facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Χριστός Ανέστη!!!

Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά! 
Η Ανάσταση του Κυρίου να φέρει και Ανάσταση στις ψυχές μας!!! 
Σας εύχομαι υγεία σε εσάς και στις οικογένειές σας.!

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Τετάρτη 17 Μαΐου 2023

Αλβανία: «Ήρθαν να μου γκρεμίσουν το σπίτι επειδή υποστηρίζω Μπελέρη» ξεσπά στο newsit.gr Έλληνας ομογενής

«Έχουν έρθει να μου γκρεμίσουν το σπίτι επειδή είμαι υποστηρικτής του Μπελέρη», αναφέρει στο newsit.gr ο Έλληνας ομογενής, Φιορεντίν Μπέλι. Έξω από την κατοικία του, στο χωριό Δρυμάδες Χειμάρρας, είναι οι αρχές και υπηρεσίες της Αλβανίας, με μηχανήματα για να κατεδαφίσουν το κτίριο.

«Είμαστε μέσα στο σπίτι μαζί με την οικογένειά μου και έξω ήρθαν ξαφνικά η αστυνομία της Αλβανίας, ο στρατός και η πολεοδομία και μου λένε να φύγουμε από το σπίτι μας για να μας το γκρεμίσουν. Δεν μας είπαν κανέναν λόγο», περιγράφει στο newsit.gr ο κ. Μπέλι και τονίζει:

«Όλα αυτά έγιναν στα ξαφνικά. Πριν δύο ώρες κάποιοι άντρες ήρθαν και άνοιξαν την πόρτα να μπουν μέσα. Έφεραν μηχανήματα και έλεγαν να τρυπήσουν στο σπίτι, να βάλουν εκρηκτικά για να το γκρεμίσουν»!

Ακολούθησαν σκηνές έντασης με την αλβανική αστυνομία, όπως φαίνεται στο βίντεο του newsit.gr: 

Ο Φιόρι Μπέλι έχει τρία μικρά παιδιά, επτά και τριάμισι ετών, και 8 μηνών αντίστοιχα, και όπως μας λέει, «θέλουν να μας βγάλουν έξω. Εμείς είμαστε μέσα αλλά δεν φεύγουμε. Αν μας το γκρεμίσουν θα αναγκαστούμε να πάμε σε κάποιο ξενοδοχείο…».

Έγγραφα – ντοκουμέντα των αρμόδιων αλβανικών αρχών:

Σημειώνει, μάλιστα, μιλώντας στο newsit.gr, ότι το γεγονός ότι πολεοδομία, στρατός και αστυνομία της Αλβανίας βρίσκονται ακόμα μπροστά από το σπίτι του, προκειμένου να το κατεδαφίσουν είναι εξαιτίας του ότι είναι πολιτικά προσκείμενος στον Φρέντι Μπελέρη, τον προφυλακισμένο νεοεκλεγμένο δήμαρχο Χειμάρρας.

«Ήμουν στην επιτροπή καταμέτρησης των ψήφων την Κυριακή (σ.σ. 14.05.2023) και είμαι υποστηρικτής του κ. Μπελέρη. Μόνο γι’ αυτόν τον λόγο πιστεύω ότι μας το κάνουν αυτό. Μιλάμε για Αλβανία. Δεν μιλάμε για κανονική χώρα. Είναι να τρελαίνεται κανείς. Δεν ”μασάνε τίποτα”, είναι τ@μ@ρ@@», ξεσπά μιλώντας στο newsit.gr, μη μπορώντας να κρύψει την αγωνία του για τις επόμενες ώρες για την οικογένειά του.

newsit

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news