«Είχα δικούς μου ανθρώπους στην αμαξοστοιχία "62", την οποία καθάριζα σχεδόν καθημερινά. Εκανα για δύο χρόνια συνέχεια τη συγκεκριμένη διαδρομή με το συγκεκριμένο τρένο. Το μοιραίο βράδυ έτυχε και είχα ρεπό. Πήγαινα στο σταθμαρχειο Λάρισας, στα εισιτήρια και ξεκινούσα από τη Θεσσαλονίκη με την αμαξοστοιχία "63" και μετά γυρνούσα με το "62", εργαζόμουν στην καθαριότητα των τρένων», αναφέρει.
Όπως καταγγέλλει η 53χρονη, τα τελευταία δύο χρόνια έχει δει πράματα και καταστάσεις, εντός και εκτός τρένων, που σε καμία περίπτωση δεν ήταν ιδανικές. «Ό,τι κι αν χαλούσε στο τρένο δεν το έφτιαχναν. Πολλές φορές γίνονταν στάσεις και δεν άναβαν καν τα κουμπιά για να κατεβεί ο κόσμος. Υπήρχαν προβλήματα», αναφέρει, ενώ σημειώνει ότι «ο πίνακας ελέγχου στο σταθμαρχειο Λάρισας υπολειτουργούσε. Οι σταθμάρχες της Λάρισας λειτουργούσαν με τα τηλέφωνα και με την επικοινωνία που είχαν με τους μηχανοδηγούς, καθώς ο πίνακας δε λειτουργούσε κανονικά».
«Έκαναν... μπαράκι το σταθμαρχείο Λάρισας»
«Υπήρχαν... πανηγυρτζίδηκες καταστάσεις πολλά βράδια στο σταθμαρχείο Λάρισας. Συχνά έσβηναν τα φώτα και το έκαναν «μπαράκι». Γίνονταν πολλά πράγματα. Εκείνη την νύχτα δεν ήμουν εγώ και δε ξέρω τι συνέβη, αλλά γενικά η κατάσταση ήταν αυτή που σας περιγράφω. Εσβηναν τα φώτα, έβαζαν μουσική και άναβαν τσιγάρα, ήταν στον κόσμο τους. Δεν το έκαναν όλοι οι σταθμάρχες, αλλά το έκαναν πολλοί στη νυχτερινή βάρδια. Ακόμα, πήγαιναν και έβλεπαν τηλεόραση και αν άκουγαν κάτι σηκωνονταν», περιγράφει.
Προσθέτει, δε, ότι «οι καταστάσεις στο σταθμαρχείο είναι τριτοκοσμικές». Η κα. Σιμερίδου, που από καθαρή τύχη δεν επέβαινε το μοιραίο βράδυ στην αμαξοστοιχία 62, την οποία καθάριζε για δύο χρόνια, τονίζει ότι για το δυστύχημα που στοίχησε δεκάδες ζωές θα πρέπει να πληρώσουν όλοι όσοι ευθύνονται και όχι μόνο ο 59χρονος που έχει προφυλακιστεί.
protothema
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου