Σύμφωνα με στελέχη του υπουργείου Μεταφορών, θα υπάρξει επικαιροποίηση των διατάξεών του, ώστε να είναι πλήρως προσαρμοσμένες στις σύγχρονες ανάγκες ασφαλούς κυκλοφορίας πεζών και οχημάτων.
Επίσης, θα υπάρχει ιδιαίτερη μέριμνα για τους ευάλωτους χρήστες των οδών και επέκταση των παραβάσεων που ενέχουν αντικοινωνική συμπεριφορά.
Οι ποινές θα αφορούν, κυρίως στον οδηγό και όχι στο όχημα, πλην ελάχιστων εξαιρέσεων, που ενδέχεται να έχουν και ποινικές κυρώσεις.
Ένα από τα μέτρα που «διχάζει» είναι η μείωση του ορίου ταχύτητας μέσα στις πόλεις στα 30 χλμ./ώρα από 50 χλμ./ώρα που είναι σήμερα.
Το υπουργείο Μεταφορών έχει δεχθεί εισηγήσεις / αποτελέσματα ερευνών, σύμφωνα με τα οποία ένα τροχαίο που συντελείται, π.χ. με ταχύτητα 20 χλμ., έχει περιορισμένες πιθανότητες, της τάξεως του 20% να προκαλέσει σημαντικά προβλήματα στους εμπλεκόμενους στο τροχαίο, ενώ ένα που γίνεται με ταχύτητα 50 χλμ., έχει πιθανότητες 80%, είτε με νεκρό, είτε με βαριά τραυματισμένο.
Για τη θέσπιση των νέων ορίων ταχύτητας θα καταθέσουν τις απόψεις τους οι δήμοι και οι Περιφέρειες, αλλά και άλλοι φορείς, όπως οι αστικές συγκοινωνίες της Αθήνας.
metaforespress
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου