facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Χριστός Ανέστη!!!

Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά! 
Η Ανάσταση του Κυρίου να φέρει και Ανάσταση στις ψυχές μας!!! 
Σας εύχομαι υγεία σε εσάς και στις οικογένειές σας.!

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Πέμπτη 22 Φεβρουαρίου 2024

Κασσελάκης απαντά στον Τσίπρα: «Βρείτε μου αντίπαλο και πάμε»

Ο Στέφανος Κασσελάκης σήκωσε το γάντι που έριξε ο Αλέξης Τσίπρας, ζητώντας λίγες ώρες πριν την έναρξη του Συνεδρίου, νέα προσφυγή στη βάση του κόμματος.«Βρείτε μου αντίπαλο και πάμε», αναμένεται να πει στο κλείσιμο της ομιλίας του στο 4ο Συνέδριο της παράταξης στο γήπεδο Tae Kwon Do, σύμφωνα με πληροφορίες.

 «Όσοι πίστεψαν ότι φυτεύτηκα στην ηγεσία του ΣΥΡΙΖΑ, τώρα θα δουν τις δικές μου ρίζες» αναμένεται να πει στο κλείσιμο της ομιλίας του ο πρόεδρος του ΣΥΡΙΖΑ, Στέφανος Κασσελάκης, στη σκιά της παρέμβασης-βόμβα του Αλέξη Τσίπρα, κάνοντας γνωστό ότι προσφεύγει στις ρίζες του: Στα μέλη και στον κόσμο του ΣΥΡΙΖΑ.

«Με έναν πλήρη οδικό χάρτη για επανεκλογή, επανίδρυση και επάνοδο του ΣΥΡΙΖΑ ως κυβερνώσα παράταξη. Ως τη μονη απάντηση σε ένα σάπιο, διεφθαρμένο και διαπλεκόμενο πολιτικό σύστημα. Δε με κρατάει κανείς. Μόνο ο κόσμος. Ο κόσμος που στάθηκε στις ουρές. Και θα ξανασταθεί, για να έχει φωνή και ελπίδα».

Ο κ. Κασσελάκης δηλώνει ότι είναι εδώ, όρθιος και έτοιμος για «να τελειώνουμε με τα μικρά για να αντιμετωπίσουμε τα μεγάλα, τη Δεξιά του Μητσοτάκη. Βρείτε μου αντίπαλο. Βρείτε μου αντίπαλο και πάμε».

aftodioikisi

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news