facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Κυριακή 9 Ιουνίου 2024

«Οι νέοι μου λένε: σιγά μη τους κάνω μάγκες να παίρνουν 30.000 να πηγαίνουν Βρυξέλλες-Στρασβούργο-Αθήνα»

Το ποσοστό της αποχής στις ευρωεκλογές 2024 αποτελεί ένα από τα ζητήματα της σημερινής κάλπης. Το θέμα συζητήθηκε στον τηλεοπτικό «αέρα» και συγκεκριμένα στο Action24.

«Ξέρετε τι μου λένε: Ρε πας καλά; Θα σηκωθώ εγώ να πάω για να παίρνει 30 χιλιάρικα ο άλλος. Πάρα πολύ νέοι νομίζουν, πρώτον, ότι η Ευρωπαϊκή Βουλή δεν έχει καμία σχέση με την Ελλάδα και δεν μπορεί να αλλάξει τα πράγματα ως προς την ανεργία, την ανέχεια, το σούπερ μάρκετ…», σχολίασε ο αστυνομικός αναλυτής, Σταύρος Μπαλάσκας.

«Και δεύτερον, σου λέει: θα πάω να κάνω εγώ μάγκα τον άλλον τον Μπαλάσκα, να μου παίρνει 30 χιλιάρικα, αεροπλανάκι συνέχεια Βρυξέλλες-Στρασβούργο-Αθήνα; Όχι. Εκεί λοιπόν, αν μιλήσετε με νεολαία, γιατί εγώ μιλάω με νεολαία και μέσω των παιδιών μου, είναι πάρα πολύ αυτό. Είναι οργισμένοι», συνέχισε.

newsbeast

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news