facebook-twiter

ΤΕΛΕΥΤΑΙΕΣ ΑΝΑΡΤΗΣΕΙΣ

Χριστός Ανέστη!!!

Χριστός Ανέστη! Χρόνια πολλά! 
Η Ανάσταση του Κυρίου να φέρει και Ανάσταση στις ψυχές μας!!! 
Σας εύχομαι υγεία σε εσάς και στις οικογένειές σας.!

ΔΙΑΛΕΞΤΕ ΤΟ ΜΕΓΕΘΟΣ ΓΡΑΜΜΑΤΟΣΕΙΡΑΣ

Κυριακή 12 Μαρτίου 2023

Επιστολή Κατσιούλη στο «ΘΕΜΑ» για τη σηματοδότηση και την τηλεδιοίκηση στο δίκτυο του ΟΣΕ

Απάντηση σε δημοσίευμα της 5ης Μαρτίου στο «Πρώτο ΘΕΜΑ» δίνει ο ηλεκτρολόγος μηχανικός Χρήστος Κατσιούλης, υπάλληλος της ΕΡΓΟΣΕ, πρωην προεδρος της επιτροπής παρακολούθησης του συστήματος ETCS, από την οποία παραιτήθηκε τον Απρίλιο του 2022.

Στην επιστολή του προς το «Πρώτο ΘΕΜΑ», ο κ. Κατσιουλης μεταξύ άλλων αναφέρεται στο τμημα της σιδηροδρομικής γραμμής από την Τιθορέα στον Δομοκό επισημαίνοντας ότι ενώ η τηλεδιοικηση και η σηματοδότηση είχαν ολοκληρωθεί από το 2019 παραδόθηκαν 4 χρόνια μετά, τον Μάιο του 2022, διότι «ελλείψει κλιματιστικών στα τεχνικά δωμάτια, ο ανάδοχος απενεργοποίησε τα συστήματα ασφαλείας, δίχως καμία αντίδραση των αρμοδίων της ΕΡΓΟΣΕ και του ΟΣΕ, κυκλοφορώντας τα τρένα στη 2η μεγαλύτερη σήραγγα της Όθρυος (μήκους 6 km) στα τυφλά».

Διαβάστε την επιστολή του κ. Κατσιούλη στο «Πρώτο ΘΕΜΑ»:

Με έκπληξη και αγανάκτηση, σε σχέση με τις προθέσεις των «πηγών» της πληροφόρησης, έλαβα γνώση δημοσιεύματός σας με τίτλο «Τις πταίει - Διαφθορά, λεηλασία, γραφειοκρατία και μνημόνια... πηyαινοέφερναν τη σύμβαση 717 για την τηλεασφάλεια των τρένων» , στο φύλλο της 5ης Μαρτίου του 2023, το οποίο μεταξύ άλλων αναφέρεται και σε μένα. Επί των γραφομένων, ως πληροφοριών για την δική μου συμμετοχή στην υπόθεση, σας αναφέρω απαντητικά τα εξής:

• Η ΕΡΓΟΣΕ αναζητούσε έμπειρα στελέχη από την ελεύθερη αγορά.
• Πολλοί υπάλληλοι της ΕΡΓΟΣΕ, προέρχονται από την ελεύθερη αγορά, δίχως αυτό να αποτελεί κάτι τα επιλήψιμο.
• "Οσον αφορά την αυτολεξεί αναφορά σας «Τονίζουν μάλιστα ότι ακόμη και οι αναφορές του για το τμήμα Οινόη - Τιθορέα αντιφάσκουν σε σχέση με όσα έχει υπογράψει ως επιβλέπων μηχανικός σηματοδότησης στο γειτονικό κομμάτι του Τιθορέα - Δομοκός.», σας ενημερώνω ότι οι «πηγές του σιδηροδρόμου» που επι καλείσθε, σκοπό έχουν μόνο την παραπλάνησή σας.

Ειδικά το τμήμα Τιθορέα - Δομοκός, ενώ η σηματοδότηση και η τηλεδιοίκηση έχουν ολοκληρωθεί, πληρωθεί και πιστοποιηθεί από το 2019, δόθηκαν στην κυκλοφορία δυστυχώς τέσσερα χρόνια μετά τον Μάιο του 2022, διότι ελλείιμει κλιματιστικών στα τεχνικά δωμάτια, α ανάδοχος απενεργοποίησε τα εν λόγω συστήματα ασφαλείας, δίχως καμία αντίδραση των αρμοδίων της ΕΡΓΟΣΕ και του ΟΣΕ, κυκλοφορόντας τα τρένα στη 2η μεγαλύτερη σήραγγα της 'Οθρυος (μήκους 5Km) στα τυφλά.

Δεδομένου ότι έχουν δρομολογηθεί δικαστικές εξελίξεις για το τραγικό δυστύχημα στον Ευαγγελισμό, οι απαντήσεις μου, εφόσον κληθώ αρμοδίως, θα δοθούν με πλήρη κατάλογο στοιχείων και είναι δεδομένο ότι θα συνδράμω με όλες μου τις γνώσεις και δυνάμεις για την πλήρη διαλεύκανση της υποθέσεως, στη μνήμη όσων τόσο άδικα χάθηκαν, λόγω πληθώρας εγκληματικών παραλείψεων.

Με την ρητή επιφύλαξη παντός νομίμου δικαιώματός μου για την αστική ή ποινική ευθύνη οιουδήποτε προσπαθεί να με εμπλέξει αδίκως και παρανόμως, με ψεύδη, μεθοδευμένη λασπολογία και σκόπιμες ασάφειες στις «πληροφορίες» του προς τα ΜΜΕ, σας ζητώ να καταχωρίσετε την παρούσα απάντησή μου στο αμέσως επόμενο φύλλο, άλλως σε φύλλο αντίστοιχης ημέρας κυκλοφορίας της εφημερίδας, με τα ίδια τυπογραφικά στοιχεία και στην ίδια θέση με το δημοσίευμα που την προκάλεσε, χωρίς καμιά παρεμβολή ή παράλειψη, ως Νόμος ορίζει.

Με ιδιαίτερη εκτίμηση, Χρήστος Ι. Κατσιούλης 
Διπλ. Ηλεκτρολόγος Μηχανικός & Τεχνολογίας Η/Υ

protothema

Δημοφιλεις αναρτησεις

ΓΙΑ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ BLOGS

ΔΕΙΤΕ ΤΟ

inblogsgr news