Οι καταγγελίες που έχουν αναφερθεί – έως τώρα – στις αρμόδιες υπηρεσίες της Περιφέρειας Αττικής, κάνουν λόγο για δήθεν επιστροφή παρακρατούμενου φόρου από τιμολόγια που έχουν εκδοθεί.
Η Περιφέρεια Αττικής υπογραμμίζει πως σε καμία περίπτωση δεν πραγματοποιούνται τέτοιου είδους κλήσεις προς οποιονδήποτε πολίτη και ότι πρόκειται για απόπειρα τηλεφωνικής εξαπάτησης.
Καλεί, δε, τους πολίτες:
- Να είναι ιδιαίτερα προσεκτικοί, τόσο με ανεπιθύμητες κλήσεις, όσο και με ανεπιθύμητα μηνύματα κειμένου (sms), ιδιαίτερα με αυτά που τους ζητούν να παραχωρήσουν πρόσβαση στο προφίλ των τραπεζικών τους λογαριασμών ή άλλα προσωπικά στοιχεία.
- Να μην αποκαλύπτουν προσωπικά τους δεδομένα, όπως κωδικούς πρόσβασης και άλλες ευαίσθητες πληροφορίες.
- Να επικοινωνούν με τις αρμόδιες Αρχές και να καταγγέλλουν το περιστατικό.
Οι πολίτες θα πρέπει να γνωρίζουν ότι η διεύθυνση Ταμειακής Διαχείρισης της Περιφέρειας Αττικής, επικοινωνεί πάντοτε με το κοινό, χωρίς καμία παρέκκλιση, είτε μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (dt@patt.gov.gr, dtinfo@patt.gov.gr), είτε από τα σταθερά υπηρεσιακά τηλέφωνα: 2132065033, 2132065034, 2132065036, 2132065129, 2132065815, 2132065817, 2132065816 και αναφέροντας πάντα το ονοματεπώνυμο του υπαλλήλου.
ΑΠΕ-ΜΠΕ/ertnews
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου