facebook-twiter

Ηλεκτρονικος συμβουλος ψηφου

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Ειδήσεις <--> Συνελήφθησαν δύο γυναίκες Ρομά για κλοπές – Αγκάλιαζαν ηλικιωμένους και τους άρπαζαν χρήματα  <--> Οκτώ συλλήψεις στο Αγρίνιο για συμπλοκή και απόπειρα ληστείας, ανάμεσά τους έξι ανήλικοι  <--> Επίδομα 391 ευρώ σε όλους όσοι πάσχουν από κώφωση ανακοίνωσε ο πρωθυπουργός  <--> Θεσσαλονίκη: Επιστρέφονται πινακίδες, άδειες οδήγησης και άδειες κυκλοφορίας  <--> Πάσχα: Κλειστές για τέσσερις ημέρες οι τράπεζες – Πώς θα γίνονται οι συναλλαγές  <--> Τι λένε οι τουρίστες για το εισιτήριο των 30 ευρώ στην Ακρόπολη - Οι νέες τιμές για μουσεία και αρχαιολογικούς χώρους  <--> Λέσβος: Συνελήφθη 34χρονος Τούρκος που κινούνταν ύποπτα με jet ski – Δεν είχε ταξιδιωτικά έγγραφα  <--> Χωρίς ταξί αύριο η Αττική, 24ωρη απεργία ΣΑΤΑ  <--> Αττική: Το ελληνικό FBI εξάρθρωσε εγκληματική οργάνωση που έκλεβε και πλαστογραφούσε ΙΧ – Πώς δρούσε η συμμορία (εικόνες & βίντεο)  <--> Κάτω Πατήσια: Εξερράγη εμπρηστικός μηχανισμός σε ψητοπωλείο    ΔΗΜΟΣΙΟ ΓΡΑΝΑΖΙ

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Σάββατο 13 Ιανουαρίου 2024

Ενεργειακός Διαμεσολαβητής: Έρχεται από την 1η Φεβρουαρίου - Τι είναι αυτό το νέο εργαλείο της ΡΑΕΕΥ και πού θα χρησιμεύει

Ενεργοποιείται από την 1η Φεβρουαρίου ο Ενεργειακός Διαμεσολαβητής. Ένα νέο εργαλείο διαχείρισης καταγγελιών των καταναλωτών που δημιούργησε η Ρυθμιστική Αρχή Αποβλήτων, Ενέργειας και Υδάτων για θέματα λογαριασμών, συνδέσεων, εξυπηρέτησης, δυσχερειών στην αλλαγή προμηθευτή κ.α.

Ο Ενεργειακός Διαμεσολαβητής αποτελεί τη συνέχεια του εργαλείου «myΡΑΕ» για την υποβολή καταγγελιών και παραπόνων τα οποία μέσω της ψηφιακής πλατφόρμας διοχετεύονται στον προμηθευτή ή τον διαχειριστή τον οποίο αφορούν. Με βάση τη διαδικασία που έχει θεσμοθετηθεί, για κάθε αίτημα παρέχεται η δυνατότητα στους καταναλωτές να απορρίψουν έως και τρεις φορές την απάντηση που λαμβάνουν από την εταιρία ως ανεπαρκή. Μετά την τρίτη απόρριψη από τον καταναλωτή, το αίτημα καταχωρείται οριστικά ως απορριφθέν. Στο εξής, από το σημείο της απόρριψης θα ξεκινά η δυνατότητα της ενεργειακής διαμεσολάβησης.

«Ο Ενεργειακός Διαμεσολαβητής θεωρούμε ότι θα βελτιώσει το επίπεδο εξυπηρέτησης των καταναλωτών», επισημαίνει με δηλώσεις του στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο πρόεδρος της ΡΑΕΕΥ Αθανάσιος Δαγούμας και προσθέτει: «Είναι στην παιδεία μας, ο καταναλωτής να αντιμετωπίζεται με αξιοπρέπεια από όλους τους φορείς της αγοράς».

Σύμφωνα με τα δεδομένα της Αρχής, περίπου το 15% των παραπόνων των καταναλωτών φθάνει στο στάδιο αυτό, δηλαδή των τριών απορρίψεων και θα μπορούν στο εξής να οδηγούνται στη διαμεσολάβηση η οποία αποτελεί ουσιαστικά μια πρόσθετη επιλογή για τον καταναλωτή στην περίπτωση που η διαβίβαση του παραπόνου στον προμηθευτή του δεν οδήγησε σε ικανοποίησή του.

Ο Ενεργειακός Διαμεσολαβητής θα προτείνει λύση την οποία ο καταναλωτής και ο προμηθευτής / διαχειριστής θα έχουν την ευχέρεια να αποδεχθούν ή να απορρίψουν. Η λύση μπορεί να περιλαμβάνει π.χ διόρθωση της χρέωσης αν υπάρχει λάθος στο λογαριασμό, καταβολή αποζημίωσης, συστάσεις να μην επαναληφθεί η όποια παραβατική συμπεριφορά κ.α.

Οι καταγγελίες για προμηθευτές ηλεκτρικής ενέργειας και φυσικού αερίου που μπορούν να παραπεμφθούν στη διαμεσολάβηση περιλαμβάνουν μεταξύ άλλων: καθυστέρηση της προσφορά προμήθειας, καταχρηστικοί - παραπλανητικοί όροι, προβληματική ενημέρωση για το κόστος και τους όρους παροχής της υπηρεσίας, τροποποίηση των όρων της σύμβασης, προσκόμματα κατά την υπαναχώρηση, προβληματικές πληροφορίες στην ιστοσελίδα, προωθητικές πρακτικές, καθυστέρηση της τελικής εκκαθάρισης, καθυστέρηση απάντησης σε αιτήματα, ανεπάρκεια απαντήσεις, συμπεριφορά του προσωπικού, ασάφεια του λογαριασμού, αμφισβήτηση χρεώσεων και ρητρών, θέματα πληρωμών και διακανονισμών.

Για τους διαχειριστές τίθενται θέματα σχετικά με αμφισβήτηση του ύψους της καταναλωσης, καθυστέρησης της σύνδεσης, των νέων παροχών και της αλλαγής προμηθευτή, ρευματοκλοπών, βλαβών στο δίκτυο και αυξομείωσης της τάσης, κ.α.

ΑΠΕ-ΜΠΕ/protothema

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news