facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Χριστός Ανέστη!!!

Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά! 
Η Ανάσταση του Κυρίου να φέρει και Ανάσταση στις ψυχές μας!!! 
Σας εύχομαι υγεία σε εσάς και στις οικογένειές σας.!

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Δευτέρα 11 Μαρτίου 2024

Ρέθυμνο: «Εγώ είπα κάτι ψέματα και γι’ αυτό κρατείται μέσα» λέει η 15χρονη μητέρα για τον πατριό της

«Έσπασε» τη σιωπή της η έφηβη που έγινε μητέρα σε ηλικία μόλις 15 ετών, υπόθεση που είχε συγκλονίσει το Ρέθυμνο, καθώς τρεις ενήλικες άνδρες είχαν προφυλακιστεί κατηγορούμενοι ότι είχαν σεξουαλική επαφή μαζί της.

Η νεαρή έβγαλε από το «κάδρο» των κατηγορουμένων τον πατριό της λέγοντας πως είπε ψέματα ότι κοιμήθηκε μαζί της.

Μιλώντας στο STAR και στην εκπομπή «αλήθειες με τη Ζήνα» η 15χρονη είπε: «Είμαι καλά, έχω το κοριτσάκι μου στην αγκαλιά μου. Είμαι μια χαρά, αλλά το ότι κρατείται ο πατέρας μου τζάμπα, κάπως νιώθω. Θα ήθελα να βγει, επειδή εγώ είπα κάτι ψέματα και γι’ αυτό κρατείται μέσα. Είπα ψέματα ότι ο πατριός μου κοιμήθηκε μαζί μου».

Εν συνεχεία εξομολογήθηκε ότι είχε σχέση με έναν 48χρονο φίλο του πατριού της ο οποίος επίσης βρίσκεται υπό κράτηση.

«Έγινε ένα λάθος και τότε κι εγώ δεν ήξερα τι θέλω. Είχαμε σχέση, είχαμε βρεθεί 5-6 φορές», ανέφερε.

Σε ό,τι αφορά τον πατριό της, ο οποίος είναι εδώ και αρκετά χρόνια σε σχέση με τη μητέρα της, είπε: «Είναι σαν πατέρας μου. Με τον βιολογικό μου πατέρα δεν έχω επαφές».

Από την πλευρά της ο Γιώργος Καλλιακμάνης διευκρίνισε ότι η 15χρονη δεν είχε κατηγορήσει ποτέ στην αστυνομία τον πατέρα της.

newsbeast

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news