερη, την εύρυθμη λειτουργία της καθημερινότητας των πολιτών», τόνισε μεταξύ άλλων ο Αντιδήμαρχος Ψηφιακής Πολιτικής και Ηλεκτρονικής Διακυβέρνησης Θεσσαλονίκης, Κώστας Βασιλόπουλος.

Περισσότερα από 5.000 τηλεφωνήματα δέχτηκε η νέα γραμμή εξυπηρέτησης πολιτών, με συχνότερα προβλήματα να είναι: Πρώτον, τα ογκώδη αντικείμενα και η ανάγκη για άμεση περισυλλογή, δεύτερον, τα εγκαταλελειμμένα οχήματα, που υπολογίζονται σε  700 και η απομάκρυνση τους θα δώσει περισσότερες θέσεις σταθμεύσεις, τρίτον, οι δενδροφυτεύσεις και οι κλαδεύσεις και τα αιτήματα για επιπλέον πράσινο, τέταρτον, η κατάσταση, στην οποία βρίσκονται δρόμοι και πεζοδρόμια της Θεσσαλονίκης και πέμπτον, η οριοθέτηση κάδων καθαριότητας.

«Θεωρώ σε βαθμό, που ξεπερνά το 80% πως οι υπηρεσίες έχουν ανταποκριθεί στα αιτήματα των πολιτών», πρόσθεσε ο Κ. Βασιλόπουλος.

Οι πολίτες μπορούν να γνωστοποιήσουν τα προβλήματα τους στο δήμο Θεσσαλονίκης μέσω της τηλεφωνικής γραμμής που λειτουργεί με αστική χρέωση.

ertnews

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ ΝΕΑ

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news