Ο ίδιος, μιλώντας στον ΑΝΤ1, με αφορμή το φρικτό σιδηροδρομικό δυστύχημα σημείωσε τα εξής:
«Το ζήτημα υπάρχει από το 2019. Η τηλεματική (σ.σ. η τηλεδιοίκηση στο Τραμ) δεν λειτουργεί, δεν συνεργάζονται οι συρμοί με τα φανάρια. Το κέντρο ελέγχου δεν μπορεί να δει που βρίσκονται οι συρμοί.
«Οι οδηγοί λειτουργούν χειροκίνητα, εκεί που δεν υπάρχει φανάρι, οι επιβάτες πηδούν από το όχημα και οι κατευθύνσεις, τα «ψαλίδια» δηλαδή, αλλάζουν ανά πάσα στιγμή», ανέφερε ο πρόεδρος των εργαζομένων του ΤΡΑΜ Αττικής.
Εξήγησε δε, πως «τα παλιά οχήματα δεν μπορούν να λειτουργήσουν με το νέο σύστημα της τηλεματικής που εγκαταστάθηκε το 2019» και για όλα τα παραπάνω, τόνισε πως, έχουν γνωστοποιηθεί σε όλους τους προϊστάμενους, ακόμα και τον τέως Υπουργό Μεταφορών, Κώστα Καραμανλή. Επιπλέον, είχαν κάνει μήνυση στην Εισαγγελία το 2021 και το μόνο που έχει γίνει έκτοτε, ήταν να κληθούν για κατάθεση».
Ο κ. Τσώλης τόνισε στη συνέχεια πως «υπάρχει κίνδυνος ατυχήματος, εκεί που πηδάει ο επιβάτης να σκοτωθεί». Εξήγησε μάλιστα ότι σε μία περίπτωση «ένας Ιταλός έκανε επανεκκίνηση στο σύστημα χωρίς να ενημερώσει το κέντρο στην Αθήνα κι έσβησε τελείως το σύστημα για 2 με 3 ώρες».
Και αναρωτήθηκε; «Αν το κέντρο ελέγχου είναι «τυφλό», πώς θα διαχειριστούν οι συνάδελφοι ένα περιστατικό με μία μονοδρόμηση ή ένα περιστατικό που πρέπει να χρησιμοποιήσει μόνο η μία γραμμή; Με ασύρματο. Και εάν δεν πιάνει;»
«Ο ανθρώπινος παράγοντας έρχεται μετά και συμβαίνει το μοιραίο. Αυτό είναι το πρόβλημα» κατέληξε ο πρόεδρος των εργαζομένων του ΤΡΑΜ Αττικής.
ieidiseis
0 σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου